Tidio social media kundeservice software anmeldelse

Tidio er en dedikeret kundeservicesoftware til sociale medier, men mangler nøglefunktionaliteter. Læs vores anmeldelse for mere information.

Tidio social media kundeservice software anmeldelse
Compare Tidio social media kundeservice software anmeldelse with other in: How Tidio social media kundeservice software anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
2122 reviews

Tidio kan gavne dig som en dedikeret kundeservicesoftware til sociale medier, men den mangler en nøglefunktionalitet. Find ud af mere om Tidios sociale mediemuligheder i vores anmeldelse.

Pricing
Starting from:
$ 19   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Brugeroplevelse
4
Pris
4.5
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Gnidningsløs integration af sociale medier
  • Flot design af billetsystemet
  • Organiseret og nem at bruge
  • Det er gratis

Cons

  • Ingen Twitter-integration
  • Det kan blive dyrt, hvis du vælger en betalt plan

Kom godt i gang med Tidios sociale mediefunktioner

Det er nemt at komme i gang med Tidio takket være dens gratis konto. Du kan beholde den, så længe du vil, og du kan opgradere, når du føler dig klar til et sådant skridt. Registreringen kræver en e-mailadresse, adgangskode og en hjemmeside. Dette kan vise sig at være besværligt for virksomhedsejere, der ikke har eller ikke ønsker at have et websted, men det er forståeligt, da Tidio mest fokuserer på chatbots, som kræver, at en hjemmeside fungerer korrekt. Da jeg var færdig med registreringen, blev jeg ført direkte til Tidio-webappen.

Tidio - open inbox

Da jeg kom ind i min indbakke, informerede Tidio mig om mine aktive samtaler. Og hvad der var endnu bedre, det tilbød at konfigurere integrationer med e-mail, Tidio-widget og endnu vigtigere – Facebook og Instagram. Denne side afslører med det samme, hvilken slags social mediefunktionalitet Tidio tilbyder. På dette tidspunkt kan du gøre dig fortrolige med Tidio, hvis det er din første gang, eller dykke ned i integrationsprocessen for sociale medier. Jeg startede med at integrere min Facebook Messenger først.

Tidio - connect Facebook Messenger

Da jeg klikkede på muligheden for at integrere Facebook Messenger, blev jeg ført til en ny skærm, hvor jeg kunne se integrationsfordele, samt en forklaring på, hvordan integrationen fungerer, og hvordan den kan forbindes. Integrationsprocessen er ret standard, jeg behøvede kun at logge ind og beslutte, hvordan jeg ville have Tidio til at håndtere mine Messenger-data. Tidio tilbyder også muligheden for at forbinde Messenger-integration med deres chatbot. Jeg afviste denne mulighed, da jeg allerede havde dækket chatbots i Tidio chatbot-anmeldelsen.

Tidio - log in with your Facebook account

Du kan forvente det samme, eller i det mindste meget lignende integrationsproces, når du integrerer Instagram. Det ser stort set ens ud, som når du også integrerer Facebook Messenger. Du behøver kun at logge ind på din Instagram-konto og give adgang til Tidio for at håndtere din Instagram-kommunikation. Jeg løb ikke ind i nogen problemer under Instagram-integrationen, og alt fungerede meget godt.

Tidio - Instagram integration

I det hele taget tilbyder Tidio en utrolig nem og intuitiv måde at integrere begge sociale mediekanaler på. Før jeg fortæller mere om testdelen af ​​denne anmeldelse, lad os lige gennemgå, hvilken slags social mediefunktionalitet du kan forvente fra Tidio, samt hvilke yderligere funktioner du kan få, hvis du beslutter dig for at bruge den som din primære sociale medie-kundeservicesoftware.

Tidio sociale medier funktionalitet og funktioner

Tidio er ikke primært fokuseret på kundeservice på sociale medier, men tilbyder ikke desto mindre meget god funktionalitet, der er på forkant med konkurrenterne. En del af det er billetsystemet, som samler al kommunikation fra enhver form for kommunikationskanal, der er integreret. Billetteringen tilbyder også et ret standard sæt af underfunktioner til effektiv besvarelse og adgang til kontaktoplysninger. Denne funktionalitet fungerer også godt med integration af sociale medier.

Tidio - social media integration completed

Andre funktioner inkluderer analyser, besøgende og ret omfattende indstillinger. Analyser giver vigtige data, der giver et flot overblik over den samlede kommunikationsindsats, mens besøgende kan afsløre information om, hvem der besøger din hjemmeside. Den mest nævneværdige funktion er dog chatbots, som du kan integrere med dine sociale mediekanaler og lade dem håndtere kommunikationen for dig. Tidio tilbyder meget god chatbot-funktionalitet, så dette kan være en interessant tilføjelse til dine sociale medietjenester.

Tidio - chatbots strategies

Tidio sociale medie-funktion byder på brugeroplevelse

Jeg testede Tidios sociale mediefunktioner grundigt, og jeg synes, oplevelsen er meget god. Umiddelbart efter jeg havde sendt mig selv en besked for at simulere en samtale, dukkede den op i Tidio. Ikke nok med det, men skærmen skiftede straks til samtalevinduet, så jeg behøvede ikke at spilde tid på at finde den tilsvarende menuknap for at komme dertil. Dette holder fokus på samtalerne, hvilket altid er et plus i enhver kommunikationsløsning. På den anden side kan det hive dig væk fra en opgave, du måske er midt i. Men uanset hvad, er det en interessant tilføjelse.

Tidio - ticket from Messenger

Når du klikker på Join conversation, kan du komme i gang med at svare. Grænsefladen er meget godt designet. Jeg havde min kontakts oplysninger i højre side, mens midten af ​​skærmen fokuserer på beskeden. En interessant funktionalitet, som fungerer i enhver type billet, er muligheden for at trykke på “/” tasten på dit tastatur for at hente en liste over dåsesvar. Dette giver dig mulighed for at forblive i samtalen uden at forlade dit tastatur og søge efter den højre knap for at klikke i brugergrænsefladen.

Tidio - canned responses

Den gode oplevelse fortsætter, selv når man håndterer Instagram-forespørgsler. Der er ikke den store forskel på at have med Messenger-billetter og Instagram-billetter at gøre, systemet fungerer på samme måde, uanset hvilken en du bruger. Tidio viser altid præcis, hvor billetten kommer fra. Udover det kan du altid bruge opdeling takket være den venstre indbakkemenukolonne og kun vælge beskeder fra specifikke kilder.

Tidio - ticket from Instagram

At føre samtaler med Tidio-billetter er en dejlig oplevelse, der ikke svigtede mig. Hele systemet er designet ekstremt godt, og det havde faktisk nul problemer. Uanset om du vil svare via Instagram eller Messenger, er du sikker på at få en behagelig oplevelse. Tidio er meget lydhør over for alle former for kommunikation fra sociale medier, og giver dig altid besked, når der kommer noget nyt i din indbakke.

Tidio - reply to ticket

Tidio priser

Tidio tilbyder fire prisplaner, inklusive den gratis mulighed. De fleste af dem er fokuseret på Tidio chatbot-funktionaliteten. Da den sociale medie-funktionalitet er inkluderet selv i den gratis mulighed, vil din beslutningstagning højst sandsynligt dreje sig om anden Tidio-funktionalitet, samt antallet af samtaler, du skal håndtere månedligt. Lad os tage et kig på hver plan og se, hvad du kan få for dine penge med hver af dem.

Free

Free plan er helt gratis og tilbyder live chat-samtaler med 50 brugere, chatbot-samtaler med 100 brugere, e-mail-support, billetsystem, desktop- og mobilapps, integration af tredjepartsapps, besøgsoplysninger og JavaScript API.

Communicator

Communicator-planen koster $15,83 pr. måned pr. operatør årligt, eller $19 pr. måned pr. operatør pr. måned. Det giver dig ubegrænsede live chat-samtaler, op til 5 operatører, e-mail og 24/5 live chat support, alle funktionerne fra gratisplanen, teamafdelinger, analyser, indbygget Shopify-integration, live-tastning, viste sider, live-besøgsliste, tilladelser og noter.

Chatbots

Chatbot-planen koster det samme som Communicator-planen, men den fokuserer lidt mere på chatbot-kommunikation. Du får chatbots med 1000 triggere, e-mail og 24/5 live chat support, alle funktionerne fra gratisplanen, 35+ chatbot-skabeloner, visuel chatbot-editor og Zapier-integration.

Tidio+

Tidio+ planen sætter prisen betydeligt op. Det koster $329 månedligt, uanset om du vælger årlig eller månedlig fakturering. Denne plan giver dig ubegrænsede live chatsamtaler, brugerdefineret antal operatører, brugerdefineret antal chatbot-engagementer, 24/5 e-mailsupport, 24/7 chatsupport, nødtelefonsupport, alle funktioner fra Communicator- og Chatbot-planerne, Tidio AI-svarbots , multisite-support, tilpassede integrationer, e-mailmarketing og mere.

Konklusion

Det er meget svært at finde nogle fejl med Tidio. Den sociale mediefunktionalitet er fremragende, hele systemet fungerer meget godt, og du kan komme gratis i gang uden kreditkortoplysninger og forpligtelser. Tidios Facebook Messenger- og Instagram-integrationer er fantastiske, men du kan begynde at savne Twitter, fordi det er den eneste integration, du ikke finder her. Hvis du ikke har brug for det, burde der ikke være noget, der forhindrer dig i at vælge Tidio.

Generelle problemer

Facebook API kunne ikke indlæses

Hvis du modtog fejlen “Facebook API couldn’t be loaded”, så prøv denne løsning. Gå til Facebook > Indstillinger & Privatliv, og åbn Privacy Center. Gå derefter til Facebook > Facebook-indstillinger og vælg Virksomhedsintegration. Find Tidio og fjern det fra listen, og godkend derefter Messenger-integrationen i Tidio igen. Hvis du er Firefox-bruger, anbefaler Tidio at klare integrationen via Chrome, da dette problem ser ud til at være mere almindeligt for Firefox-brugere.

Problemer med at modtage Instagram-beskeder

Hvis du har problemer med at modtage Instagram-beskeder i Tidio, så sørg for at tjekke, om du har givet tilladelse for Instagram at lade Tidio håndtere kommunikationen. Gå til din Instagram-applikation, og åbn Indstillinger > Privatliv > Beskeder. Sørg for, at skyderen “Tillad adgang til beskeder” er sat til.

Product reviews

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Overvejer du Zendesk til din kundesupport på sociale medier? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.

Zendesk sociale medie kundeservicesoftware anmeldelse

LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder en kundesupportplatform med forskellige integrationer og funktioner. De har flere priser og certifikater, og samarbejder med VoIP-partnere og tilknyttede programmer. De har også en blog, akademi og skabeloner. LiveAgent er tilgængelig på adskillige datoer og tilbyder en én-til-én samtale for at opdage, hvordan de kan hjælpe din virksomhed. LiveAgent bruger cookies i overensstemmelse med deres privatlivspolitik.

Userlike er en live chat software, der er designet til salg og kundeservice. Det tilbyder mange avancerede tilpasningsmuligheder og rapporteringsfunktioner. Processen med at tilmelde sig en gratis prøveperiode og oprette chat-widget er enkel og intuitiv. Userlike har en brugercentreret tilgang og tilbyder et unikt sæt funktioner, herunder chat-routing, sticky chat og Smart kundeprofiler. Der er også proaktive chatinvitationer og post-chat-undersøgelser. Den eneste ulempe er, at priserne kan være mindre fleksible med forudbestemte brugersæder.

Live Chat Software anmeldelser

Userlike er en live chat software, der er designet til salg og kundeservice. Det tilbyder mange avancerede tilpasningsmuligheder og rapporteringsfunktioner. Processen med at tilmelde sig en gratis prøveperiode og oprette chat-widget er enkel og intuitiv. Userlike har en brugercentreret tilgang og tilbyder et unikt sæt funktioner, herunder chat-routing, sticky chat og Smart kundeprofiler. Der er også proaktive chatinvitationer og post-chat-undersøgelser. Den eneste ulempe er, at priserne kan være mindre fleksible med forudbestemte brugersæder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo