Leder du efter et OneDesk alternativ?

Find ud af hvorfor LiveAgent er den bedste OneDesk alternativ på markedet

  • ✓ Ingen installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent alternative
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Støt dine kunder med en løsning som har fokus på at hjælpe dig med at oprette en vellykket helpdesk. Hold kontakten med dine kunder med en multi-channel help desk, der understøtter e-mail, live chat, callcenter, kundeportal og sociale medier.

LiveAgent er en dedikeret og brugervenlig løsning klar til at hjælpe dig med at håndtere alle indgående kundebilletter. Læs videre for at finde ud af mere om LiveAgent værktøjer, funktioner og fordele, eller begynd med din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

OneDesk vs LiveAgent overblik

Funktioner Liveagent
Prøv de bedste kunde service gratis! Intet kredit kort nødvendigt.
OneDesk
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder ticketing i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ticketing i deres plan for $11/per agent/ per måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid som du kan placere på enhver webside.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat plan for $29/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder Live Chat I deres plan for $11/per agent/per måned.
Call Center
Et callcenter der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center.
OneDesk tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En function der gør det multigt at bygge en kunde portal hvor dine kunde kan se deres tidligere tickets og videnbase inhold.
LiveAgent tilbyder en selvbetjenings kunde portal in vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder en selvbetjenings kunde portal I deres plan for $11/per agent/per måned.
Facebook
En Facebook integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook integration.
OneDesk tilbyder ikke en Facebook integration.
Twitter
En Twitter integration der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
OneDesk tilbyder ikke en Twitter integration.
Instagram
En Instagram integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
OneDesk tilbyder ikke en Instagram integration.
Viber
En Viber integration der henter alle beskeder og forvandler dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
OneDesk tilbyder ikke en Viber integration.
Knowledge Base
Et videnslager der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder et videnslager i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder et videnslager i deres plan for $11/ per agent/per måned.
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for omkring $11/per agent/per måned.
Automation and Rules
Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder automatisering og regler i deres plan for $11/per agent/per måned.
API
Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API functioner i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder API functioner i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR features.
OneDesk tilbyder ikke IVR features.
Video opkald
Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald.
LiveAgent tilbyder video opkald.
OneDesk tilbyder ikke video opkald.
Ubegrænset fortegnelse
Tickets udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ubegrænset fortegnelse i deres plan for $11/per agent/per måned.
Ubegrænset Websider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider.
LiveAgent tilbyder ubegrænset websider.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset websider.
Ubegrænset Chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider.
LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper.
OneDesk tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper.
Ubegrænset Tickets/E-Mails
Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets.
LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
Ubegrænset opkaldoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse.
Ubgrænset 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Den hurtigste live chat til din helpdesk

Live chat er et imponerende instrument til at levere kundesupport. Øg kunde-engagementet med vores live chats proaktive chat-invitationer, tilpas dine chatknapper eller forbered dine svar før kunderne trykker på send.

Svar hurtigere og løse problemer effektivt med en live chat fra LiveAgent. Det understøttes af en bred vifte af funktioner, og chat er vist lynhurtigt med hastigheder på 2,5 sekunder.

Prøv vores fuldt udrustede live chat

Den ultimative multi-channel oplevelse

Det er let at yde support på tværs af flere kanaler, når du har det rigtige værktøj til at understøtte dig. LiveAgent leveres med et ticketsystem der samler al kommunikation ét sted. Derefter filtreres, organiseres og afleveres det til kundesupportagenter afhængigt af prioritet og tilgængelighed. Organiser din E-mail ticketing, chats, opkald, vidensbase artikler og sociale medierViber, Facebook, Twitter og Instagram på ét sted og håndter alt som en professionel.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Giv support på tværs af alle vigtige kundekanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Support på sociale medier er vigtigst

Facebook, Twitter, Instagram kan bruges til meget mere end at dele kattebilleder og sjove memes. Sociale medier er vokset til en fuldt ud fungerende forretningskanal, et marketing-værktøj og ja, du gættede det – en effektiv kundesupportkanal. Hjælp og støt dine kunder på sociale medier med vores fælles multi-channel løsning. Hold styr på dine sociale mediekanaler. Du kan også tilføje Viber for at have en anden måde, hvor dine kunder kan få fat i dig.

Bliv social med LiveAgent, og nå flere kunder

LiveAgent står bagved dig

Du kan kontakte os 24/7 via E-mail, live chat, telefon eller gennemse artikler i vores kundeportal, når du har brug for nogle oplysninger. LiveAgent Academy er gratis og fuld af nyttige ting at lære om kundesupport og help desk software. Tilslutte jer med vores glade kunder og se hvorfor de besluttede sig at begynde at bruge LiveAgent som deres eneste helpdesk løsning.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, ticketing og automatisering der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tilslut dig LiveAgent i dag

Tag et kig på video turen for at se alt det ande LiveAgenttilbyder. Du kan også gennemse vores overkommelige prisplaner for at se hvilken der passer til din virksomhed. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag, og giv kundesupport med LiveAgent. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og du er ikke bundet.

Related Articles to OneDesk alternativ
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrationer

Maksimer din kundeservice med LiveAgents integrationer. Udforsk VoIP, CRM og mere for forbedret effektivitet og tilfredshed. Prøv gratis!

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Use case scenarios

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akadami

LiveAgent Akademi: Din ultimative guide til kundeservice! Lær teori, bløde færdigheder, og bedste praksis for at forbedre kundetilfredshed."

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x