Søger du efter et alternativ til Kustomer?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Kustomer-alternativ på markedet.

  • ✓Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et alternativ til Kustomer?

Leder du efter et alternativ til Kustomers kundeserviceplatform? Skift til LiveAgent og yd verdensklasse kundeservice fra din omnikanalsplatform.Føj lidt menneskeligt præg til din kundeinteraktion og forbedre kundeengagement mens mens du spare penge på en af vores overkommelige priserplaner

Skab den bedste kundeservice overhovedet mulig med de rigtige værktøjer, der hjælper dit kundesupportteam. Forbedre din agentproduktivitet med vores multi-kanals supportsystem.

Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om LiveAgent eller prøv det med vores gratis 14-dages prøveperiode i dag. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

Kustomer vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent Kustomer
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Kustomer tilbyder ikke billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Kustomer tilbyder Live Chat i plan for $89/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Kustomer tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $89/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Facebook-integration i plan for $89/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Twitter-integration i plan for $89/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
Kustomer tilbyder en Instagram-integration i plan for $89/agent/måned.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter.Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Kustomer tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder videnbase i plan for $89/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Kustomer tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder automatisering og regler i plan for $89/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder API-funktioner i plan for $139/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Kustomer tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Kustomer tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænset historik i planen for $89/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Kustomer tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplanen for $15/agent/måned.
Kustomer tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $89/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Værktøjssæt der sætter fokus på kundens tilfredshed

Skab en exceptionel kundeoplevelse gennem dine favorit kundeservice kanaler og gå endnu længere end dine kunders forventninger. LiveAgent har de rette værktøjer til at hjælpe dit kundeserviceteam med at give den bedste kundeoplevelse.

Løs problemer på tværs af kanaler med vores funktionsrige supportadministrationsplatform der dækker emails, live-chat, callcenter, vidensbase, and sociale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Hver eneste af dem er bakket op af avancerede funktioner, der øger agentens effektivitet og hjælper dig med at oprette en stærk helpdesk.

Godt værktøjssæt til kundeservice der dækker alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

En kraftig kundeservice portal lavet af dig

Et enkelt værktøj som Videnbase kan gøre forskellen for hele kundeoplevelsen. Vidensbase for kunder er et godt produktivitetsværktøj der giver dine avancerede kunder mulighed for selv at løse problemer ved hjælp af nyttige artikler.

Vores WYSIWYG editor gør det let at oprette nyttige artikler fulde af nyttige oplysninger. Du kan også tilpas branding funktioner og skabe en videnbase, der repræsenterer dine forretningsmål og identitet.Videnbase er simpelthen en praktisk mulighed for selvbetjening og et essentielt værktøj for enhver helpdesk.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personlig kundeportal med tilpasningsmuligheder

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Forbedre din svartid med forbedret funktionalitet

Kundeserviceoplevelser afhænger af friktionsfri agentoplevelse med din helpdesk-software. LiveAgent har alt hvad du behøver for en bedre kundeforholdsstyring. Forøg din gennemsnitlige svartid med den hurtigste live-chat funktion på markedet, forbind dine sociale kanaler og endda Viber.

Alt er bakket op af vigtige funktioner, der gør dit workflow nemmere. Skab intelligent automatisering der sorterer din kommunikation og redder dig fra agentkollision. Spor kundehistorik, tilføj tags, noter, filtre eller opret mange integrationer der forbinder dit workflow i et enkelt interface. 

Den moderne software til kundeservice til alle formål

Et let at bruge kundeservicesoftware med stor kundepleje

Vi ønsker at give svar på kundeanmodninger, ligesom du gør. Derfor er vores rådgivningskundeservice tilgængelig 24/7 for alle, der søger information. 

Send os en besked via email eller live-chat, giv os et kald eller tag et kig på vores kundeportal når du har brug for hjælp, eller når du vil lære noget om produktet. Du kan også læse artikler på vores LiveAgent akademi for at få oplysninger om, hvordan kontaktcentre fungerer og hvordan man kan forbedre kundetilfredsheden under alle omstændigheder.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Vi gør vores bedste for at opnå dine kunders forventninger

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer udsøgt live-chat, support og automatisering der tillader os at yde den bedste support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at blive en tilfreds kunde?

Kom på en rundvisning i LiveAgent, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Ingen strenge vedhæftet, og der kræves ingen kreditkortoplysninger. Hvis du allerede har besluttet at gå efter en af ​​vores planer, kan du tage et kig på dem her.

LiveAgent har en overkommelig prismodel, der passer til virksomheder i de fleste størrelser. Så er du klar? Klik på knappen nedenfor og start med det samme. 

Sammenlign os med andre

    Related Articles to Alternativ til Kustomer
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x