Søger du efter et alternativ til Kustomer?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Kustomer-alternativ på markedet.

  • ✓Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et alternativ til Kustomer?

Leder du efter et alternativ til Kustomers kundeserviceplatform? Skift til LiveAgent og yd verdensklasse kundeservice fra din omnikanalsplatform.Føj lidt menneskeligt præg til din kundeinteraktion og forbedre kundeengagement mens mens du spare penge på en af vores overkommelige priserplaner

Skab den bedste kundeservice overhovedet mulig med de rigtige værktøjer, der hjælper dit kundesupportteam. Forbedre din agentproduktivitet med vores multi-kanals supportsystem.

Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om LiveAgent eller prøv det med vores gratis 14-dages prøveperiode i dag. 

  • Leder du efter et alternativ til Kustomer? - Small businesses require a lot of resources to run efficiently and profitably. To help small business owners wade through all of the many platforms, services, and products available in 2020, we conducted in-depth reviews of the most commonly used software, agencies, and technologies. We reviewed hundreds of companies and agencies to help you find the best choice possible for your small business.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Leder du efter et alternativ til Kustomer? - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.

Spar mere med LiveAgent

Kustomer vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent Kustomer
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Kustomer tilbyder ikke billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Kustomer tilbyder Live Chat i plan for $89/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Kustomer tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $89/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Facebook-integration i plan for $89/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Twitter-integration i plan for $89/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Instagram-integration i plan for $89/agent/måned.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter.Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Kustomer tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder videnbase i plan for $89/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Kustomer tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder automatisering og regler i plan for $89/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder API-funktioner i plan for $139/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Kustomer tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Kustomer tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænset historik i planen for $89/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Kustomer tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Værktøjssæt der sætter fokus på kundens tilfredshed

Skab en exceptionel kundeoplevelse gennem dine favorit kundeservice kanaler og gå endnu længere end dine kunders forventninger. LiveAgent har de rette værktøjer til at hjælpe dit kundeserviceteam med at give den bedste kundeoplevelse.

Løs problemer på tværs af kanaler med vores funktionsrige supportadministrationsplatform der dækker emails, live-chat, callcenter, vidensbase, and sociale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Hver eneste af dem er bakket op af avancerede funktioner, der øger agentens effektivitet og hjælper dig med at oprette en stærk helpdesk.

Godt værktøjssæt til kundeservice der dækker alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

En kraftig kundeservice portal lavet af dig

Et enkelt værktøj som Videnbase kan gøre forskellen for hele kundeoplevelsen. Vidensbase for kunder er et godt produktivitetsværktøj der giver dine avancerede kunder mulighed for selv at løse problemer ved hjælp af nyttige artikler.

Vores WYSIWYG editor gør det let at oprette nyttige artikler fulde af nyttige oplysninger. Du kan også tilpas branding funktioner og skabe en videnbase, der repræsenterer dine forretningsmål og identitet.Videnbase er simpelthen en praktisk mulighed for selvbetjening og et essentielt værktøj for enhver helpdesk.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personlig kundeportal med tilpasningsmuligheder

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Forbedre din svartid med forbedret funktionalitet

Kundeserviceoplevelser afhænger af friktionsfri agentoplevelse med din helpdesk-software. LiveAgent har alt hvad du behøver for en bedre kundeforholdsstyring. Forøg din gennemsnitlige svartid med den hurtigste live-chat funktion på markedet,  forbind dine sociale kanaler og endda Viber.

Alt er bakket op af vigtige funktioner, der gør dit workflow nemmere. Skab intelligent automatisering der sorterer din kommunikation og redder dig fra agentkollision. Spor kundehistorik, tilføj tags, noter, filtre eller opret mange integrationer der forbinder dit workflow i et enkelt interface. 

Den moderne software til kundeservice til alle formål

Et let at bruge kundeservicesoftware med stor kundepleje

Vi ønsker at give svar på kundeanmodninger, ligesom du gør. Derfor er vores rådgivningskundeservice tilgængelig 24/7 for alle, der søger information. 

Send os en besked via email eller live-chat, giv os et kald eller tag et kig på vores kundeportal når du har brug for hjælp, eller når du vil lære noget om produktet. Du kan også læse artikler på vores LiveAgent akademi for at få oplysninger om, hvordan kontaktcentre fungerer og hvordan man kan forbedre kundetilfredsheden under alle omstændigheder.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Vi gør vores bedste for at opnå dine kunders forventninger

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer udsøgt live-chat, support og automatisering der tillader os at yde den bedste support til vores kunder.

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Klar til at blive en tilfreds kunde?

Kom på en rundvisning i LiveAgent, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Ingen strenge vedhæftet, og der kræves ingen kreditkortoplysninger. Hvis du allerede har besluttet at gå efter en af ​​vores planer, kan du tage et kig på dem her.

LiveAgent har en overkommelig prismodel, der passer til virksomheder i de fleste størrelser. Så er du klar? Klik på knappen nedenfor og start med det samme. 

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Kustomer?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner i forhold til Kustomer: billetfunktioner, callcenter, Viber-integration, kundeforum og 24/7 support.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Kustomer?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Kustomer omfatter øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agentarbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo