Du kan skifte over til LiveAgent inden for få minutter, og du kan tage dine gamle billetter med dig. Vi tilbyder hurtig og nem billetmigrering, der giver dig mulighed for at migrere dine gamle helpdeskdata direkte til din LiveAgent-konto.
Se, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer
Uanset hvordan dine kunder kontakter dig kan du med LiveAgent være sikker på, at de kan kontakte dig 24/7.
Lav din kundesupport til en topprioritet, og øg dine konverteringsrater med LiveAgents kontaktcenterløsning.
Med LiveAgent helpdesk-software kan du være sikker på, at du har en let håndterbar, skalerbar og fleksibel kontaktcenterløsning til din virksomhed.
Funktion | LiveAgent | Collab |
---|---|---|
Billetter | ✅Ja | ❌Nej |
Live Chat | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ✅Ja | |
Selvbetjening | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ✅ Ja | |
✅Ja | ❌Nej | Viber | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ❌Nej | |
Vidensbase | ✅Ja | ❌Nej |
Kundeforum | ✅Ja | ❌Nej |
Automation og regler | ✅Ja | ❌Nej |
API | ✅Ja | ✅Ja |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Ja | ✅Ja |
Video Opkald | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset historie | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede websteder | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede chatknapper | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset antal billetter/mails | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset 24/7 support | ✅Ja | ✅Ja |
Når det kommer til dit kontaktcenter, skal du ikke være bange for at tænke stort med LiveAgents 175+ funktioner og snesevis af integrationer.
Begræns dig ikke kun til traditionelle kundesupportmuligheder. Forbedre dine kunders oplevelse og skab en loyal kundebase med social media, live chat og email support.
Med denne alt-i-en multi-kanal helpdesk software, kan du være sikker på, at du ikke går glip af nogen kundekommunikation.
Uanset om du modtager flere indgående eller udgående opkald, er LiveAgents webbaserede callcenter kraftfuldt, men alligevel nemt at administrere. Vælg fra listen over understøttede VoIP-tjenesteudbydere, og gør dig klar til at øge din kundetilfredshed og samtidig holde dine driftsomkostninger nede.
Uanset om du har brug for opkaldsoptagelsessoftware til agenttræning, kvalitetssikring eller forretningsgennemsigtighed, så led ikke længere! Med LiveAgent kan du gemme en optagelse som en digital fil med krystalklar lyd med en ubegrænset lagerkapacitet.
For at minimere ventetiden kan du oprette en brugerdefineret IVR-menu, der gør det nemmere for dine kunder at kontakte dig. Din IVR-menu kan endda inkludere en automatisk tilbagekalds- mulighed for at gøre det nemmere for kunderne.
I LiveAgent kan du konfigurere dine opkaldsroutings- muligheder. Indgående telefonopkald kan tildeles tilfældigt til de tilgængelige agenter, du kan drage fordel af færdighedsbaseret routing eller oprette dine egne forudbestemte kriterier.
LiveAgent er en one-stop-shop, når det kommer til at levere fremragende kundeservice. Vi giver dig mulighed for at holde kontakten med dine kunder, uanset om du er inden for sundhedspleje, produktion, Saas eller e-handel. Vi tilbyder 24/7 kundesupport, så du kan modtage assistance, når du har brug for det.
Vi tilbyder fantastisk billetsoftware, der omdanner alle dine kundeinteraktioner til billetter og sender dem direkte til en universel indbakke. Hver del af kundekommunikation er tilgængelig for dig via et praktisk dashboard, som er et fantastisk administrationsværktøj, der hjælper dig med at forblive organiseret.
Med den hurtigste livechat-widget på markedet, kan du sørge for nem og enkel kommunikation til både dine agenter og kunder. Du kan tilføje LiveAgents live chat-knap til dit websted og begynde at besvare dine kunders presserende spørgsmål.
Vi tilbyder en tilpasningsdygtig kundeportal, der indeholder en omfattende vidensbase. Kunder, der værdsætter uafhængighed og kan lide at løse problemer på egen hånd, vil kunne lide funktioner som forum, ofte stillede spørgsmål og selvbetjeningsmuligheder. Desuden kan du på denne måde yde den bedste kundesupport, selv når dine agenter er offline.
Udnyt dine ressourcer bedst muligt, og driv et effektivt kontaktcenter. Med LiveAgent vil du være i stand til at sikre dig, at centerdriften er organiseret og kører problemfrit, og at dine agenter forbliver produktive.
LiveAgents analyseoversigt giver dig mulighed for at spore kontaktcenterdrift på daglig basis. Du kan spore agentproduktivitet, indgående og udgående opkald, e-mails og mange flere. Forstå ins og outs i dit kontaktcenter med kundeservicerapportering for at styrke de mest brugte kanaler, identificere afvigere blandt dine agenter og boost din præstation.
Hold styr på dine KPI’er, SLA’er og andre kontaktcenter målinger, der giver dig mulighed for bedre at forstå, hvor du kan forbedre dig. Brug avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at få den bedste værdi for dine penge.
Smarte virksomhedsejere ved, at moderne kontaktcentre ikke behøver hjælp fra nutidens teknologi. Det er dog ikke alle, der ved, hvordan de skal udnytte dens kraft.
Med LiveAgent løfter automatisering byrden af dagligdags småopgaver fra dine agenters skuldre. Du kan oprette dåsebeskeder som svar på gentagne spørgsmål på flere platforme såsom sociale mediekanaler, e-mail, live chat, Viber osv.
Der er også utallige automatiseringsregler, du kan konfigurere for at forbedre dine svartider og minimere menneskelige fejl og samtidig reducere supportomkostningerne.
Gå hen til Capterra for at sammenligne LiveAgent og Collabs kundeserviceplatforme, baseret på kundeanmeldelser
Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som f.eks Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team