Personaliserbar support documentation software

Opret omfattende vidensbaser for kunder og agenter med blot et par klik ved hjælp af automatiseret online help documentation software.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Skab en vidensbase og support documentation med lethed

Talrige undersøgelser viser, at de fleste af dagens forbrugere hellere vil finde information online og løse problemer på egen hånd i stedet for at ringe til kundesupport. Med LiveAgents online help documentation software kan du nemt skabe en omfattende vidensbase med support documentation for at muliggøre selvbetjening 24/7.

Giv dine kunder oplysningerne med det samme, når de har mest brug for det – og uden at det kræver direkte assistance fra dine agenter. Med LiveAgent kan du med succes reducere arbejdsbyrden for dit team og tilfredsstille dine kunder på samme tid. Se bedste praksis og strategier for, hvordan du opbygger en videnbasedatabase, der opfylder dine kunders behov.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
3 people reviewing support documentation

Hvad er support documentation?

Support documentation giver officiel information, der forklarer brugen, funktionaliteten, oprettelsen eller arkitekturen af ​​en virksomheds produkt eller service. Det kan omfatte alt fra de grundlæggende “how-to”-brugervejledninger til de avancerede tekniske vejledninger i din vidensbase. Videnbasestyringssystems-software kan hjælpe med at strømline processen med at oprette, organisere og opdatere support documentation, hvilket gør det nemmere for teams at få adgang til de oplysninger, de har brug for og for kunder at finde svar på deres spørgsmål.

Support documentation er skabt til kunder, supportmedarbejdere og alle andre på dit team, der har brug for at kende detaljerne om, hvordan dit produkt eller din service fungerer. Især online help documentation og -support er et must-have for SaaS- og teknologivirksomheder, der sælger komplekse softwareløsninger.

Vigtige fordele ved at have velskrevet customer support documentation

Grundig support documentation giver forretningsfordele på flere niveauer. Derudover er det vigtigt for både dine kunder og dine supportmedarbejdere.

Støt dine agenter og teams

Vidensbasedokumentation er afgørende for dit supportteam. Med alt nøjagtigt dokumenteret vil dine agenter altid have den rigtige information ved hånden, til at give hurtige og konsistente svar til dine kunder.

Forbedre kundetilfredsheden

Forbrugerne foretrækker i stigende grad selvbetjening frem for menneskelig interaktion. En omfattende vidensbase og support documentation giver dine kunder mulighed for at løse problemer, før de overhovedet beder om hjælp.

Bliv en autoritet i din niche

Ved at tilbyde dine kunder en pålidelig, nøjagtig, relevant og omfattende informationskilde om dine produkter eller tjenester, kan du opbygge en bedre brandautoritet og vinde dine kunders tillid.

Giv dine kunder og supportteam den rette viden

Med LiveAgents vidensbase og online help documentation software kan du samle al din supportdokumentation i en centraliseret vidensbase og gøre den let tilgængelig for alle, der har brug for det.

Post Affiliate Pro knowledge base on laptop screen

Effektiv WYSIWYG editor

Med en kraftfuld WYSIWYG visual editor har det aldrig været lettere at oprette, redigere og formatere din vidensbase og supportdokumentation. Du kan tilføje billeder, videoer, tabeller og andre visuelle elementer for at sikre, at dit indhold er tiltalende, engagerende og nemt at bruge.

Intern supportdokumentation

Byg en intern videnbase med nødvendig dokumentation, som kun vil være synlig for dit supportteam. Giv agenter øjeblikkelig adgang til de rigtige oplysninger og gør dem i stand til at løse kundeproblemer hurtigt uden at skulle spilde timer på at søge efter løsninger.

woman behind computer organizing support documentation
woman adding content to multiple support documentation files

Multi vidensbase

Opret et ubegrænset antal vidensbaser, én for hvert af dine brands, produkter, tjenester eller afdelinger – alt sammen på en enkelt LiveAgent-konto. Hver vidensbase er fuldstændig adskilt og vil have sit eget unikke design, indstillinger og indhold. 

Bilag i artikler

Suppler din support documentation med yderligere nyttige hjælpekilder, ved at vedhæfte filer, der kan downloades til dine vidensbaseartikler. Gør dit indhold endnu mere informativt og værdifuldt, og hjælp kunderne se nærmere på de emner, de interesserer sig for.

woman downloading support documentation
search suggestion in LiveAgent - gif

Søge widget med forslag

Hjælp dine kunder og dit supportteam med nemt og ubesværet at navigere rundt i din vidensbasedokumentation ved at aktivere en søgewidget, der automatisk foreslår relevant indhold i realtid, baseret på de søgeord, der er indtastet i søgelinjen.

Avancerede indstillingsvalgmuligheder

Sørg for, at dokumentationen til din vidensbase matcher din brandstil med en række indstillinger og tilpasningsmuligheder. Du kan ændre logoet, titlen, vælge et tema, definere dine farver, indsætte din egen HTML og tilpassede CSS eller tilføje sporingskoder.

woman designing website

Der er meget mere hos LiveAgent

Opbevar al din kundekommunikation et enkelt sted og aktiver selvbetjeningssupport. Håndter nemt billetter, e-mails, chats, opkald og beskeder på sociale medier med en alt-i-én samlet kundesupportløsning.

book lover - illustration

Kunde selvbetjeningsportal

Ud over at opbygge support documentation kan du oprette en komplet selvbetjeningsportal, hvor kunder kan indsende og administrere deres billetter, dele feedback og interagere med hinanden i et fællesskabsforum.

Support billetadministration

Fra smart billetdistribution, automatisering af arbejdsgangsregler og nem ansvarsstyring — til dåsesvar, SLA’er, robuste rapporterings- og teamsamarbejdsværktøjer – LiveAgent har et komplet udvalg af billetteringsfunktioner.

Test email campaigns
quick quality customer service through live chat

Real-time live chat

Yd øjeblikkelig kundesupport med livechat. Vores chat-widget er den hurtigste på markedet og inkluderer både grundlæggende og avancerede funktioner, såsom chat-routing, proaktive chatinvitationer, besøgsovervågning og meget mere.

Indbygget call center software

LiveAgent leveres med et cloud-baseret indbygget callcenter og giver dig mulighed for at integrere med enhver VoIP udbyder. Modtag opkald fra fastnettelefoner eller direkte fra dit websted (både tale og video) uden ekstra gebyrer pr. minut.

two people video calling
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Administration af sociale medier

Integrer med Facebook, Twitter og Instagram for at strømline alle dine sociale mediekanaler i én indbakke. Overvåg og besvar nemt alle beskeder, kommentarer og brand-omtaler fra et enkelt dashboard, uden at skulle gå frem og tilbage mellem forskellige sociale konti.

Hvorfor LiveAgent? Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Integrations pricing-icon

Mere end support dokumentation

Vi kombinerede billettering, chat, tale og video, sociale medier og selvbetjeningssupport ind i et enkelt værktøj.

colorful review - icon

Mest anmeldte and #1 ratede

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-ratede helpdesk-software til små virksomheder i 2019-2020. 

birthday cake - icon

Over 15 år på markedet

Vi har leveret vores kundesupportsystem til virksomheder på tværs af forskellige brancher siden 2004.

Gear - icon

Funktionsrig og skalerbar

LiveAgent er fyldt med 180+ funktioner, 40+ integrationer og kan tilpasses til dine behov.

Savings illustration

Vælg en plan, der passer bedst til dine behov

Med 4 abonnementsplaner at vælge imellem og helt gennemsigtige og rimelige priser, kan LiveAgent gavne enhver virksomhed – uanset størrelse eller den branche, du er i. Start en gratis 30-dages prøveperiode for at teste det og se, hvordan det kan forbedre din kunde supportoplevelse.

Related Articles to Support documentation software

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x