Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.
Fang din klients opmærksomhed ved dramatisk at reducere deres driftsopgaver med LiveAgent, den mest gennemgåede og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2021. Hold dig i tættere kontakt med dine virksomhedskunder og hjælp dem med at vokse hurtigere med LiveAgent.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Marketing-, HR- eller webudviklingsbureauer er normalt dem, der er mest udbredte på internettet. Derfor er det meget let at beregne ROI fra strømlinet softwareløsning til kundeservice. LiveAgent bruges ofte af agenturer til deres egen forretningsudvikling, hvilket gør det meget let og hurtigt at besvare forslag. De bruger det også til deres kunder, og ud fra vores erfaring er de glade for, hvor hurtigt LiveAgent kan implementeres.
Live chat blev ofte anset for kun at være for store virksomheder med mange anmodninger. Sådan er det ikke mere. Vi lever i en æra, hvor alle kræver svar med det samme, og det er her implementering af live chat-software kan gøre din virksomhed succesrig.
Ræk hånden op, hvis du kan lide Gmail. Hva, er alle hænderne op? Gør plads til universel indbakke fra LiveAgent og oplev kraften i centraliseret hub til din kommunikation. Alt er sorteret pænt efter prioritet med eget ID og yderligere kundedetaljer. Så hvem kan lide universel indbakke?
Organiser din universelle indbakke ved automatisk at dirigere kundeforespørgsler til relevante afdelinger og medarbejdere.
Spar tid og penge ved at minimere antallet af værktøjer, du bruger til at levere fremragende kundeservice.
Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved regelmæssigt at analysere medarbejder-præstationsratings.
LiveAgent bruges ofte af agenturvirksomheder, der administrerer deres kunder med indbyggede afdelinger, og de elsker også at bruge løsningen til kunderne. Implementering af multi-channel løsning hjælper klienter med at reducere spredning på internettet, hvilket gør det til øjnene at holde sig øverst på alle anmodninger & tidligere samtale med deres kunder og kundeemner.
Ikke mere manuelt arbejde og adskilte kommunikationskanaler, der gør det svært at holde styr på anmodninger og daglige administrative opgaver. Uanset om du vil bruge LiveAgent til egen kommunikation med klienter eller til at implementere det for dem, slipper du for det sædvanlige problem med operationel overbelastning forårsaget af rutinemæssige driftsopgaver. Løs disse problemer ved at bruge kompleks help desk-løsning med live chat, kundeportal, fora eller med avancerede billetsekvenser.
Forestil dig, hvis du kunne tilbyde mere tilgængelighed med mindre brugt tid. Det er alt sammen muligt nu med implementeringen af LiveAgent i dine kunders processer. Optimer arbejdsgangen ved at udnytte kraften i den universelle indbakke, kombinere flere kommunikationskanaler og implementere avancerede automatiseringer. Multi-channel help desk-software giver dig i gennemsnit 15 timer mere om ugen, som du kan bruge til at fokusere på nye kunder og deres behov.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.
Most Popular
Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Det kommer an på dine præferencer/behov. Men en help desk-løsning er en fantastisk måde at håndtere kundesupportforespørgsler på en produktiv og effektiv måde. Det giver dig også mulighed for at oprette en vidensbase, hvor kunderne kan finde svar på deres spørgsmål, selv når dine agenter ikke er tilgængelige.
Den største fordel ved help desk-software er evnen til at håndtere mange kunder på samme tid. Det giver dig også mulighed for at håndtere kunder hurtigere og frigøre dine medarbejdere til andre opgaver.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer