Telefonsupport er stadig blandt de vigtigste måder til at give kunderne hurtig og effektiv support. Enhver helpdesk bør have en, selvom det ikke altid er praktisk eller overkommeligt at købe hardwaretelefoner. Softphones løser dette problem, så din helpdesk kan have lige vilkår.
LiveAgent giver mulighed for at tilslutte og bruge softphones (softwaretelefoner). Det giver brugerne mulighed for at foretage Voice over Internet Protocol (VoIP) opkald fra computerenheder. Softphones kommunikerer med opkaldsudvekslingsudbyderen via SIP-protokollen (SIP-trunking).
Opkald bliver stadig håndteret, optaget og sporet af LiveAgent selv.
Softphone er en valgfri 3. parts app, der fungerer sammen med dit LiveAgent callcenter. Hvis du allerede bruger en form for softphone-klient, er det en stor fordel.
Enheder
Softphone klienter
som gør det muligt for brugere at foretage VoIP-opkald:
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- og mere…
iOS- og Android-enheder med SIP-funktionalitet
Vidensbaseressourcer
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
Vælg det rigtige system til din virksomhed med anmeldelsesplatforme og gratis demo-prøver. LiveAgent tilbyder help desk software med automatisering af e-mails og integreringer for forbedret konvertering. Brug automatiserede e-mails som velkomstmails, feedback-e-mails og særlige tilbud, men vær opmærksom på at undgå for meget automatisering.