Hvad er interne billetter?
Interne billetter kan defineres som supportforespørgsler indsendt af dine medarbejdere. Oprettelse af en arbejdsgang, der kræver, at dine medarbejdere indsender interne billetter, når de står over for problemer, giver dig så mulighed for at håndtere problemer i din organisation fra en delt centraliseret indbakke.
Interne forespørgsler er kun synlige for dine medarbejdere og kan ikke ses af nogen kunder eller slutbrugere.
Hvordan kan du bruge interne billetter?
Interne billetter kan bruges til:
- Indsendelse af interne supportforespørgsler
- Afsendelse af interne noter til kolleger
- Oprettelse af opgaver for en bestemt medarbejder/gruppe af medarbejdere inden for en bestemt afdeling
- Oprettelse af en seddel/påmindelse til dig selv med mulighed for at udsætte den interne billet
Når du opretter en intern billet, har du mulighed for at definere:
- Den afdeling, du vil tildele billetten til
- Medarbejderen, du vil tildele billetten til
- Den kunde, billetten handler om
- Emnelinjen
Efter at have defineret felterne ovenfor, kan du oprette din billet ved blot at skrive din besked eller bruge predefined responses, canned messages, vedhæftede filer.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Sådan opretter du interne billetter
- Log in til LiveAgent.
- Klik på + knappen i øverste højre hjørne af din skærm (ud for løsnings-knappen og dit profilbillede).
3. Klik på Ny intern billet.
- Klik på Department rullemenuen og vælg den afdeling, du vil tildele billetten til.
- Klik på Agent rullemenuen og vælg den agent, du vil tildele billetten til (du kan også selv vælge).
- Optional: Klik på Customer rullemenuen og vælg den kunde, billetten handler om (bare rolig, de får ikke besked eller ser billetten).
- Klik på feltet Subject og angiv et emne for din billet.
- Klik på det gule tekstfelt, og skriv din besked. Brug gerne vedhæftede filer, foruddefinerede svar eller canned messages.
- Når du er klar, skal du klikke på den orange Create knap.
Hvor kan jeg se den interne billet, når jeg har oprettet den?
Når du har oprettet den interne billet, kan du finde den i din LiveAgent Tickets panel. Den vises som en “ny” billet og indeholder den emnelinje, du har oprettet. For at hjælpe dig med at skelne mellem en intern billet og en almindelig billet, er alle interne billetter markeret som “interne billetter” i emnelinjen.
Hvordan kan du drage fordel af den interne billetfunktion?
Den interne billetfunktion kan gavne enhver virksomhed og organisation på flere måder, herunder:
Centraliseret intern og ekstern støtte
Ved at have supportforespørgsler ét sted -både internt og eksternt, sikrer du, at dine supportmedarbejdere er produktive hele tiden. De behøver ikke at spilde deres dyrebare tid på at skifte mellem forskellige enheder og overvåge andre konti og værktøjer.
Hurtigere problemløsning
Højere produktivitetsniveauer sikrer du tror måske at interne billetter ikke kræver øjeblikkelig problemløsning; dog kunne du ikke være mere gal på den.
Forestil dig for eksempel, at en af dine supportmedarbejdere støder på et problem, mens de hjælper en kunde. De sender en forespørgsel, men ingen er hurtige til at besvare dem. Manglende svar kan derefter forlænge kundens billetopløsningstid og påvirke deres tilfredshed med din virksomhed. I værste fald kan kunden være så utilfreds, at de vil skifte til en anden udbyder.
Mere tilfredshed overalt
Ved at have alle billetter ét sted og besvare dem hurtigt, sikrer du, at både dine kunder og medarbejdere er tilfredse. Desuden vil dette forhindre negative kundeoplevelser, udbrændte ansatte og ansatte, der føler sig hjælpeløse overfor kundeutilfredshed.
Hvad er forskellen mellem interne billetter og almindelige billetter?
Interne billetter er forespørgsler indsendt af dine medarbejdere, mens almindelige billetter indsendes af dine kunder. Normalt kan dine kunder indsende billetter via enhver kommunikationskanal, som du har forbundet med din help desk software. Disse kanaler kan omfatte e-mail, live chat, sociale medier, telefon, your vidensbase, kontaktformularer eller endda et forum.
I mellemtiden kan interne supportbilletter kun indsendes internt indenfor helpdesk, som beskrevet i ovenstående trin.
Vidensbaserede ressourcer
Vidensbaserede ressourcer blog, academy, or YouTube channel. Derudover har vi samlet nogle ressourcer, der er relateret til interne billetter, som kunne være interessant for dig.
Improve your sales communication
LiveAgent is not just a fully-featured help desk software, it's use cases go far beyond that. Take advantage of LiveAgent's communication capabilities and improve your sales.
Er du parat til at oprette interne billetter?
Se, hvor let det er at indsende interne anmodninger med LiveAgent. Prøv vores altomfattende gratis 30-dages prøveperiode i dag. Uden nogen forpligtelser, intet krav om kreditkort.
Optimize your internal processes
Experience seamless team collaboration and improved workflow efficiency with LiveAgent's internal ticketing feature.
Frequently Asked Questions
Hvad er interne billetter?
Interne billetter kan defineres som supportforespørgsler indsendt af dine medarbejdere. Oprettelse af en arbejdsgang, der kræver, at dine medarbejdere indsender interne billetter, når de står over for problemer, giver dig mulighed for at håndtere problemer i din organisation fra en delt centraliseret indbakke.
Hvem kan se interne billetter?
Interne forespørgsler er kun synlige for dine medarbejdere og kan ikke ses af nogen kunder eller slutbrugere.
Hvad er forskellen mellem interne billetter og almindelige billetter?
Interne billetter er billetter indsendt af dine medarbejdere, mens almindelige billetter indsendes af dine kunder. Typisk kan dine kunder indsende billetter via enhver kommunikationskanal, som du har forbundet med din help desk-software. Disse kanaler kan omfatte e -mail, live chat, sociale medier, din vidensbase eller et forum. I mellemtiden kan interne billetter kun indsendes internt i helpdesk, som beskrevet i ovenstående trin.
LiveAgent er en anmeldt hjælpdesk-software til SMV'er, der tilbyder forskellige planer og funktioner tilpasset virksomhedernes behov og størrelse, med priser fra $9 per måned. Få 7 dages gratis prøveperiode inklusiv ubegrænset billethistorik, e-mailadresser og kontaktformularer. Andre populære live chat-løsninger inkluderer Podium og Zendesk, der begge har deres fordele og ulemper. LiveAgent har også et affiliate-program med regler og betingelser for godkendelse og betaling af provision. Migrér dine data fra HappyFox til LiveAgent for at yde verdensklasse kundesupport som store virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.