Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den rigtige pasform til dit agentur

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Boost kundeværdien

Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.

Business background

Helpdesk-software til agenturer

Fang din klients opmærksomhed ved dramatisk at reducere deres driftsopgaver med LiveAgent, den mest gennemgåede og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2021. Hold dig i tættere kontakt med dine virksomhedskunder og hjælp dem med at vokse hurtigere med LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Opskalering uden problemer

Marketing-, HR- eller webudviklingsbureauer er normalt dem, der er mest udbredte på internettet. Derfor er det meget let at beregne ROI fra strømlinet softwareløsning til kundeservice. LiveAgent bruges ofte af agenturer til deres egen forretningsudvikling, hvilket gør det meget let og hurtigt at besvare forslag. De bruger det også til deres kunder, og ud fra vores erfaring er de glade for, hvor hurtigt LiveAgent kan implementeres.

Brug live chat

Live chat blev ofte anset for kun at være for store virksomheder med mange anmodninger. Sådan er det ikke mere. Vi lever i en æra, hvor alle kræver svar med det samme, og det er her implementering af live chat-software kan gøre din virksomhed succesrig.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Flet dine kontaktpunkter sammen

Ræk hånden op, hvis du kan lide Gmail. Hva, er alle hænderne op? Gør plads til universel indbakke fra LiveAgent og oplev kraften i centraliseret hub til din kommunikation. Alt er sorteret pænt efter prioritet med eget ID og yderligere kundedetaljer. Så hvem kan lide universel indbakke?

Glade kunder er de bedste kunder

badges

Hvordan vil dit agentur drage fordel af at implementere LiveAgent?

clock

Organisere kundeforespørgsler

Organiser din universelle indbakke ved automatisk at dirigere kundeforespørgsler til relevante afdelinger og medarbejdere.

icon lightbulb

Spar tid og penge

Spar tid og penge ved at minimere antallet af værktøjer, du bruger til at levere fremragende kundeservice.

thumb

Bibehold et højt tilfredshedsniveau

Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved regelmæssigt at analysere medarbejder-præstationsratings.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold øje med flere kunder

LiveAgent bruges ofte af agenturvirksomheder, der administrerer deres kunder med indbyggede afdelinger, og de elsker også at bruge løsningen til kunderne. Implementering af multi-channel løsning hjælper klienter med at reducere spredning på internettet, hvilket gør det til øjnene at holde sig øverst på alle anmodninger & tidligere samtale med deres kunder og kundeemner.

Spar tid på gentagne opgaver

Ikke mere manuelt arbejde og adskilte kommunikationskanaler, der gør det svært at holde styr på anmodninger og daglige administrative opgaver. Uanset om du vil bruge LiveAgent til egen kommunikation med klienter eller til at implementere det for dem, slipper du for det sædvanlige problem med operationel overbelastning forårsaget af rutinemæssige driftsopgaver. Løs disse problemer ved at bruge kompleks help desk-løsning med live chat, kundeportal, fora eller med avancerede billetsekvenser.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Forøg din tilgængelighed

Forestil dig, hvis du kunne tilbyde mere tilgængelighed med mindre brugt tid. Det er alt sammen muligt nu med implementeringen af ​​LiveAgent i dine kunders processer. Optimer arbejdsgangen ved at udnytte kraften i den universelle indbakke, kombinere flere kommunikationskanaler og implementere avancerede automatiseringer. Multi-channel help desk-software giver dig i gennemsnit 15 timer mere om ugen, som du kan bruge til at fokusere på nye kunder og deres behov. 

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Den mest fordelagtige helpdesk-løsning

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

Ticket

Ticket

Den bedste pasform til mindre agenturer og iværksættere

$15/md
Ticket

Ticket+Chat

For SMB'er, professionelle marketingfolk og store bureauer

$29/md

Spar mere med LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Har mit agentur brug for en help desk-løsning?

Det kommer an på dine præferencer/behov. Men en help desk-løsning er en fantastisk måde at håndtere kundesupportforespørgsler på en produktiv og effektiv måde. Det giver dig også mulighed for at oprette en vidensbase, hvor kunderne kan finde svar på deres spørgsmål, selv når dine agenter ikke er tilgængelige.

Hvad er den største fordel ved help desk-software?

Den største fordel ved help desk-software er evnen til at håndtere mange kunder på samme tid. Det giver dig også mulighed for at håndtere kunder hurtigere og frigøre dine medarbejdere til andre opgaver.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo