Talrige undersøgelser viser, at de fleste af dagens forbrugere hellere vil finde information online og løse problemer på egen hånd i stedet for at ringe til kundesupport. Med LiveAgents online help documentation software kan du nemt skabe en omfattende vidensbase med support documentation for at muliggøre selvbetjening 24/7.
Giv dine kunder oplysningerne med det samme, når de har mest brug for det – og uden at det kræver direkte assistance fra dine agenter. Med LiveAgent kan du med succes reducere arbejdsbyrden for dit team og tilfredsstille dine kunder på samme tid. Se bedste praksis og strategier for, hvordan du opbygger en videnbasedatabase, der opfylder dine kunders behov.
Support documentation giver officiel information, der forklarer brugen, funktionaliteten, oprettelsen eller arkitekturen af en virksomheds produkt eller service. Det kan omfatte alt fra de grundlæggende “how-to”-brugervejledninger til de avancerede tekniske vejledninger i din vidensbase. Videnbasestyringssystems-software kan hjælpe med at strømline processen med at oprette, organisere og opdatere support documentation, hvilket gør det nemmere for teams at få adgang til de oplysninger, de har brug for og for kunder at finde svar på deres spørgsmål.
Support documentation er skabt til kunder, supportmedarbejdere og alle andre på dit team, der har brug for at kende detaljerne om, hvordan dit produkt eller din service fungerer. Især online help documentation og -support er et must-have for SaaS- og teknologivirksomheder, der sælger komplekse softwareløsninger.
Grundig support documentation giver forretningsfordele på flere niveauer. Derudover er det vigtigt for både dine kunder og dine supportmedarbejdere.
Vidensbasedokumentation er afgørende for dit supportteam. Med alt nøjagtigt dokumenteret vil dine agenter altid have den rigtige information ved hånden, til at give hurtige og konsistente svar til dine kunder.
Forbrugerne foretrækker i stigende grad selvbetjening frem for menneskelig interaktion. En omfattende vidensbase og support documentation giver dine kunder mulighed for at løse problemer, før de overhovedet beder om hjælp.
Ved at tilbyde dine kunder en pålidelig, nøjagtig, relevant og omfattende informationskilde om dine produkter eller tjenester, kan du opbygge en bedre brandautoritet og vinde dine kunders tillid.
Med LiveAgents vidensbase og online help documentation software kan du samle al din supportdokumentation i en centraliseret vidensbase og gøre den let tilgængelig for alle, der har brug for det.
Med en kraftfuld WYSIWYG visual editor har det aldrig været lettere at oprette, redigere og formatere din vidensbase og supportdokumentation. Du kan tilføje billeder, videoer, tabeller og andre visuelle elementer for at sikre, at dit indhold er tiltalende, engagerende og nemt at bruge.
Byg en intern videnbase med nødvendig dokumentation, som kun vil være synlig for dit supportteam. Giv agenter øjeblikkelig adgang til de rigtige oplysninger og gør dem i stand til at løse kundeproblemer hurtigt uden at skulle spilde timer på at søge efter løsninger.
Opret et ubegrænset antal vidensbaser, én for hvert af dine brands, produkter, tjenester eller afdelinger – alt sammen på en enkelt LiveAgent-konto. Hver vidensbase er fuldstændig adskilt og vil have sit eget unikke design, indstillinger og indhold.
Suppler din support documentation med yderligere nyttige hjælpekilder, ved at vedhæfte filer, der kan downloades til dine vidensbaseartikler. Gør dit indhold endnu mere informativt og værdifuldt, og hjælp kunderne se nærmere på de emner, de interesserer sig for.
Hjælp dine kunder og dit supportteam med nemt og ubesværet at navigere rundt i din vidensbasedokumentation ved at aktivere en søgewidget, der automatisk foreslår relevant indhold i realtid, baseret på de søgeord, der er indtastet i søgelinjen.
Sørg for, at dokumentationen til din vidensbase matcher din brandstil med en række indstillinger og tilpasningsmuligheder. Du kan ændre logoet, titlen, vælge et tema, definere dine farver, indsætte din egen HTML og tilpassede CSS eller tilføje sporingskoder.
Opbevar al din kundekommunikation et enkelt sted og aktiver selvbetjeningssupport. Håndter nemt billetter, e-mails, chats, opkald og beskeder på sociale medier med en alt-i-én samlet kundesupportløsning.
Ud over at opbygge support documentation kan du oprette en komplet selvbetjeningsportal, hvor kunder kan indsende og administrere deres billetter, dele feedback og interagere med hinanden i et fællesskabsforum.
Fra smart billetdistribution, automatisering af arbejdsgangsregler og nem ansvarsstyring — til dåsesvar, SLA’er, robuste rapporterings- og teamsamarbejdsværktøjer – LiveAgent har et komplet udvalg af billetteringsfunktioner.
Yd øjeblikkelig kundesupport med livechat. Vores chat-widget er den hurtigste på markedet og inkluderer både grundlæggende og avancerede funktioner, såsom chat-routing, proaktive chatinvitationer, besøgsovervågning og meget mere.
LiveAgent leveres med et cloud-baseret indbygget callcenter og giver dig mulighed for at integrere med enhver VoIP udbyder. Modtag opkald fra fastnettelefoner eller direkte fra dit websted (både tale og video) uden ekstra gebyrer pr. minut.
Integrer med Facebook, Twitter og Instagram for at strømline alle dine sociale mediekanaler i én indbakke. Overvåg og besvar nemt alle beskeder, kommentarer og brand-omtaler fra et enkelt dashboard, uden at skulle gå frem og tilbage mellem forskellige sociale konti.
Vi kombinerede billettering, chat, tale og video, sociale medier og selvbetjeningssupport ind i et enkelt værktøj.
LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-ratede helpdesk-software til små virksomheder i 2019-2020.
Vi har leveret vores kundesupportsystem til virksomheder på tværs af forskellige brancher siden 2004.
LiveAgent er fyldt med 180+ funktioner, 40+ integrationer og kan tilpasses til dine behov.
Med 4 abonnementsplaner at vælge imellem og helt gennemsigtige og rimelige priser, kan LiveAgent gavne enhver virksomhed – uanset størrelse eller den branche, du er i. Start en gratis 30-dages prøveperiode for at teste det og se, hvordan det kan forbedre din kunde supportoplevelse.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Discover why top software development companies choose LiveAgent, the #1 rated helpdesk software for SMBs in 2019. Enhance customer service with omnichannel support, real-time assistance, and self-service knowledge bases. Start your free trial today—no credit card needed—and join over 21,000 satisfied businesses.
Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team