Forbedre tilfredsheden med tilbagekaldssoftware

Forbedre tilfredsheden med tilbagekaldssoftware

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatiske tilbagekald til dine kunder

Giv dine kunder mulighed for at anmode om et automatisk tilbagekald, hvis linjen er optaget, hvis der ikke er nogen ledige agenter for at besvare deres opkald, eller hvis de blot ønsker at blive ringet tilbage på et senere tidspunkt.

Vores køtilbagekaldssystem gemmer kundens plads i kø, og når de står forrest i køen, kalder systemet dem automatisk tilbage.

Forbedre din kundes oplevelse med vores callcenter-tilbagekaldssoftware i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Callcentersoftware med en smart tilbagekaldsfunktion

LiveAgent callcentersoftware tilbyder en tilbagekaldsfunktion som en en del af dets IVR (interactive voice response)-kapacitet. I stedet for at vente på hold kan dine kunder nu anmode om et tilbagekald ved at trykke på en enkelt knap.

Der er ingen grund til at vente i venteposition eller bekymre sig om at miste deres plads i køen. LiveAgent ringer automatisk til kunden, når de står forrest i køen.

Fordelene ved tilbagekaldssoftware

Med LiveAgents callcenter-køtilbagekald behøver dine agenter ikke at overvåge anmodede tilbagekald manuelt. Den indbyggede ACD-funktionalitet (automatisk opkaldsdistribution) fungerer synkroniseret med vores kraftfulde IVR-system for automatisk at beholde nummeret på den, der ringer og placere sig i køen ud over automatisk at ringe op til den, der ringer op, og tildele opkaldet til en passende agent.

Giv dine kunder mulighed for at modtage et tilbagekald fra dit kontaktcenterteam i stedet for at skulle vente i venteposition. Ved at tage hensyn til deres tid, vil du reducere antallet af afbrudte opkald og se en samlet stigning i kundetilfredsheden.

Kunder forventer en problemfri oplevelse, hver gang de kontakter kundesupport. Ved at give dem en automatisk tilbagekaldsmulighed, kan du give dem en problemfri serviceoplevelse. Reducer kundeindsatsen i dag, mens du forbedrer kundetilfredsheden og loyaliteten over for dit brand.

Hvordan fungerer den automatiske tilbagekaldsfunktion?

For at begynde at bruge den automatiske tilbagekaldstjeneste skal du blot oprette et IVR-script, der inkluderer tilbagekaldsmuligheden.

Customer support agent chatting live with client

Omkostningseffektiv callback-software til callcenter

Callback call center-software er en omkostning -effektiv løsning til virksomheder i alle størrelser. Med automatisk tilbagekald vil der være behov for færre kontaktcenteragenter til at besvare opkald, da opkaldsvolumen ikke vil være så høj.

Automatiske tilbagekald skaber flere salgsmuligheder

Gå ikke glip af potentielle salgsmuligheder, simpelthen fordi dine kunder ikke kan komme i kontakt med dig. Med automatiske tilbagekald vil dine kunder være mindre tilbøjelige til at blive frustrerede og opgive deres telefonopkald. Ved at give dem chancen for at anmode om et automatisk tilbagekald, kan du generere mere salg og forbedre kundetilfredsheden på samme tid.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Mere indsigt om brugsstatistik

Få mere indsigt om den service, du leverer. Vores robuste rapporteringsfunktioner viser statistik om dit virtuelle callcenter, herunder ubesvarede og besvarede opkald, opkaldsvarigheder, tildelte agenter, og mere.

Med LiveAgent kontaktcentersoftware er der uendelige rapporteringsmuligheder. Segmentér data efter dag, uge, måned eller tilpasset datointerval, og lav en graf eller et diagram, der passer bedst til dine behov. Jo mere vidende du er om den service, du leverer, jo mere kan du forbedre og øge kundetilfredsheden og -loyaliteten.

Funktioner til tilbagekaldssoftware

LiveAgents automatiske tilbagekaldsfunktion holder din kundes plads i kø. De kan lægge på med den viden, at deres nummer bevares, deres plads i køen er sikker, og deres tilbagekald er nært forestående.

Vores kontaktcentersoftware tilbyder et unified omnichannel agent desktop. Med LiveAgent kan dine kontaktcenteragenter få adgang til alle forespørgsler fra forskellige kanaler (sociale medier, livechat, e-mail, telefon) i én grænseflade.

Konfigurer automatiserings-regler for at forbedre din agents produktivitet og arbejdsgang. Automatiseringsregler kan bruges til automatisk at udsende opfølgnings-e-mails, tilføje (tilbagekald)-tags til billetter og mere.

LiveAgent call center callback software er udstyret med ACD funktionalitet for at sikre problemfri opkald overførsler og overlegne kundeoplevelser. Vores ACD-funktion dirigerer automatisk opkaldere til den mest passende agent/afdeling baseret på tilgængelighed, prioritet eller tilfældig tildeling.

Vores webbaserede callcenter er udstyret med et kraftfuldt IVR-system der er klar til at udføre komplekse IVR-træer. IVR-systemet er nemt nok at bruge for begyndere, men robust nok til at tilfredsstille professionelle callcenterbehov.

LiveAgents automatiske tilbagekaldssystem påtager sig alle de tunge løft og sikrer, at agenter kan fortsætte med at besvare opkald uden nogen afbrydelse. Når en kunde anmoder om et tilbagekald, og de kommer forrest i opkaldskøen, ringer systemet automatisk til deres nummer og forbinder dem med en passende kontaktcenteragent.

LiveAgent callcentersoftware optager automatisk hvert indgående og udgående opkald. Systemet kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser, som kan bruges til kvalitetssikring, træning, smidige billetoverdragelser eller juridiske formål.</ span>

LiveAgents hybridbilletvisning sikrer at kontaktcenteragenter kan følge en kundes problemløsningsrejse på tværs af flere kanaler, mens de bliver i den samme billettråd. Hybride billetstrømme hjælper agenter med at give indsigtsfulde og personlige svar, der hjælper med at forbedre kundetilfredshed og loyalitet.

Se, hvad automatiseret tilbagekaldssoftware kan gøre for dig

Nyd en gratis 14-dages prøveversion af LiveAgent for at se, hvad vores virtuelle webbaserede callcenterløsning kan gøre for din virksomhed og kundesupport, salgs- og marketingteams.

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vi tilbyder meget mere end blot automatiseret tilbagekaldssoftware

Ud over en fuld stack callcentersoftware er LiveAgent en one-stop-shop for alt inden for kundeservice.

LiveAgent helpdesk tour

Strømline alle kundeforespørgsler til en centraliseret omnichannel agent desktop med vores billetsoftware. Tildel billetter til forskellige afdelinger og agenter, og organiser hver forespørgsel i henhold til tags, prioritet eller modtaget dato. Se hver kundes problemløsningsrejse fra start til slut på tværs af forskellige supportkanaler og i et kontekstrigt format med vores hybrid billetstream.

Få mest muligt ud af din kø-callback løsning

LiveAgent webbaseret callcentersoftware tilbyder meget mere end blot tilbagekald i kø.

LiveAgent helpdesk-software er pakket med over 200 nyttige funktioner, der hjælper dig med at strømline din agents arbejdsgang og fjerne gættearbejdet fra kundeservice. Forbedre din agents præstation med LiveAgent i dag.

Vores hovedmål er din succes. LiveAgent kundesupport er tilgængelig 24/7, 365 dage om året på flere kommunikationskanaler, herunder Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, live chat, vores kundeportal eller telefonen. Giv os et råb, når som helst du har brug for os, vi hjælper gerne. Vi tilbyder også support på flere sprog, hvis du har brug for det.

Agents building customer support portal

Uendelige tilpasningsmuligheder

LiveAgent callback-software blev bygget med fleksibilitet, skalerbarhed og teamsamarbejde i tankerne. Fordi hver virksomhed (uanset dens størrelse eller den branche, den er i) har forskellige behov, kan vores kontaktcenter tilpasses fuldt ud.

Vores software kan skaleres til operationer af enhver størrelse og ethvert formål, uanset om dit kontaktcenter er specialiseret i indgående kundeservice, udgående salg eller begge dele. Vores professionelle konsulenter eller tekniske medarbejdere kan hjælpe dig med at skabe den mest effektive softwareløsning, der passer til dine behov.

Uanset om du er inden for sundhedspleje, gæstfrihed, SaaS, bilindustrien, e-handel eller uddannelsesindustrien, kan LiveAgent skræddersyes passer til dine behov.

LiveAgent avanceret, overkommelig og brugervenlig kø-tilbagekaldsløsning

Security lock and badge

LiveAgent kontaktcentersoftware er GDPR-kompatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-krypteret og gemmer kundedata i Tier-III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter.

Person organizing information into tickets

LiveAgent call center-software er fuldstændig cloud-baseret. Få let adgang til dit kontaktcenters kraftfulde automatiske tilbagekaldsfunktioner hver eneste dag.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Vores omnichannel call center-software har vundet over 20 priser alene i 2020 på grund af dets omnichannel-kapaciteter, kraftfulde indbyggede CRM, og avancerede CRM-integrationer. Opdag, hvordan LiveAgent skaber problemfri overgange fra én kanal til en anden i dag.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent callcentersoftware tilbydes til en freemium pris model. Vi tilbyder gratis callcentersoftware samt en avanceret betalingsversion, der inkluderer automatisk tilbagekald. Vores betalte callcenter-softwareplan tilbydes til en overkommelig pris. Betal mindre og få mere værdi med LiveAgent i dag.

Lever personlige oplevelser

Giv dine kunder mulighed for at kontakte dig gennem de supportkanaler, de foretrækker. Uanset om det er via livechat, e-mail, stemme, video, sociale medier eller webchat, er LiveAgent klar til at levere den problemfri omnichannel kundeoplevelse, som dine kunder forventer.

Lever meget personlig, vidende og kontekstrig service med vores tilbagekaldssystem og nyd forbedrede langvarige kunderelationer, højere kundetilfredshed, forbedret kundeloyalitet og flere salgsmuligheder.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Giv uovertruffen service med LiveAgent-tilbagekaldssoftware

Tag vores prisvindende omnichannel callcenter-callback-software en tur. Test vores kraftfulde IVR- og CRM-integrationer for at opdage, hvordan du kan levere problemfri kundeoplevelse på tværs af alle servicekanaler. Anmod om en demo, eller opret en gratis 14-dages prøveperiode for at se alt, hvad LiveAgent call center-software har at tilbyde.

Hvad synes vores kunder om det?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er funktionen af et callcenter?

Hovedfunktionen af et callcenter er at gøre det muligt for kunder at ringe til virksomheder med alle spørgsmål, de måtte have vedrørende produkter, politikker, returneringer, funktionalitet, fejlfinding eller feedback.

Hvad er et automatisk tilbagekald?

Den automatiske tilbagekaldsfunktion er en computertelefonifunktion, der gør det muligt for opkaldere at anmode om et tilbagekald, hvis linjen er optaget, hvis der ikke er nogen ledige agenter til at besvare deres opkald, eller hvis de blot ønsker at blive ringet tilbage kl. senere tidspunkt.

Er automatisk tilbagekald en vigtig funktion?

Implementering af den automatiske tilbagekaldsfunktion i dit virtuelle callcentersoftware vil give dig mulighed for at yde bedre service til dine kunder. Hvis en tilbagekaldsfunktion er aktiv, indikerer det, at du værdsætter din kundes tid, hvilket er det, kunderne ønsker mest.

Hvor meget koster tilbagekaldssoftware?

Omkostningerne ved tilbagekaldssoftware varierer. Tilbagekaldsfunktionen er dog normalt en del af et alt-i-et-system. For eksempel et callcenter eller en helpdesk-software. LiveAgent er en kundeservicesoftware, der har mere mere end 180 funktioner, inklusive en tilbagekaldsfunktion. Prisen for en komplet helpdesk-løsning er $39 pr. måned for hver agent.

Hvorfor skal du bruge en tilbagekaldsfunktion?

En tilbagekaldsfunktion bruges hovedsageligt i virksomheder med et stort antal kundehenvendelser. Da kunderne vil have svar med det samme, skal din virksomhed tilpasse sig. At have en tilbagekaldsfunktion i dit callcenter kan forhindre en dårlig kundeoplevelse. Valg for en funktionsrig callcentersoftware, der inkluderer en tilbagekaldsfunktion, kan forbedre kunderepræsentantens arbejdsgang såvel som kundetilfredsheden.

Hvordan aktiverer jeg automatisk tilbagekald i LiveAgent?

For at aktivere en tilbagekaldsfunktion skal du navigere til Konfigurationer -> Opkald -> Numre -> Rediger nummer -> IVR -> Indsæt en foretrukken tilbagekaldsfunktion -> Gem.

Related Articles to Callback software
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

Sociamonials

Sociamonials erstattede ZenDesk med LiveAgent og CEO Craig Sherman værdsætter det. De opsætter dit LiveAgent dashboard og sender loginoplysninger til din mailboks. Deres website bruger cookies, og de tilbyder en planlagt demo og kontaktmuligheder via chat og kontaktformular.

Takket være live chat kan Atomers kunder kontakte teknisk support i realtid og få svar med det samme. Deres kundetilfredshed voksede hurtigt.

Atomer

Takket være live chat kan Atomers kunder kontakte teknisk support i realtid og få svar med det samme. Deres kundetilfredshed voksede hurtigt.

Følg chatprotokoller for høflig samtale. Udforsk korrekt kommunikationsetikette for live chat og lær om regler for kundeservice.

Live chat etikette til kundesupport

Denne tekst fokuserer på etikette i live chat-kommunikation. Det påpeges, at ordvalg og struktur har stor betydning i onlinekommunikation, og høflige ord og en respektfuld tone kan forbedre kundeoplevelsen. Det gives også tips til at undgå at sætte kunderne på hold og overføre samt hvordan man følger op og afslutter chatten. Live chat-etikette er vigtig for at forbedre kunderelationer, og den ideelle kundeservicemedarbejder skal have en professionel, men venlig og empatisk tilgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo