Har du brug for et Collab Alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Collab-alternativ på markedet

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Klar til at skifte over til et fantastisk Collab-softwarealternativ?

175 grundlæggende og avancerede funktioner så du kan være sikker på, at dit kontaktcenter forbliver på toppen.

Du kan skifte over til LiveAgent inden for få minutter, og du kan tage dine gamle billetter med dig. Vi tilbyder hurtig og nem billetmigrering, der giver dig mulighed for at migrere dine gamle helpdeskdata direkte til din LiveAgent-konto.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Se, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Diverse kontaktcenter

Uanset hvordan dine kunder kontakter dig kan du med LiveAgent være sikker på, at de kan kontakte dig 24/7.

Forbedret kundetilfredshed

Lav din kundesupport til en topprioritet, og øg dine konverteringsrater med LiveAgents kontaktcenterløsning.

Nem at administrere

Med LiveAgent helpdesk-software kan du være sikker på, at du har en let håndterbar, skalerbar og fleksibel kontaktcenterløsning til din virksomhed.

Collab vs LiveAgent i grundtræk

Funktioner Liveagent Collab
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der arbejder med og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Collab tilbyder ikke billettering.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
Collab har ikke en WhatsApp-integration.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder live chat.
Collab tilbyder live chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder call center.
Collab tilbyder call center.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder self-service.
Collab tilbyder ikke self-service.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Facebook integration.
Collab tilbyder Facebook integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder Twitter integration.
Collab tilbyder Twitter integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Instagram integration.
Collab tilbyder ikke Instagram integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Viber integration.
Collab tilbyder ikke Viber integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Collab tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Collab tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Collab tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Collab tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Collab tilbyder IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Collab tilbyder videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Collab tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Collab tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Collab tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Collab tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Collab tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Collab tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kraftfuldt Collab Alternativ

Når det kommer til dit kontaktcenter, skal du ikke være bange for at tænke stort med LiveAgents 175+ funktioner og snesevis af integrationer.

Begræns dig ikke kun til traditionelle kundesupportmuligheder. Forbedre dine kunders oplevelse og skab en loyal kundebase med social media, live chat og email support.

Med denne alt-i-en multi-kanal helpdesk software, kan du være sikker på, at du ikke går glip af nogen kundekommunikation.

Enkelt, men pålideligt callcenter

Uanset om du modtager flere indgående eller udgående opkald, er LiveAgents webbaserede callcenter kraftfuldt, men alligevel nemt at administrere. Vælg fra listen over understøttede VoIP-tjenesteudbydere, og gør dig klar til at øge din kundetilfredshed og samtidig holde dine driftsomkostninger nede.

Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler

Uanset om du har brug for opkaldsoptagelsessoftware til agenttræning, kvalitetssikring eller forretningsgennemsigtighed, så led ikke længere! Med LiveAgent kan du gemme en optagelse som en digital fil med krystalklar lyd med en ubegrænset lagerkapacitet.

IVR og automatisk tilbagekald

For at minimere ventetiden kan du oprette en brugerdefineret IVR-menu, der gør det nemmere for dine kunder at kontakte dig. Din IVR-menu kan endda inkludere en automatisk tilbagekalds- mulighed for at gøre det nemmere for kunderne.

Smart opkaldsdirigering

I LiveAgent kan du konfigurere dine opkaldsroutings- muligheder. Indgående telefonopkald kan tildeles tilfældigt til de tilgængelige agenter, du kan drage fordel af færdighedsbaseret routing eller oprette dine egne forudbestemte kriterier.

Software til fremragende kundesupport

LiveAgent er en one-stop-shop, når det kommer til at levere fremragende kundeservice. Vi giver dig mulighed for at holde kontakten med dine kunder, uanset om du er inden for sundhedspleje, produktion, Saas eller e-handel. Vi tilbyder 24/7 kundesupport, så du kan modtage assistance, når du har brug for det.

Fast, smart and convenient support

Billetsoftware for øget kundetilfredshed

Vi tilbyder fantastisk billetsoftware, der omdanner alle dine kundeinteraktioner til billetter og sender dem direkte til en universel indbakke. Hver del af kundekommunikation er tilgængelig for dig via et praktisk dashboard, som er et fantastisk administrationsværktøj, der hjælper dig med at forblive organiseret.

Priority assignment

Øg dit engagement med støtte på sociale medier

Uanset om det er på Facebook, Twitter, eller Instagram, vil dine følgere altid kunne kontakte dig. Det er ikke nødvendigt at logge ind på hver konto separat, hver besked, omtale eller tweet kommer i din indbakke i form af en billet.

Problematic sharing of information

Den hurtigste live chat widget

Med den hurtigste livechat-widget på markedet, kan du sørge for nem og enkel kommunikation til både dine agenter og kunder. Du kan tilføje LiveAgents live chat-knap til dit websted og begynde at besvare dine kunders presserende spørgsmål.

Solution lies in shared inbox

Vidensbase og kundeportal

Vi tilbyder en tilpasningsdygtig kundeportal, der indeholder en omfattende vidensbase. Kunder, der værdsætter uafhængighed og kan lide at løse problemer på egen hånd, vil kunne lide funktioner som forum, ofte stillede spørgsmål og selvbetjeningsmuligheder. Desuden kan du på denne måde yde den bedste kundesupport, selv når dine agenter er offline.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Rapporteringsfunktioner

Udnyt dine ressourcer bedst muligt, og driv et effektivt kontaktcenter. Med LiveAgent vil du være i stand til at sikre dig, at centerdriften er organiseret og kører problemfrit, og at dine agenter forbliver produktive.

Boost din produktivitet

LiveAgents analyseoversigt giver dig mulighed for at spore kontaktcenterdrift på daglig basis. Du kan spore agentproduktivitet, indgående og udgående opkald, e-mails og mange flere. Forstå ins og outs i dit kontaktcenter med kundeservicerapportering for at styrke de mest brugte kanaler, identificere afvigere blandt dine agenter og boost din præstation.

Spor, analyser og forbedre

Hold styr på dine KPI’er, SLA’er og andre kontaktcenter målinger, der giver dig mulighed for bedre at forstå, hvor du kan forbedre dig. Brug avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at få den bedste værdi for dine penge.

Automatisering

Smarte virksomhedsejere ved, at moderne kontaktcentre ikke behøver hjælp fra nutidens teknologi. Det er dog ikke alle, der ved, hvordan de skal udnytte dens kraft.

Med LiveAgent løfter automatisering byrden af ​​dagligdags småopgaver fra dine agenters skuldre. Du kan oprette dåsebeskeder som svar på gentagne spørgsmål på flere platforme såsom sociale mediekanaler, e-mail, live chat, Viber osv.

Der er også utallige automatiseringsregler, du kan konfigurere for at forbedre dine svartider og minimere menneskelige fejl og samtidig reducere supportomkostningerne.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgent vs Collab sammenligning

Gå hen til Capterra for at sammenligne LiveAgent og Collabs kundeserviceplatforme, baseret på kundeanmeldelser

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Korrekt pr. 16/05/2022

Kundeglæde er vores prioritet

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som f.eks Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Collab Alternativ
Inddel dine kunder i deres virksomheder og hold styr på, hvad hvert enkelt virksomhedsmedlem efterspørger med lethed.

Virksomheder

LiveAgent er en effektiv helpdesk-løsning, der hjælper virksomheder med at organisere kontakter og forbedre kundeservice. Det tilbyder en række funktioner og muligheder for at tilpasse virksomhedsprofiler.

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.

Vil du migrere dine data fra Extend til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Extend til LiveAgent?

Dette er en tekst fra LiveAgent, der præsenterer deres priser, certifikater, samarbejdspartnere og andre oplysninger om virksomheden.

Tag en telefon med dine kolleger og løs hurtigt problemer via interne opkald. Interne opkald er en nem og bekvem måde at oprette forbindelse på.

Interne opkald

LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder forskellige kundesupport-løsninger, herunder en supportportal, bemandet chat og messaging-support. Deres multikanals helpdesk-løsning inkluderer proaktiv chat-invitationer og mulighed for at overvåge sociale medier. Virksomheder som eFortuna, TrustPay og Covomo har haft positive oplevelser og rapporterer hurtigere responstider, øget konverteringsrate og mere effektiv support. LiveAgent tilbyder også værktøjer til rapportering og kategorisering af billetter.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

VIPTel

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo