Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Er du dødtræt af dit help desk software?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste osTicket-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Overvej at skifte fra osTicket til en anden helpdesk-software. 

LiveAgent er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at forbedre din arbejdsgang, gøre dine kunder glade og øge dit investeringsafkast. Prøv det nu, de første 14 dage gratis, ingen betingelser og intet kreditkort påkrævet. 

Spar meremed LiveAgent

Hvad gør LiveAgent til et godt alternativ

Her er 3 vigtigste fordele ved at bruge LiveAgent.

Stars

Øget tilfredshed

Pålidelig kundeservicesoftware betyder bedre arbejdsgang, gladere kunder og øgede konverteringsrater. 

Clock icon

Spar tid og penge

LiveAgent tilbyder en rig pakke til en overkommelig pris, og det er det, der gør det til en fantastisk kundeservicesoftware

Increase icon

Forøget konvertering af muligheder

Giv den bedste kundesupport og forvandl dine besøgende og potentielle kunder til betalende kunder.

osTicket vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent osTicket
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder billettering i plan for $9/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
osTicket tilbyder ikke Live Chat.
CallCenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder CallCenter.
osTicket tilbyder ikke CallCenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan bruge til at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $9/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
osTicket tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
osTicket tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
osTicket tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
osTicket tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, FAQ og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder videnbase i plan for $9/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder kundeforum i plan for $9/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder automatisering og regler i planen for $9/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder API-funktioner i plan for $9/agent/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
osTicket tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
osTicket tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $9/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
increase availability

osTicket-alternativ, der ikke svigter dig

Nu er vi sikre på, at fyre hos osTicket gør deres bedste for at tilfredsstille deres kunde. Men ikke alle løsninger passer til enhver virksomhed eller firma. LiveAgent er et alternativ at overveje, hvis du vil have noget andet.

LiveAgent er en helpdesk-software, der tilbyder fantastiske og pålidelige værktøjer, såsom e-mail, live chat, integration af sociale medier, callcenter og vidensbase for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige støtte. Alt styres via pålideligt billetsystem i dit dashboard. Gør din helpdesk effektiv og øg kundetilfredsheden med den rigtige kundeservicesoftware.

Kundesupport software med det rigtige værktøjssæt

Billetteringssystem, vidensbase, e-mail og callcenter er bare toppen af ​​isbjerget, der er en stor helpdesk. LiveAgent kan tilføje meget mere som en helpdesk-løsning.

Vi tilbyder også den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Bliv social med sociale medie support via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Uanset om du er et kundeserviceteam, en supportagent eller en person, der ønsker at have bedre kunderelationer, LiveAgent har værktøjerne til at hjælpe dig med at yde den bedste kundesupport

Focus on customer experience

Klik på et supportværktøj eller en funktion og find ud af mere

Call routing definition

Sammenlign osTicket vs LiveAgent

Resultatet af individuelle kundesupportværktøjer kan give dig en fremragende idé om kundeoplevelse.Få viden og sammenlign osTicket med LiveAgent.

Kundeservicesoftware bliver sammenlignet på forskellige områder som f.eks pålidelighed, værdi for pengene og nogle gange endda på enkelte områder som f.eks billetteringssystem, live chat og vidensbase. Find ud af, om vi gør det bedre end osTicket, og om vi er den rigtige kundeservicesoftware til din virksomhed. 

 

osTicket vs LiveAgent sammenligning

Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se, hvilken der gør det bedre

osticket_vs_liveagent

Korrekt pr. 11.9.2020

Få den bedste kundeoplevelse og giv det tilbage

En fantastisk kundesupportsoftware burde ikke bare have den bedste billethåndtering eller live chat men også gå foran med et godt eksempel og give en god kundeoplevelse. 

Det er derfor, vi har 24/7 helpdesk-support tilgængelig for vores kunder. Kundeinteraktion, hurtig responstid og løsning af kundeproblemer er vores topprioriteter. Du kan kontakte os via flere kanaler. Chatsupport, telefonopkald, Gmail eller mere, det er op til dig. Kunne du tænke dig at vide, hvordan det er at have en god kundeoplevelse? Hvis ja, klik nedenunder.

get inspired

Kundefeedback siger meget om kundepleje

Uanset om det er store organisationer eller en lille virksomhed… De har alle noget godt at sige om vores supportsystem.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med osTicket?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over osTicket: live chat, callcenter, integration af sociale medier, ubegrænsede chatknapper og 24/7 support.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for osTicket?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for osTicket inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agentarbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo