Leder du efter et alternativ til Kustomers kundeserviceplatform? Skift til LiveAgent og yd verdensklasse kundeservice fra din omnikanalsplatform.Føj lidt menneskeligt præg til din kundeinteraktion og forbedre kundeengagement mens mens du spare penge på en af vores overkommelige priserplaner.
Skab den bedste kundeservice overhovedet mulig med de rigtige værktøjer, der hjælper dit kundesupportteam. Forbedre din agentproduktivitet med vores multi-kanals supportsystem.
Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om LiveAgent eller prøv det med vores gratis 14-dages prøveperiode i dag.
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Kustomer |
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billetsalg. | Kustomer tilbyder ikke billetsalg. |
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted. | LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned. | Kustomer tilbyder Live Chat i plan for $89/agent/måned. |
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Kustomer tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $89/agent/måned. |
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Facebook-integration i plan for $89/agent/måned. |
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Twitter-integration i plan for $89/agent/måned. |
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Instagram-integration i plan for $89/agent/måned. |
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter.Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Kustomer tilbyder ikke en Viber-integration. |
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder videnbase i plan for $89/agent/måned. |
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Kustomer tilbyder ikke kundeforum. |
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder automatisering og regler i plan for $89/agent/måned. |
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder API-funktioner i plan for $139/måned. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Kustomer tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Kustomer tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænset historik i planen for $89/agent/måned. |
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Kustomer tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Kustomer tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Kustomer tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Skab en exceptionel kundeoplevelse gennem dine favorit kundeservice kanaler og gå endnu længere end dine kunders forventninger. LiveAgent har de rette værktøjer til at hjælpe dit kundeserviceteam med at give den bedste kundeoplevelse.
Løs problemer på tværs af kanaler med vores funktionsrige supportadministrationsplatform der dækker emails, live-chat, callcenter, vidensbase, and sociale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Hver eneste af dem er bakket op af avancerede funktioner, der øger agentens effektivitet og hjælper dig med at oprette en stærk helpdesk.
Et enkelt værktøj som Videnbase kan gøre forskellen for hele kundeoplevelsen. Vidensbase for kunder er et godt produktivitetsværktøj der giver dine avancerede kunder mulighed for selv at løse problemer ved hjælp af nyttige artikler.
Vores WYSIWYG editor gør det let at oprette nyttige artikler fulde af nyttige oplysninger. Du kan også tilpas branding funktioner og skabe en videnbase, der repræsenterer dine forretningsmål og identitet.Videnbase er simpelthen en praktisk mulighed for selvbetjening og et essentielt værktøj for enhver helpdesk.
Kundeserviceoplevelser afhænger af friktionsfri agentoplevelse med din helpdesk-software. LiveAgent har alt hvad du behøver for en bedre kundeforholdsstyring. Forøg din gennemsnitlige svartid med den hurtigste live-chat funktion på markedet, forbind dine sociale kanaler og endda Viber.
Alt er bakket op af vigtige funktioner, der gør dit workflow nemmere. Skab intelligent automatisering der sorterer din kommunikation og redder dig fra agentkollision. Spor kundehistorik, tilføj tags, noter, filtre eller opret mange integrationer der forbinder dit workflow i et enkelt interface.
Vi ønsker at give svar på kundeanmodninger, ligesom du gør. Derfor er vores rådgivningskundeservice tilgængelig 24/7 for alle, der søger information.
Send os en besked via email eller live-chat, giv os et kald eller tag et kig på vores kundeportal når du har brug for hjælp, eller når du vil lære noget om produktet. Du kan også læse artikler på vores LiveAgent akademi for at få oplysninger om, hvordan kontaktcentre fungerer og hvordan man kan forbedre kundetilfredsheden under alle omstændigheder.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
LiveAgent kombinerer udsøgt live-chat, support og automatisering der tillader os at yde den bedste support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Kom på en rundvisning i LiveAgent, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Ingen strenge vedhæftet, og der kræves ingen kreditkortoplysninger. Hvis du allerede har besluttet at gå efter en af vores planer, kan du tage et kig på dem her.
LiveAgent har en overkommelig prismodel, der passer til virksomheder i de fleste størrelser. Så er du klar? Klik på knappen nedenfor og start med det samme.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
At reducere opkaldshåndteringstiden i callcentre kan opnås ved at give agenter passende værktøjer og adgang til vidensressourcer. Dette hjælper kunder med at finde svar selv og forbedrer agenternes hastighed og kundeoplevelse. Opkaldshåndteringstid er et metric brugt i call center til at måle produktivitet og effektivitet.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.
Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer