Tidsregistrering giver dig mulighed for at spore tid brugt af hver agent der understøtter kunder og derved få et dybere syn på den overordnede helpdesk-ydelse. Den brugte tid spores automatisk for hver billet, når denne funktion er slået til. Derudover kan du tvinge agenter til at indsende den brugte tid manuelt og tilføje en note, hvis det er nødvendigt.
Tid spores kun, hvis en agent er aktiv i en billet (tidsregistrering stopper efter 30 sekunders inaktivitet).
Tidsrapport
LiveAgent muliggør rapportering af tid brugt på alle billetter fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter agent, billet, kunde, virksomhed, rapportdato, faktureringsdato, type (manuel, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV-fil.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.