Har du brug for et Collab Alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Collab-alternativ på markedet

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Klar til at skifte over til et fantastisk Collab-softwarealternativ?

175 grundlæggende og avancerede funktioner så du kan være sikker på, at dit kontaktcenter forbliver på toppen.

Du kan skifte over til LiveAgent inden for få minutter, og du kan tage dine gamle billetter med dig. Vi tilbyder hurtig og nem billetmigrering, der giver dig mulighed for at migrere dine gamle helpdeskdata direkte til din LiveAgent-konto.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Se, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Diverse kontaktcenter

Uanset hvordan dine kunder kontakter dig kan du med LiveAgent være sikker på, at de kan kontakte dig 24/7.

Forbedret kundetilfredshed

Lav din kundesupport til en topprioritet, og øg dine konverteringsrater med LiveAgents kontaktcenterløsning.

Nem at administrere

Med LiveAgent helpdesk-software kan du være sikker på, at du har en let håndterbar, skalerbar og fleksibel kontaktcenterløsning til din virksomhed.

Collab vs LiveAgent i grundtræk

< td>Call Center< tr>< /tr>
FunktionLiveAgentCollab
Billetter✅Ja❌Nej
Live Chat✅Ja✅Ja
✅Ja✅Ja
Selvbetjening< /strong>✅Ja❌Nej
Facebook ✅Ja✅Ja
Twitter✅Ja✅ Ja
Instagram✅Ja❌Nej
Viber✅Ja❌Nej
WhatsApp< /strong>✅Ja❌Nej
Vidensbase✅Ja❌Nej
Kundeforum✅Ja❌Nej
Automation og regler✅Ja❌Nej
API✅Ja✅Ja
< strong>Interactive Voice Response (IVR) ✅Ja✅Ja
Video Opkald✅Ja✅Ja
Ubegrænset historie ✅Ja✅Ja
Ubegrænsede websteder✅Ja ✅Ja
Ubegrænsede chatknapper✅Ja✅Ja
Ubegrænset antal billetter/mails✅Ja✅Ja
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler✅Ja❌Nej
Ubegrænset 24/7 support✅Ja✅Ja
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kraftfuldt Collab Alternativ

Når det kommer til dit kontaktcenter, skal du ikke være bange for at tænke stort med LiveAgents 175+ funktioner og snesevis af integrationer.

Begræns dig ikke kun til traditionelle kundesupportmuligheder. Forbedre dine kunders oplevelse og skab en loyal kundebase med social media, live chat og email support.

Med denne alt-i-en multi-kanal helpdesk software, kan du være sikker på, at du ikke går glip af nogen kundekommunikation.

Enkelt, men pålideligt callcenter

Uanset om du modtager flere indgående eller udgående opkald, er LiveAgents webbaserede callcenter kraftfuldt, men alligevel nemt at administrere. Vælg fra listen over understøttede VoIP-tjenesteudbydere, og gør dig klar til at øge din kundetilfredshed og samtidig holde dine driftsomkostninger nede.

Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler

Uanset om du har brug for opkaldsoptagelsessoftware til agenttræning, kvalitetssikring eller forretningsgennemsigtighed, så led ikke længere! Med LiveAgent kan du gemme en optagelse som en digital fil med krystalklar lyd med en ubegrænset lagerkapacitet.

IVR og automatisk tilbagekald

For at minimere ventetiden kan du oprette en brugerdefineret IVR-menu, der gør det nemmere for dine kunder at kontakte dig. Din IVR-menu kan endda inkludere en automatisk tilbagekalds- mulighed for at gøre det nemmere for kunderne.

Smart opkaldsdirigering

I LiveAgent kan du konfigurere dine opkaldsroutings- muligheder. Indgående telefonopkald kan tildeles tilfældigt til de tilgængelige agenter, du kan drage fordel af færdighedsbaseret routing eller oprette dine egne forudbestemte kriterier.

Software til fremragende kundesupport

LiveAgent er en one-stop-shop, når det kommer til at levere fremragende kundeservice. Vi giver dig mulighed for at holde kontakten med dine kunder, uanset om du er inden for sundhedspleje, produktion, Saas eller e-handel. Vi tilbyder 24/7 kundesupport, så du kan modtage assistance, når du har brug for det.

Fast, smart and convenient support

Billetsoftware for øget kundetilfredshed

Vi tilbyder fantastisk billetsoftware, der omdanner alle dine kundeinteraktioner til billetter og sender dem direkte til en universel indbakke. Hver del af kundekommunikation er tilgængelig for dig via et praktisk dashboard, som er et fantastisk administrationsværktøj, der hjælper dig med at forblive organiseret.

Priority assignment

Øg dit engagement med støtte på sociale medier

Uanset om det er på Facebook, Twitter eller Instagram, vil dine følgere altid kunne kontakte dig. Det er ikke nødvendigt at logge ind på hver konto separat, hver besked, omtale eller tweet kommer i din indbakke som en billet.

Problematic sharing of information

Den hurtigste live chat widget

Med den hurtigste livechat-widget på markedet, kan du sørge for nem og enkel kommunikation til både dine agenter og kunder. Du kan tilføje LiveAgents live chat-knap til dit websted og begynde at besvare dine kunders presserende spørgsmål.

Solution lies in shared inbox

Vidensbase og kundeportal

Vi tilbyder en tilpasningsdygtig kundeportal, der indeholder en omfattende vidensbase. Kunder, der værdsætter uafhængighed og kan lide at løse problemer på egen hånd, vil kunne lide funktioner som forum, ofte stillede spørgsmål og selvbetjeningsmuligheder. Desuden kan du på denne måde yde den bedste kundesupport, selv når dine agenter er offline.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Rapporteringsfunktioner

Udnyt dine ressourcer bedst muligt, og driv et effektivt kontaktcenter. Med LiveAgent vil du være i stand til at sikre dig, at centerdriften er organiseret og kører problemfrit, og at dine agenter forbliver produktive.

Boost din produktivitet

LiveAgents analyseoversigt giver dig mulighed for at spore kontaktcenterdrift på daglig basis. Du kan spore agentproduktivitet, indgående og udgående opkald, e-mails og mange flere. Forstå ins og outs i dit kontaktcenter med kundeservicerapportering for at styrke de mest brugte kanaler, identificere afvigere blandt dine agenter og boost din præstation.

Spor, analyser og forbedre

Hold styr på dine KPI’er, SLA’er og andre kontaktcenter målinger, der giver dig mulighed for bedre at forstå, hvor du kan forbedre dig. Brug avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at få den bedste værdi for dine penge.

Automatisering

Smarte virksomhedsejere ved, at moderne kontaktcentre ikke behøver hjælp fra nutidens teknologi. Det er dog ikke alle, der ved, hvordan de skal udnytte dens kraft.

Med LiveAgent løfter automatisering byrden af ​​dagligdags småopgaver fra dine agenters skuldre. Du kan oprette dåsebeskeder som svar på gentagne spørgsmål på flere platforme såsom sociale mediekanaler, e-mail, live chat, Viber osv.

Der er også utallige automatiseringsregler, du kan konfigurere for at forbedre dine svartider og minimere menneskelige fejl og samtidig reducere supportomkostningerne.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgent vs Collab sammenligning

Gå hen til Capterra for at sammenligne LiveAgent og Collabs kundeserviceplatforme, baseret på kundeanmeldelser

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Korrekt pr. 16/05/2022

Kundeglæde er vores prioritet

Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som f.eks Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Sammenlign os med andre helpdesk-løsninger

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

Related Articles to Collab Alternativ
Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

Leder du efter et alternativ til 3CX?

Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

Leder efter et Gist alternativ?

LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

Leder du efter et Chaport-alternativ?

LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x