Leder du efter en bedre helpdesk-software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Desk.com-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Fleksibel multi-kanal helpdesk.
Prøv LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over fra Desk.com

Dine kunder og virksomhed fortjener bedre kundeservice. Lever det med LiveAgent.

Gratis automatisk migrering

Du behøver ikke bekymre dig om migreringen af ​​dine eksisterende data gennem tredjepartsapps, da vi tilbyder helt gratis automatiseret migrering.

24/7 kundeservice

Der kan opstå problemer når som helst, hvilket efterlader dig fuldstændig uforberedt. Begræns ikke muligheden for at løse dem, kontakt kundesupport 24/7.

Multi-kanal tilgang

Fra begyndelsen blev LiveAgent bygget med multi-kanal tilgang i tankerne. Hold op med kun at fokusere på e-mails, og giv support også via livechat eller callcenter.

Desk.com vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Desk.com
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder billetsalg i plan for $25/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Desk.com tilbyder Live Chat i plan for $25/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned
Desk.com tilbyder Call Center i plan for $25/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $25/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Desk.com tilbyder en Facebook-integration i plan for $25/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Desk.com tilbyder en Twitter-integration i plan for $25/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Desk.com tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Desk.com tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder videnbase i plan for $25/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder kundeforum i plan for $25/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $25/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder API-funktioner i plan for omkring $150/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Desk.com tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Desk.com tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Desk.com tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Desk.com tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $300/agent/måned.

Mød LiveAgent, din rigtige multi-kanal helpdesk-software

Din kundesupportafdeling bør bruge den rigtige form for kommunikationsplatform. En platform, der er robust og funktionsrig, samtidig med at den er nem at bruge og navigere. En platform, der vokser med din virksomhed og ikke koster tusindvis af kroner. Lær LiveAgent at kende og nå dine kunder hvor som helst. Lige meget om kommunikationen starter via e-mail, live chat eller opkald, har LiveAgent dig dækket.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Data migration from one solution to another

Hvide handsker migration

Lad os tage os af skiftet mellem Desk og LiveAgent, så du kan fokusere på vigtigere ting som at drive din supportafdeling. Den hvide handske migrations-service er helt gratis og automatiseret – ingen billetter bliver glemt – no tickets will stay behind!

Datamigreringen kører i baggrunden, så du kan fortsætte med at arbejde i din gamle helpdesk, indtil den er færdig. I mellemtiden kan vi køre en demo for dine supportmedarbejdere og vise dem rundt i LiveAgent.

Hvis du ønsker at migrere din Desk.com-konto til LiveAgent, skal du kontakte os.

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent tilbyder dig den rigtige del af funktioner, herunder kraftfuld billetsoftware, live chat med indtastningsvisning i realtid og indbygget cloudbaseret callcentersoftware. Disse tre kernedele af multi-channel helpdesk er endnu mere forbedret af mere end 40+ integrationer og plugins, 40+ tilgængelige sprogoversættelser og snesevis af rapporter og indsigt. Du får alt dette til en gennemsnitspris for en middag for 2 personer.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent sammenligning

mitigate losses

Desk.com

Produkter sendt til softwarekirkegården har normalt begrænset teknisk support og kundesupport. Desværre kan problemer opstå når som helst, og du bliver simpelthen efterladt i mørket. Tjenester modtager heller ingen vigtige softwareopdateringer, som ville forbedre deres funktionalitet. Mulighederne for at holde styr på ​​kundesupporten er forældede og betydeligt begrænsede.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, som en stabil multi-kanal helpdesk-løsning, modtager nye produktopdateringer på regelmæssig basis hver 2.-3. uge. Nye funktioner implementeres konstant, hvilket forbedrer både stabilitet og funktionalitet. Vores vision er enkel – helpdesk-software skal være det første skridt mod bedre kundeservice. Begræns ikke dig selv, vokse hurtigt med os.

Den bedste værdi for dine penge

Help desk-software behøver ikke at koste en formue. LiveAgent tilbyder dig en fair og gennemsigtig prissætning. Pay as you go-modellen binder dig ikke til nogen kontrakter.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Desk.com?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Desk.com: Instagram-integration, Viber-integration, IVR, videoopkald og ubegrænsede opkaldsoptagelser.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Desk.com?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Desk.com inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agentarbejdsgang.

Related Articles to Desk.com alternativ
Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

Leder du efter et Lucep alternativ?

LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo