Facebook

<a href=”http://www.facebook.com/”>Facebook</a> er et gratis socialt netværkswebsted, der giver registrerede brugere mulighed for at oprette profiler, uploade billeder og videoer, sende beskeder og holde kontakten med venner , familie og kolleger.

At forbinde LiveAgent med Facebook gør det muligt for LiveAgent-brugere at svare på Facebook-beskeder, indlæg eller kommentarer direkte fra deres LiveAgent-dashboard (uden at skulle logge ind på Facebook selv), hvilket gør det til en meget effektiv integration.

Hvordan virker det?

LiveAgent strømliner hver kommentar, indlæg og besked til din LiveAgent-indbakke og konverterer den derefter til en billet. Derfra kan agenter svare på hver enkelt billet, ligesom hvis de ville på Facebook. Slutresultatet? Dine kunder vil ikke bemærke nogen anden forskel end din responshastighed!

Facebook
Svar på Facebook-opslag fra LiveAgent

Hvorfor er denne integration så værdifuld?

At integrere LiveAgent med Facebook er en game-changer, fordi:

  • Systemet holder styr på alle beskeder, kommentarer og omtaler og sikrer, at du svarer på hver enkelt
  • Det øger agentens produktivitet
  • Det er mere sikkert (mere end at dele dine loginoplysninger med flere medarbejdere, der er ansvarlige for at besvare beskeder på sociale medier)
  • Det kræver ikke, at du videregiver Facebook-administratorrollen til dine medarbejdere
  • Det eliminerer behovet for at overvåge flere konti og enheder dagligt
  • Det forbedrer responstiden
  • Det øger kundetilfredsheden
  • Det kan bidrage til mere salg og højere omsætning
  • Det gør kundeservice på sociale medier nemt
  • Det eliminerer stress
  • Det giver dig mulighed for at administrere og overvåge flere Facebook-virksomhedskonti
  • Det er omkostningseffektivt
Facebook-integration med LiveAgent
Hvordan ser det ud i LiveAgent vs Facebook

Overbevist om, at du ikke behøver at yde support på Facebook? Tænk igen!

Hvis du ikke bruger Facebook som kundesupportkanal, lever du ikke i det 21. århundrede! Fra 2021 er der næsten 2,8 milliarder månedlige aktive brugere på Facebook. Desuden er moderne kunder teknologikyndige, digitale indfødte og ivrige Facebook-brugere, der kræver, at sociale medier behandles ligesom enhver anden supportkanal. Faktisk, ifølge en undersøgelse fra Conversocial, foretrækker 54% af kunderne sociale medier til kundeservice over telefon eller e-mail.

Hvis over halvdelen af din kundebase foretrækker sociale medier som kundesupportkanal, kan de ikke ignoreres. Det er tid til at imødekomme din kundes behov og forventninger og flytte din virksomhed ind i det 21. århundrede.

Sådan integrerer du Facebook med LiveAgent

Følg disse trin for at begynde at besvare Facebook-beskeder via LiveAgent i dag!

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje)
  3. Klik på Facebook og Instagram
  4. Klik på Konti
  5. Klik på Opret forbindelse
  6. Et nyt pop op-vindue vises, og du bliver bedt om at logge ind på din Facebook-konto. Indtast dine loginoplysninger, eller hvis du allerede er logget ind, skal du klikke på Fortsæt som
  7. Når denne besked dukker op: ”LiveAgent vil gerne administrere dine sider, udgiv som sider, du administrerer, og få adgang til din Facebook-sides beskeder.” Accepter den venligst ved at trykke på OK
  8. Gå tilbage til LiveAgent og vælg, hvilke sider du vil forbinde, og vælg de tilladelser, du vil tillade. Du kan vælge mellem følgende muligheder:
  • Hent vægindlæg
  • Hent private beskeder
  1. Vælg den afdeling, som du vil dirigere indgående Facebook billetter
  2. Tryk gem
forbinder Facebook- og Instagram-konti til LiveAgent
Aktive Facebook-konti

Hvad kan du gøre med Facebook-integrationen?

Ved at aktivere Facebook-integrationen kan du udføre alle disse handlinger direkte fra LiveAgent:

  • Besvar private/direkte beskeder
  • Send vedhæftede filer, links, emojis og GIF’er
  • Svar på kommentarer
  • Synes godt om kommentarer
  • Slet kommentarer ved at slette billetter
  • Løs billet ved at svare på den
Facebook Integration Demo: How It Works

Begynd at spare din dyrebare tid og hårdt tjente penge

Styrk dit supportteam ved at give dem de rigtige værktøjer. Eliminer de uendelige distraktioner (pings fra private beskeder, notifikationer og distraherende memes eller virale kattevideoer) i dag.

LiveAgent holder dine agenter på sporet, forbedrer deres produktivitet og sparer dig penge på samme tid. Hvordan? Godt at implementere denne funktion koster dig ikke noget, medmindre du selvfølgelig køber den som en tilføjelse til din billet eller billet+chat-plan.

Ud over det er billetopløsningsomkostningerne med integration af sociale medier lavere end for e-mail eller telefon.

Vil du holde din helpdesk organiseret til T?

LiveAgent kan automatisk løse Facebook-billetter, når du har svaret på dem, hvilket gør billetarkivering til et stykke kage. Hvis en kunde følger op eller sender dig besked igen, åbner systemet automatisk billetten igen. Der er ingen grund til konstant at overvåge billettilstande, LiveAgent vil tage sig af alt og give dig besked, når som helst dit svar er nødvendigt.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Vi holder dine data sikre som muligt

LiveAgent eliminerer behovet for at dele Facebook-loginoplysninger mellem dine medarbejdere. Når din Facebook-konto er forbundet med LiveAgent, kan alle dine medarbejdere besvare beskeder og kommentarer uden at skulle logge ind på platformen.

Dette er fantastisk, fordi det reducerer risikoen for datalæk og stjålne data markant. Dine medarbejdere behøver ikke at bekymre sig om at skrive adgangskoder ned, miste dem eller forblive logget ind på din Facebook på offentlige computere.

Hold kundetilfredsheden på et rekordhøjt niveau

LiveAgent forbinder med din Facebook-side og sporer alle vægopslag, kommentarer og private beskeder, så du kan have dine fans og hatere under kontrol 24/7. Alt spores og omdannes til billetter, så dine kundesupportmedarbejdere kan reagere, så snart en klage er registreret og dermed slukke ilden, inden den breder sig. Med LiveAgent har du 100 % sikkerhed for, at intet går tabt på Facebook.

Vidensbaserede ressourcer

Har du brug for mere hjælp til denne integration? Se denne detaljerede vejledning til cloud-hostede konti, eller dette artiklen til standalone versioner af LiveAgent.

Yderligere oplysninger om opsætning af Facebook-applikationen til selvstændige konti.

Mangler du stadig nogle oplysninger?

Tøv ikke med at kontakte os på e-mail (support@liveagent.com), live chat eller telefonen. Vi vil med glæde hjælpe og give yderligere oplysninger, som du måtte have brug for.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Ofte stillede spørgsmål”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er en Facebook-integration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En Facebook-helpdesk-integration strømliner hver kommentar, opslag og besked til din helpdesk-indbakke og konverterer den derefter til en billet. Derfra kan agenter svare på hver enkelt billet, ligesom hvis de ville gøre det på Facebook.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor skal jeg integrere Facebook med min helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “For at forbedre kundetilfredsheden, forbedre svartider og sikre, at hver Facebook-besked og kommentar bliver bekræftet og besvaret.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan kan jeg forbinde Facebook med min helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hver helpdesk har et forskelligt, unikt sæt instruktioner til at forbinde det med Facebook. I LiveAgent skal du navigere til Konfiguration, Facebook og Instagram, Konti og derefter klikke på Opret forbindelse. Godkend LiveAgent til at hente og læse beskeder, og du er færdig.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo