<a href=”http://www.facebook.com/”>Facebook</a> er et gratis socialt netværkswebsted, der giver registrerede brugere mulighed for at oprette profiler, uploade billeder og videoer, sende beskeder og holde kontakten med venner , familie og kolleger.
At forbinde LiveAgent med Facebook gør det muligt for LiveAgent-brugere at svare på Facebook-beskeder, indlæg eller kommentarer direkte fra deres LiveAgent-dashboard (uden at skulle logge ind på Facebook selv), hvilket gør det til en meget effektiv integration.
Hvordan virker det?
LiveAgent strømliner hver kommentar, indlæg og besked til din LiveAgent-indbakke og konverterer den derefter til en billet. Derfra kan agenter svare på hver enkelt billet, ligesom hvis de ville på Facebook. Slutresultatet? Dine kunder vil ikke bemærke nogen anden forskel end din responshastighed!
Hvorfor er denne integration så værdifuld?
At integrere LiveAgent med Facebook er en game-changer, fordi:
- Systemet holder styr på alle beskeder, kommentarer og omtaler og sikrer, at du svarer på hver enkelt
- Det øger agentens produktivitet
- Det er mere sikkert (mere end at dele dine loginoplysninger med flere medarbejdere, der er ansvarlige for at besvare beskeder på sociale medier)
- Det kræver ikke, at du videregiver Facebook-administratorrollen til dine medarbejdere
- Det eliminerer behovet for at overvåge flere konti og enheder dagligt
- Det forbedrer responstiden
- Det øger kundetilfredsheden
- Det kan bidrage til mere salg og højere omsætning
- Det gør kundeservice på sociale medier nemt
- Det eliminerer stress
- Det giver dig mulighed for at administrere og overvåge flere Facebook-virksomhedskonti
- Det er omkostningseffektivt
Overbevist om, at du ikke behøver at yde support på Facebook? Tænk igen!
Hvis du ikke bruger Facebook som kundesupportkanal, lever du ikke i det 21. århundrede! Fra 2021 er der næsten 2,8 milliarder månedlige aktive brugere på Facebook. Desuden er moderne kunder teknologikyndige, digitale indfødte og ivrige Facebook-brugere, der kræver, at sociale medier behandles ligesom enhver anden supportkanal. Faktisk, ifølge en undersøgelse fra Conversocial, foretrækker 54% af kunderne sociale medier til kundeservice over telefon eller e-mail.
Hvis over halvdelen af din kundebase foretrækker sociale medier som kundesupportkanal, kan de ikke ignoreres. Det er tid til at imødekomme din kundes behov og forventninger og flytte din virksomhed ind i det 21. århundrede.
Sådan integrerer du Facebook med LiveAgent
Følg disse trin for at begynde at besvare Facebook-beskeder via LiveAgent i dag!
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje)
- Klik på Facebook og Instagram
- Klik på Konti
- Klik på Opret forbindelse
- Et nyt pop op-vindue vises, og du bliver bedt om at logge ind på din Facebook-konto. Indtast dine loginoplysninger, eller hvis du allerede er logget ind, skal du klikke på Fortsæt som
- Når denne besked dukker op: ”LiveAgent vil gerne administrere dine sider, udgiv som sider, du administrerer, og få adgang til din Facebook-sides beskeder.” Accepter den venligst ved at trykke på OK
- Gå tilbage til LiveAgent og vælg, hvilke sider du vil forbinde, og vælg de tilladelser, du vil tillade. Du kan vælge mellem følgende muligheder:
- Hent vægindlæg
- Hent private beskeder
- Vælg den afdeling, som du vil dirigere indgående Facebook billetter
- Tryk gem
Hvad kan du gøre med Facebook-integrationen?
Ved at aktivere Facebook-integrationen kan du udføre alle disse handlinger direkte fra LiveAgent:
- Besvar private/direkte beskeder
- Send vedhæftede filer, links, emojis og GIF’er
- Svar på kommentarer
- Synes godt om kommentarer
- Slet kommentarer ved at slette billetter
- Løs billet ved at svare på den
Begynd at spare din dyrebare tid og hårdt tjente penge
Styrk dit supportteam ved at give dem de rigtige værktøjer. Eliminer de uendelige distraktioner (pings fra private beskeder, notifikationer og distraherende memes eller virale kattevideoer) i dag.
LiveAgent holder dine agenter på sporet, forbedrer deres produktivitet og sparer dig penge på samme tid. Hvordan? Godt at implementere denne funktion koster dig ikke noget, medmindre du selvfølgelig køber den som en tilføjelse til din billet eller billet+chat-plan.
Ud over det er billetopløsningsomkostningerne med integration af sociale medier lavere end for e-mail eller telefon.
Vil du holde din helpdesk organiseret til T?
LiveAgent kan automatisk løse Facebook-billetter, når du har svaret på dem, hvilket gør billetarkivering til et stykke kage. Hvis en kunde følger op eller sender dig besked igen, åbner systemet automatisk billetten igen. Der er ingen grund til konstant at overvåge billettilstande, LiveAgent vil tage sig af alt og give dig besked, når som helst dit svar er nødvendigt.
Vi holder dine data sikre som muligt
LiveAgent eliminerer behovet for at dele Facebook-loginoplysninger mellem dine medarbejdere. Når din Facebook-konto er forbundet med LiveAgent, kan alle dine medarbejdere besvare beskeder og kommentarer uden at skulle logge ind på platformen.
Dette er fantastisk, fordi det reducerer risikoen for datalæk og stjålne data markant. Dine medarbejdere behøver ikke at bekymre sig om at skrive adgangskoder ned, miste dem eller forblive logget ind på din Facebook på offentlige computere.
Hold kundetilfredsheden på et rekordhøjt niveau
LiveAgent forbinder med din Facebook-side og sporer alle vægopslag, kommentarer og private beskeder, så du kan have dine fans og hatere under kontrol 24/7. Alt spores og omdannes til billetter, så dine kundesupportmedarbejdere kan reagere, så snart en klage er registreret og dermed slukke ilden, inden den breder sig. Med LiveAgent har du 100 % sikkerhed for, at intet går tabt på Facebook.
Vidensbaserede ressourcer
Har du brug for mere hjælp til denne integration? Se denne detaljerede vejledning til cloud-hostede konti, eller dette artiklen til standalone versioner af LiveAgent.
Yderligere oplysninger om opsætning af Facebook-applikationen til selvstændige konti.
Mangler du stadig nogle oplysninger?
Tøv ikke med at kontakte os på e-mail (support@liveagent.com), live chat eller telefonen. Vi vil med glæde hjælpe og give yderligere oplysninger, som du måtte have brug for.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Ofte stillede spørgsmål”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er en Facebook-integration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En Facebook-helpdesk-integration strømliner hver kommentar, opslag og besked til din helpdesk-indbakke og konverterer den derefter til en billet. Derfra kan agenter svare på hver enkelt billet, ligesom hvis de ville gøre det på Facebook.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor skal jeg integrere Facebook med min helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “For at forbedre kundetilfredsheden, forbedre svartider og sikre, at hver Facebook-besked og kommentar bliver bekræftet og besvaret.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan kan jeg forbinde Facebook med min helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hver helpdesk har et forskelligt, unikt sæt instruktioner til at forbinde det med Facebook. I LiveAgent skal du navigere til Konfiguration, Facebook og Instagram, Konti og derefter klikke på Opret forbindelse. Godkend LiveAgent til at hente og læse beskeder, og du er færdig.” } }] }Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.