LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Overvej at skifte fra osTicket til en anden helpdesk-software.
LiveAgent er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at forbedre din arbejdsgang, gøre dine kunder glade og øge dit investeringsafkast. Prøv det nu, de første 14 dage gratis, ingen betingelser og intet kreditkort påkrævet.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Her er 3 vigtigste fordele ved at bruge LiveAgent.
Pålidelig kundeservicesoftware betyder bedre arbejdsgang, gladere kunder og øgede konverteringsrater.
LiveAgent tilbyder en rig pakke til en overkommelig pris, og det er det, der gør det til en fantastisk kundeservicesoftware
Giv den bedste kundesupport og forvandl dine besøgende og potentielle kunder til betalende kunder.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
osTicket
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder billettering i plan for $9/agent/måned.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
osTicket tilbyder ikke Live Chat.
|
CallCenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder CallCenter.
|
osTicket tilbyder ikke CallCenter.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan bruge til at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $9/agent/måned.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, FAQ og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder videnbase i plan for $9/agent/måned.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder kundeforum i plan for $9/agent/måned.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder automatisering og regler i planen for $9/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder API-funktioner i plan for $9/agent/måned.
|
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
osTicket tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
osTicket tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
|
osTicket tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $9/måned.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Nu er vi sikre på, at fyre hos osTicket gør deres bedste for at tilfredsstille deres kunde. Men ikke alle løsninger passer til enhver virksomhed eller firma. LiveAgent er et alternativ at overveje, hvis du vil have noget andet.
LiveAgent er en helpdesk-software, der tilbyder fantastiske og pålidelige værktøjer, såsom e-mail, live chat, integration af sociale medier, callcenter og vidensbase for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige støtte. Alt styres via pålideligt billetsystem i dit dashboard. Gør din helpdesk effektiv og øg kundetilfredsheden med den rigtige kundeservicesoftware.
Billetteringssystem, vidensbase, e-mail og callcenter er bare toppen af isbjerget, der er en stor helpdesk. LiveAgent kan tilføje meget mere som en helpdesk-løsning.
Vi tilbyder også den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Bliv social med sociale medie support via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Uanset om du er et kundeserviceteam, en supportagent eller en person, der ønsker at have bedre kunderelationer, LiveAgent har værktøjerne til at hjælpe dig med at yde den bedste kundesupport.
Resultatet af individuelle kundesupportværktøjer kan give dig en fremragende idé om kundeoplevelse.Få viden og sammenlign osTicket med LiveAgent.
Kundeservicesoftware bliver sammenlignet på forskellige områder som f.eks pålidelighed, værdi for pengene og nogle gange endda på enkelte områder som f.eks billetteringssystem, live chat og vidensbase. Find ud af, om vi gør det bedre end osTicket, og om vi er den rigtige kundeservicesoftware til din virksomhed.
Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se, hvilken der gør det bedre
Korrekt pr. 11.9.2020
En fantastisk kundesupportsoftware burde ikke bare have den bedste billethåndtering eller live chat men også gå foran med et godt eksempel og give en god kundeoplevelse.
Det er derfor, vi har 24/7 helpdesk-support tilgængelig for vores kunder. Kundeinteraktion, hurtig responstid og løsning af kundeproblemer er vores topprioriteter. Du kan kontakte os via flere kanaler. Chatsupport, telefonopkald, Gmail eller mere, det er op til dig. Kunne du tænke dig at vide, hvordan det er at have en god kundeoplevelse? Hvis ja, klik nedenunder.
Uanset om det er store organisationer eller en lille virksomhed… De har alle noget godt at sige om vores supportsystem.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære billetsoftwareløsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over osTicket: live chat, callcenter, integration af sociale medier, ubegrænsede chatknapper og 24/7 support.
De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for osTicket inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agentarbejdsgang.
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er en helpdesk-løsning, der har erstattet behovet for Zapier og giver utrolig værdi for pengene. Brugere roser systemets funktioner, integrationer og kunde support, og mange har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets pålidelighed og stabilitet, især på mobile platforme. Kundeanmeldelser er positivt påvirket af den avancerede automatiseringsfunktion, det stabile system og det venlige og hjælpsomme supportteam.
LiveAgent tilbyder kundesupport og samarbejdsprogrammer, integrationer og skabeloner. Virksomheden har flere priser og certifikater. Der er også support og kundeoplevelser, samt en blog og et akademi med webinarer og skrivetests. LiveAgent tilbyder gratis prøveversioner og en cost calculator. Det er en virksomhed, der sætter pris på deres kunder og deres erfaring med LiveAgent.
Leder du efter et Customerly alternativ?
LiveAgent er en hjælpdesk-service, der både fungerer godt på mobile platforme og har gode priser. Brugeranmeldelser viser, at tjenesten har god funktionalitet og interagerer godt med sociale netværk. Kundesupport er også fremragende. Mange tidligere brugere har skiftet til LiveAgent fra ZenDesk på grund af dets bedre funktioner og god valuta for pengene.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer