Prøveperiode
Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din softwareforretning.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2019. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

3 grunde til, at softwareudviklingsvirksomheder vælger LiveAgent

Giv dine brugere mulighed for selvbetjening ved at skabe omfattende vidensbaser fyldt med artikler, vejledninger, fora og ofte stillede spørgsmål.

Guide dine potentielle kunder gennem salgstragten ved at besvare deres spørgsmål i realtid.

Udnyt vores feedback- og forslagsbokse til at finde ud af præcis, hvad dine kunder ønsker og forventer af dig.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
focus on needs

Fokus på behov

Forskellige kunder har forskellige behov, og du bør fokusere på dem alle. Takket være mulighederne i multi-kanal helpdesk-software kan du holde kontakten med dem på forskellige lag – lad det være sociale netværk, opkald, e-mails eller live chat i realtid. Uanset hvor dine kunder kommer fra, vil du altid være der for dem.

Opret vidensbasen

Vidensbase og supportportal er de første steder, de fleste af dine kunder vil lede efter, mens de søger efter svar. Robuste egenskaber i LiveAgent giver dig kraft nok til at bygge FAQ, skrive artikler om selvbetjeningshjælp eller lave flere kategorier baseret på din virksomhed.

create the knowledge base
complete the sales funnel

Gennemfør salgstragten

Nogle af dine fremtidige kunder kan komme i kontakt med dig gennem live chat, hvor du kan give dem svar med det samme og prompte. Senere kan de få fat i dig via almindelig e-mail og sidst, men ikke mindst ringe til dig. Du har alle oplysningerne tilgængelige i den universelle indbakke, så du kan spore deres behov og anmodninger tilbage. Pænt, hvad synes du?

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og opdag den positive virkning af implementeringen af helpdesk-software på softwareudviklingsindustrien

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor skal softwareudviklingsvirksomheder investere i helpdesk-software?

Help desk-software er et system, der giver dig mulighed for at administrere alle dine kundeserviceforespørgsler effektivt. For eksempel kan du adskille dit supportteam og dit udviklingsteam og tildele dem de relevante opgaver.

Hvordan kan softwareudviklingsvirksomheder drage fordel af LiveAgent?

LiveAgent er en software, der giver en komplet helpdesk med live chat, e-mail, telefon og sociale medier integration.

Hvilke LiveAgent-funktioner hjælper dig med at automatisere daglige gentagne opgaver?

LiveAgent har mere end 180 funktioner til at hjælpe dine agenter. Nogle af dem hjælper dig med at automatisere dit teams daglige opgaver til effektive arbejdsgange, såsom IVR, automatiseret billetdistribution, automatisk tilbagekald og mere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo