Tidsrapport

Tidsregistrering giver dig mulighed for at spore tid brugt af hver agent der understøtter kunder og derved få et dybere syn på den overordnede helpdesk-ydelse. Den brugte tid spores automatisk for hver billet, når denne funktion er slået til. Derudover kan du tvinge agenter til at indsende den brugte tid manuelt og tilføje en note, hvis det er nødvendigt.

Tid spores kun, hvis en agent er aktiv i en billet (tidsregistrering stopper efter 30 sekunders inaktivitet).

Tidsrapport

LiveAgent muliggør rapportering af tid brugt på alle billetter fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter agent, billet, kunde, virksomhed, rapportdato, faktureringsdato, type (manuel, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV-fil.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Vidensbaseressourcer

Få flere oplysninger

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo