Kundekommunikationsstyringssoftware
Flere virksomheder bruger CCM-løsninger til at oprette og administrere kommunikation. Disse løsninger tilbyder kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement.
Leder du efter en ekstern helpdesk-software?
En arbejdsstyringssoftware hjælper med at styre opgaver og agenter gennem automatisering med opgavefordeling og rapportering. Kommunikation sker via tale- og videoopkald samt live chat.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.
LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.
Bedste livechat til Shopify-butikker
LiveAgent er den mest anmeldte og bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer