Twitter

Twitter er en social medieplatform, der ofte omtales som et mikroblogging-websted. Twitter-brugere kan interagere med hinanden og sende korte beskeder også kendt som tweets, der er begrænset til 280 tegn.

Twitter er en fantastisk platform til at sprede information hurtigt, følge med i aktuelle begivenheder, nå nye målgrupper, søge feedback, bidrage til diskussioner og udtrykke dig selv.

Hvorfor er Twitter-kundesupport vigtig?

Twitter har over 187 millioner daglige aktive brugere verden over. Mange af disse brugere bruger Twitter til at dele deres meninger om produkter og virksomheder, stille spørgsmål og give feedback ved at dele både negative og positive oplevelser.

Fordi Twitter anses for at være en “always-on” kanal, forventer kunder (både eksisterende og potentielle) at blive anerkendt på platformen, når de forsøger at kontakte en virksomhed. Ofte møder virksomheder, der ikke reagerer hurtigt og på en måde, der er tilfredsstillende for kunden, modreaktioner, aflyser kultur og boykot.

Twitter

På grund af Twitters natur kan disse negative oplevelser og modreaktioner spredes som en steppebrand med tusindvis af mennesker, der hopper med på vognen. Som sådan er det ekstremt vigtigt at være aktiv på Twitter ud over at være velbevandret i proaktiv kundeservice.

Hvordan kan du give hurtig kundeservice på Twitter?

For at sikre, at du får besked om hvert tweet, der kommer til dig, skal du bruge et avanceret værktøj som LiveAgent.

Ved at bruge vores Twitter-integration kan du overvåge dit brand og dine konkurrenter. Du kan også reagere på tweets og kommentarer, der kræver handling i tide, da systemet vil give dig besked og konvertere hvert tweet, der indeholder dine sporede søgeord, kommentarer og omtale, til en billet.

Twitter-feature-LiveAgent
Twitter billet

Hvad kan du gøre med integrationen?

  • Spor mærkeomtaler og søgeord
    • Opsæt enkle søgetermer og overvåg og arkiver alle tweets, der indeholder disse termer, i din database
    • Overvåg alle dine mærkeomtaler i realtid
    • Udfør realtidsovervågning af dit brand på sociale medier
  • Tilslut flere Twitter-konti
  • Besvar tweets, kommentarer og omtaler fra ét sted
  • Kategoriser og søg nemt i din Twitter-kommunikation og kundekommentarer
  • Optag automatisk offentlige omtaler som billetter

Hvordan ser det ud/hvordan fungerer det i praksis?

Lad os sige, at din virksomheds navn er “Helicompany”, og din Twitter-profil er “@Helico”. Hvert tweet eller retweet, der indeholder en omtale af din virksomheds side (@Helico), vil automatisk blive omdannet til en billet.

Derudover kan LiveAgent spore tilpassede søgeord eller søgeordssæt og omdanne dem til billetter også. I dette tilfælde vil enhver tweet, der indeholder søgeordet “Helicompany”, blive sporet, omdannet til en billet og lande i dit helpdesk-system.

Hvis du spekulerer på, om dine kunder vil være i stand til at fortælle, at du bruger et eksternt værktøj til at besvare deres tweets og kommentarer, er svaret nej. Se, hvordan det fungerer, i denne detaljerede videovejledning.

Sådan integreres Twitter med LiveAgent

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Naviger til Konfiguration (tandhjulsikon på venstre menulinje)
  3. Klik på Twitter
  4. Klik på Twitter-konti
  5. Klik på Tilføj Twitter-konto
Twitter-forbindelse
  1. Et pop op-vindue vises. Log ind med dit Twitter-brugernavn og -adgangskode, og klik derefter på Godkend app.
Twitter
  1. Når din LiveAgent-konto er forbundet med Twitter, skal du klikke på Rediger for at aktivere kontoen
Twitter
  1. På det næste skærmbillede marker afkrydsningsfeltet “Status”
Twitter
  1. Vælg den afdeling, hvortil du vil dirigere indgående tweets, retweets, Twitter-kommentarer og Twitter-omtaler
  2. Klik på “Tilføj ny forespørgsel” for at definere, hvis retweets du vil konvertere til billetter. Du kan også tilføje specifikke søgeord i sektionen Forespørgsel for at definere, hvilke søgeord du vil spore (og efterfølgende konvertere tweets, der indeholder disse søgeord, til billetter)
  3. Klik på Gem
Twitter

Hvordan kan din virksomhed drage fordel af integrationen?

Højere kundetilfredshed og forbedret mærkeloyalitet

At holde dine kunder tilfredse er det vigtigste i kundeservice. Med vores integration på plads, behøver du ikke længere at overvåge dine Twitter-konti og mobile enheder som en høg. Du vil nemt kunne deltage i igangværende samtaler, selvom du ikke er eksplicit tagget.

At være involveret i diskussioner, som dine kunder har om dig eller dine konkurrenter, vil give dig en konkurrencefordel og vise, at du bekymrer dig og lytter til, hvad de har at sige.

Med alle tidligere Twitter-billetter gemt i dit helpdesk-arkiv kan du desuden nemt imponere dine kunder med din viden om deres tidligere forespørgsler, købsdetaljer og mere. Dette vil igen øge brandloyalitet, kundelevetidsværdi og kundetilfredshed.

Twitter

Hurtigere problemløsning

I dag er det ikke det eneste, der betyder noget at have et godt produkt eller et godt pris. Kunder ønsker personlige, problemfri supportoplevelser og især hurtige svar på deres spørgsmål.

Hvis dine kunder henvender sig på Twitter, men ikke får et svar inden for en time (de fleste kunder forventer at modtage et svar inden for en time efter udsendelsen), vil de sandsynligvis sige fra og dele deres negative oplevelser online.

Giv dine kunder, hvad de ønsker og forventer med LiveAgent – personlig, hurtig og problemfri support. LiveAgent helpdesk-software giver dig besked, hver gang du modtager en ny Twitter-billet, hvilket gør det nemt at besvare alle kundespørgsmål.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Bedre workfloweffektivitet

Svar på kundespørgsmål via LiveAgent forbedrer agenteffektiviteten. Hvorfor?

  • Dine agenter behøver ikke konstant at overvåge flere konti og enheder
  • Dine agenter bliver ikke distraheret af deres Twitter-feeds
  • Dine agenter vil ikke blive distraheret af et stadigt voksende antal meddelelser
  • Dine agenter vil være i stand til at administrere flere virksomhedskonti på én gang

Stærkere brand tilstedeværelse

Hvis dine kunder scroller gennem din Twitter, er chancerne for, at de undersøger dine produkter/tjenester. Hvorfor ikke vinde dem ved at vise, at du besvarer alle kundespørgsmål rettidigt og med en lille smule flair?

Twitter
Sainsburys kundeservice på Twitter

Bedre sikkerhed, færre databrud

Det er mere sikkert at besvare tweets gennem LiveAgent. Hvorfor? Twitter-billetter gemmes i en delt universel indbakke, som alle supportmedarbejdere kan få adgang til. Det betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om:

  • Deling af dine Twitter-loginoplysninger med flere medarbejdere
  • Forblive logget på offentlige enheder
  • At miste enheder, der er logget ind på din Twitter-konto

Konkurrencefordel

Selvom Twitter-support bliver mere og mere populær, er der stadig mange virksomheder, der ikke giver det. Få en konkurrencefordel i dag ved blot at forbinde din Twitter-konto med LiveAgent.

Klar til at prøve vores Twitter-integration?

Lad os tage os af de tunge løft, så du kan fokusere på at give jævn og pålidelig support til alle dine kunder. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort påkrævet.

Vidensbaseressourcer om Twitter

Lær mere om søgeordssporing gennem vores vidensbase guide eller vores integrations side.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Ofte stillede spørgsmål”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er Twitter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Twitter er et socialt medienetværk til mikroblogging, der har over 187 millioner daglige aktive brugere verden over.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er Twitter-kundesupport vigtig?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Twitter kundesupport er vigtig, fordi platformen opfattes som en altid aktiv kanal. Kunder forventer hurtige svar inden for en time efter at have sendt deres forespørgsel, og hvis de ikke modtager en, vil de sandsynligvis dele deres negative erfaring med din virksomhed online.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad gør en helpdesk Twitter-integration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En helpdesk Twitter-integration strømliner alle tweets, omtaler, retweets og kommentarer, der nævner din konto i dit billetkontrolpanel og konverterer dem til billetter. Det gør det også muligt for brugere at overvåge specifikke søgeord.” } }] }

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo