LiveAgent tilbyder en agentrapport over arbejdstid, besvarede billetter, chats, opkald, salg, belønninger og mere (se alle muligheder nedenfor) fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter tidsinterval, afdeling, kanal og agent. Agentrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsmuligheder for agentrapporter (kolonner):
- Tag
- Svar
- Nyt svar gennemsnitlig tid
- Åbent svar gennemsnitlig tid
- Opkald
- Ubesvarede opkald
- Opkaldsminutter
- Chat beskeder
- Chats
- Ubesvarede chats
- Gennemsnitlig chat besvarning
- Gennemsnitlig chat tid
- Ikke rangeret
- Ikke rangeret %
- Belønninger
- Belønninger %
- Irettesættelser
- Irettesættelser %
- Indgående beskeder
- Indgående opkald
- Afsluttede opkald
- Indgående chats
- Afsluttede chats
Agentrapport kan vise dine data i disse typer diagrammer:
Brug agentrapporter med API
Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra agentrapporter.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
LiveAgent tilbyder en agentgrænseflade med skræddersyede roller og priser, integrationer og kundeanmeldelser til kundeservice og helpdesk-software. Der er ubegrænsede agenter med fuld adgang til billetter, skabeloner og muligheden for at tilpasse agent-underskrifter. LiveAgent's helpdesk giver fuld kontrol og brugervenlige funktioner, såsom dashboards og rapporter i realtid. Der er også en installationsproces og tilmeldingsmuligheder til nyhedsbrevet. LiveAgent tilbyder løsninger til at forbedre effektiviteten og kundetilfredsheden i kundesupport.
Opkaldshåndteringstid, også kendt som Average Handle Time (AHT), er afgørende for callcenterets produktivitet og agentydelse. Det er vigtigt at reducere AHT for at forbedre kundetilfredsheden. Gennemsnitlig opkaldshåndteringstid beregnes ved at tage summen af taletid, ventetid og afslutningstid divideret med antallet af behandlede opkald. For at reducere AHT kan callcentre give agenter de rette værktøjer og adgang til vidensressourcer, som kan hjælpe med at løse problemer hurtigere og dermed forbedre kundeoplevelsen.