Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din softwareforretning.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2019. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 grunde til, at softwareudviklingsvirksomheder vælger LiveAgent

Giv dine brugere mulighed for selvbetjening ved at skabe omfattende vidensbaser fyldt med artikler, vejledninger, fora og ofte stillede spørgsmål.

Guide dine potentielle kunder gennem salgstragten ved at besvare deres spørgsmål i realtid.

Udnyt vores feedback- og forslagsbokse til at finde ud af præcis, hvad dine kunder ønsker og forventer af dig.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokus på behov

Forskellige kunder har forskellige behov, og du bør fokusere på dem alle. Takket være mulighederne i multi-kanal helpdesk-software kan du holde kontakten med dem på forskellige lag – lad det være sociale netværk, opkald, e-mails eller live chat i realtid. Uanset hvor dine kunder kommer fra, vil du altid være der for dem.

Opret vidensbasen

Vidensbase og supportportal er de første steder, de fleste af dine kunder vil lede efter, mens de søger efter svar. Robuste egenskaber i LiveAgent giver dig kraft nok til at bygge FAQ, skrive artikler om selvbetjeningshjælp eller lave flere kategorier baseret på din virksomhed.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Gennemfør salgstragten

Nogle af dine fremtidige kunder kan komme i kontakt med dig gennem live chat, hvor du kan give dem svar med det samme og prompte. Senere kan de få fat i dig via almindelig e-mail og sidst, men ikke mindst ringe til dig. Du har alle oplysningerne tilgængelige i den universelle indbakke, så du kan spore deres behov og anmodninger tilbage. Pænt, hvad synes du?

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og opdag den positive virkning af implementeringen af helpdesk-software på softwareudviklingsindustrien

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor skal softwareudviklingsvirksomheder investere i helpdesk-software?

Help desk-software er et system, der giver dig mulighed for at administrere alle dine kundeserviceforespørgsler effektivt. For eksempel kan du adskille dit supportteam og dit udviklingsteam og tildele dem de relevante opgaver.

Hvordan kan softwareudviklingsvirksomheder drage fordel af LiveAgent?

LiveAgent er en software, der giver en komplet helpdesk med live chat, e-mail, telefon og sociale medier integration.

Hvilke LiveAgent-funktioner hjælper dig med at automatisere daglige gentagne opgaver?

LiveAgent har mere end 180 funktioner til at hjælpe dine agenter. Nogle af dem hjælper dig med at automatisere dit teams daglige opgaver til effektive arbejdsgange, såsom IVR, automatiseret billetdistribution, automatisk tilbagekald og mere.

Related Articles to Software & Internet
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er et fantastisk helpdesk-system med funktioner som kontaktformularer, live chat, integration med sociale netværk og god mobilstøtte. Brugere har prøvet forskellige systemer som Zendesk og Freshdesk, men har fundet LiveAgent til at være en bedre løsning. LiveAgent bruges af store virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha og kan prøves gratis.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

Brugere skifter fra Zendesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser, god funktionalitet, fantastisk kundesupport og avancerede automatiseringsniveauer. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme og har en god mængde integrationer. Brugere kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue og vedhæfte filer til e-mails. LiveAgent er let at bruge, har god support og hjælp til installationen.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

En række forskellige brugere roser LiveAgent for deres funktionalitet, integration med sociale medier og for at være meget billigere end andre alternativer som Zendesk og Freshdesk. Brugerne er især glade for hjælpen fra supportteamet og deres avancerede automatiseringsmuligheder. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme.

Research viser, at 39% af forbrugerne foretrækker support via telefon frem for andre kommunikationskanaler. Med LiveAgent kan du oprette et virtuelt callcenter lige i din helpdesk. Administrer let indgående kundekommunikation, forbedre supportteamets ydeevne og generer mere indgående salg.

Software til indgående callcenter

Texten omhandler LiveAgent, der tilbyder call center-software til virksomheder på tværs af alle kanaler. Deres avancerede funktioner, såsom IVR og smart opkaldsdirigering, bidrager til en pålidelig og personlig service til kunder. LiveAgent tilbyder gratis prøveperiode uden krav om kreditkortoplysninger. Der er også fokus på centralisering af kundeoptegnelser og system til at kategorisere og spore klager. Derudover er der information om virksomhedens priser, certifikater og samarbejdspartnere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo