Partnere
Følg instruktionerne herunder for at integrere LiveAgent med Opencart.
- Download udvidelsen LiveAgent fra Opencart hjememsiden.

- Pak den downloadede fil ud, og upload admin+katalogfiler til Opencart -mappen på din server/hosting.

- Naviger til sektionen Moduler i dit Opencart-adminpanel, og klik på LiveAgent-integration (grøn knap).

- Skift status til aktiveret.

- Nyt modul: LiveAgent-integration-> Konfiguration blev tilføjet i sektionen Moduler, klik nu på den blå knap.

- Hvis du allerede har en LiveAgent -konto, skal du klikke på>SKIP DETTE TRIN, JEG HAR ALLEREDE EN KONTO og udfyld URL, e -mail og API nøglen til din konto. Hvis du ikke har en konto, er du velkommen til at oprette en ny i dette vindue.

Hvor er API -nøglen?
I din LiveAgent konto skal du navigere til Konfiguration> System> API og kopiere din API -nøgle herfra.

- Du er færdig. Standard live chat knappen vises på din hjemmeside. Hvis du vil ændre standardknappen, skal du tilføje nye knapper i din LiveAgent konto og derefter klikke på Brug denne knap i Opencart LiveAgent-modulet.

Hvad er Opencart?
OpenCart er en nøglefærdig “out of the box” indkøbskurvløsning. Du installerer ganske enkelt, vælger din skabelon, tilføjer produkter, og du er klar til at begynde at acceptere ordrer. Det har allerede indbygget ordrehåndtering og flere betalingsgateways, og vi leverer livstidsfri support og gratis softwareopdateringer.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgents Opencart-integration giver dig mulighed for at placere en live chat knap på din Opencart butik.
Frequently asked questions
Hvad er OpenCart?
OpenCart er et indkøbskurvsystem siden 2005 med over 900 000 hjemmesider.
Hvad er fordelene ved at integrere OpenCart med LiveAgent?
LiveAgent giver OpenCart-integration, som giver kunderne mulighed for at implementere en live chat knap på deres hjemmeside. Her er nogle fordele ved at implementere en live chat knap:
- omkostningseffektiv
- forbedrer salg
- øger kundetilfredsheden
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, agenter, agent rangering, kontaktfelter, og e-mail marketing. Der er også live chat-funktioner og et WYSIWYG editor til at formatere indhold. Der er mange muligheder for automatisering og filter, og det er muligt at eksportere billetter til en CSV-fil. LiveAgent er strømlinet og intuitiv, og det er nemt at organisere billetter og kontakter.
HelpOnClick live chat anmeldelse
HelpOnClick's live chat-software giver mulighed for en stor grad af tilpasning af chat-knappen, men brugeroplevelsen kan være ubelejlig. Softwaren er kompatibel med forskellige browsere og OS, og er også tilgængelig på mobile enheder. Data indsamles automatisk om besøgende, og chathistorikken gemmes til senere reference. Den gratis version har begrænsninger, mens de betalte pakker giver flere chancer for historik og afdelinger. Softwaren kan være en udfordring at bruge, men en informativ guide og nogle kreative løsninger kan hjælpe.
LiveAgent is a company that offers support solutions and communication tools for businesses with customizable chat options. They offer various features and integrations, and their prices and certifications can be found on their website. They also provide a demo and a free trial period, with setup and installation through their dashboard. Additionally, the website uses cookies. LiveAgent offers real-time chat for better customer service and conversions, and their chat tool allows for personalized responses for improved customer relations. They also have customer reviews, a blog, and a cost calculator on their website. Plan a one-on-one conversation to discover how LiveAgent can help your business.