Prøveperiode

Agent rapport

LiveAgent tilbyder en agentrapport over arbejdstid, besvarede billetter, chats, opkald, salg, belønninger og mere (se alle muligheder nedenfor) fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter tidsinterval, afdeling, kanal og agent. Agentrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.

Visningsmuligheder for agentrapporter (kolonner):

  • Tag
  • Svar
  • Nyt svar gennemsnitlig tid
  • Åbent svar gennemsnitlig tid
  • Opkald
  • Ubesvarede opkald
  • Opkaldsminutter
  • Chat beskeder
  • Chats
  • Ubesvarede chats
  • Gennemsnitlig chat besvarning
  • Gennemsnitlig chat tid
  • Ikke rangeret
  • Ikke rangeret %
  • Belønninger
  • Belønninger %
  • Irettesættelser
  • Irettesættelser %
  • Indgående beskeder
  • Indgående opkald
  • Afsluttede opkald
  • Indgående chats
  • Afsluttede chats

Agentrapport kan vise dine data i disse typer diagrammer:

Brug agentrapporter med API

Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra agentrapporter.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo