Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din softwareforretning.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2019. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 grunde til, at softwareudviklingsvirksomheder vælger LiveAgent

Giv dine brugere mulighed for selvbetjening ved at skabe omfattende vidensbaser fyldt med artikler, vejledninger, fora og ofte stillede spørgsmål.

Guide dine potentielle kunder gennem salgstragten ved at besvare deres spørgsmål i realtid.

Udnyt vores feedback- og forslagsbokse til at finde ud af præcis, hvad dine kunder ønsker og forventer af dig.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokus på behov

Forskellige kunder har forskellige behov, og du bør fokusere på dem alle. Takket være mulighederne i multi-kanal helpdesk-software kan du holde kontakten med dem på forskellige lag – lad det være sociale netværk, opkald, e-mails eller live chat i realtid. Uanset hvor dine kunder kommer fra, vil du altid være der for dem.

Opret vidensbasen

Vidensbase og supportportal er de første steder, de fleste af dine kunder vil lede efter, mens de søger efter svar. Robuste egenskaber i LiveAgent giver dig kraft nok til at bygge FAQ, skrive artikler om selvbetjeningshjælp eller lave flere kategorier baseret på din virksomhed.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Gennemfør salgstragten

Nogle af dine fremtidige kunder kan komme i kontakt med dig gennem live chat, hvor du kan give dem svar med det samme og prompte. Senere kan de få fat i dig via almindelig e-mail og sidst, men ikke mindst ringe til dig. Du har alle oplysningerne tilgængelige i den universelle indbakke, så du kan spore deres behov og anmodninger tilbage. Pænt, hvad synes du?

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og opdag den positive virkning af implementeringen af helpdesk-software på softwareudviklingsindustrien

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software & Internet

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

Få adgang til LiveAgent-priser, funktioner og support. Samarbejd med os om VoIP-partnerskaber og tilmeld dig vores nyhedsbrev for de seneste opdateringer og rabatter.

Udforsk et udvalg af den bedste live chat-software på markedet. Vælg den ideelle live chat-software til din hjemmeside og hæve dit niveau af kundeservice.

Live chat software

Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.

Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.

Help center

LiveAgent er en helpdesk-platform, der forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheden ved at administrere kundeservice og support på én centraliseret platform. Med integration til forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og kontaktformularer, er det et godt valg for virksomheder. (162 characters)

Service desk manager er en person, der overvåger en helpdesk-software. De garanterer, at supportydelser hurtigt vil blive leveret til kunder.

Service desk manager

En service desk manager er nøglerollen for kundeserviceteamet, med ansvar for at føre tilsyn med daglige aktiviteter og sikre støtte til brugere og virksomhedsteam. Ansvarsområder inkluderer styring af servicedesk, ledelse af teamet og udvikling af færdigheder. I LiveAgent-systemet kan de fungere som ejer eller administrator og overvåge teamets aktiviteter.

Tag en telefon med dine kolleger og løs hurtigt problemer via interne opkald. Interne opkald er en nem og bekvem måde at oprette forbindelse på.

Interne opkald

LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder forskellige kundesupport-løsninger, herunder en supportportal, bemandet chat og messaging-support. Deres multikanals helpdesk-løsning inkluderer proaktiv chat-invitationer og mulighed for at overvåge sociale medier. Virksomheder som eFortuna, TrustPay og Covomo har haft positive oplevelser og rapporterer hurtigere responstider, øget konverteringsrate og mere effektiv support. LiveAgent tilbyder også værktøjer til rapportering og kategorisering af billetter.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo