Leder du efter et osTicket-alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste osTicket-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kunde service 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Overvej at skifte fra osTicket til en anden helpdesk-software. 

LiveAgent er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at forbedre din arbejdsgang, gøre dine kunder glade og øge dit investeringsafkast. Prøv det nu, de første 14 dage gratis, ingen betingelser og intet kreditkort påkrævet. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spar meremed LiveAgent

Hvad gør LiveAgent til et godt alternativ

Her er 3 vigtigste fordele ved at bruge LiveAgent.

Øget tilfredshed

Pålidelig kundeservicesoftware betyder bedre arbejdsgang, gladere kunder og øgede konverteringsrater. 

Spar tid og penge

LiveAgent tilbyder en rig pakke til en overkommelig pris, og det er det, der gør det til en fantastisk kundeservicesoftware

Forøget konvertering af muligheder

Giv den bedste kundesupport og forvandl dine besøgende og potentielle kunder til betalende kunder.

osTicket vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
osTicket
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder billettering i plan for $9/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
osTicket tilbyder ikke Live Chat.
CallCenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder CallCenter.
osTicket tilbyder ikke CallCenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan bruge til at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $9/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
osTicket tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
osTicket tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
osTicket tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren for sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
osTicket tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, FAQ og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder videnbase i plan for $9/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder kundeforum i plan for $9/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder automatisering og regler i planen for $9/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder API-funktioner i plan for $9/agent/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
osTicket tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
osTicket tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
osTicket tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
osTicket tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $9/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
increase availability

osTicket-alternativ, der ikke svigter dig

Nu er vi sikre på, at fyre hos osTicket gør deres bedste for at tilfredsstille deres kunde. Men ikke alle løsninger passer til enhver virksomhed eller firma. LiveAgent er et alternativ at overveje, hvis du vil have noget andet.

LiveAgent er en helpdesk-software, der tilbyder fantastiske og pålidelige værktøjer, såsom e-mail, live chat, integration af sociale medier, callcenter og vidensbase for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige støtte. Alt styres via pålideligt billetsystem i dit dashboard. Gør din helpdesk effektiv og øg kundetilfredsheden med den rigtige kundeservicesoftware.

Kundesupport software med det rigtige værktøjssæt

Billetteringssystem, vidensbase, e-mail og callcenter er bare toppen af ​​isbjerget, der er en stor helpdesk. LiveAgent kan tilføje meget mere som en helpdesk-løsning.

Vi tilbyder også den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Bliv social med sociale medie support via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Uanset om du er et kundeserviceteam, en supportagent eller en person, der ønsker at have bedre kunderelationer, LiveAgent har værktøjerne til at hjælpe dig med at yde den bedste kundesupport

Focus on customer experience

Klik på et supportværktøj eller en funktion og find ud af mere

Call routing definition

Sammenlign osTicket vs LiveAgent

Resultatet af individuelle kundesupportværktøjer kan give dig en fremragende idé om kundeoplevelse.Få viden og sammenlign osTicket med LiveAgent.

Kundeservicesoftware bliver sammenlignet på forskellige områder som f.eks pålidelighed, værdi for pengene og nogle gange endda på enkelte områder som f.eks billetteringssystem, live chat og vidensbase. Find ud af, om vi gør det bedre end osTicket, og om vi er den rigtige kundeservicesoftware til din virksomhed. 

 

osTicket vs LiveAgent sammenligning

Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se, hvilken der gør det bedre

osticket_vs_liveagent

Korrekt pr. 11.9.2020

Få den bedste kundeoplevelse og giv det tilbage

En fantastisk kundesupportsoftware burde ikke bare have den bedste billethåndtering eller live chat men også gå foran med et godt eksempel og give en god kundeoplevelse. 

Det er derfor, vi har 24/7 helpdesk-support tilgængelig for vores kunder. Kundeinteraktion, hurtig responstid og løsning af kundeproblemer er vores topprioriteter. Du kan kontakte os via flere kanaler. Chatsupport, telefonopkald, Gmail eller mere, det er op til dig. Kunne du tænke dig at vide, hvordan det er at have en god kundeoplevelse? Hvis ja, klik nedenunder.

get inspired

Kundefeedback siger meget om kundepleje

Uanset om det er store organisationer eller en lille virksomhed… De har alle noget godt at sige om vores supportsystem.

Sammenlign os med anden billetsoftware

Nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære billetsoftwareløsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.

    Related Articles to osTicket alternativ
    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

    Leder du efter en bedre helpdesk-software?

    LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    Migrer fra SpiceWorks til LiveAgent i dag - gratis. Vi kan migrere alle dine billetter, kontakter, agentprofiler, feedback og mere.

    Migrerer du fra SpiceWorks?

    LiveAgent tilbyder en omfattende kundesupportløsning med funktioner som e-mail, live chat, callcenter, og integration med sociale medier som Facebook og Twitter. Virksomheden blev etableret i 2006 og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over. Derudover kan LiveAgent hjælpe med at forbedre kundetilfredsheden, øge indtægterne og holde kunderne loyale. Prøv det gratis i 14 dage!

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x