Tidsregistrering giver dig mulighed for at spore tid brugt af hver agent der understøtter kunder og derved få et dybere syn på den overordnede helpdesk-ydelse. Den brugte tid spores automatisk for hver billet, når denne funktion er slået til. Derudover kan du tvinge agenter til at indsende den brugte tid manuelt og tilføje en note, hvis det er nødvendigt.
Tid spores kun, hvis en agent er aktiv i en billet (tidsregistrering stopper efter 30 sekunders inaktivitet).
Tidsrapport
LiveAgent muliggør rapportering af tid brugt på alle billetter fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter agent, billet, kunde, virksomhed, rapportdato, faktureringsdato, type (manuel, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV-fil.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!