Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interne billetter

Hvad er interne billetter?

Interne billetter kan defineres som supportforespørgsler indsendt af dine medarbejdere. Oprettelse af en arbejdsgang, der kræver, at dine medarbejdere indsender interne billetter, når de står over for problemer, giver dig så mulighed for at håndtere problemer i din organisation fra en delt centraliseret indbakke.

Interne forespørgsler er kun synlige for dine medarbejdere og kan ikke ses af nogen kunder eller slutbrugere.

Intern billet
Intern billet

Hvordan kan du bruge interne billetter?

Interne billetter kan bruges til:

  • Indsendelse af interne supportforespørgsler
  • Afsendelse af interne noter til kolleger
  • Oprettelse af opgaver for en bestemt medarbejder/gruppe af medarbejdere inden for en bestemt afdeling
  • Oprettelse af en seddel/påmindelse til dig selv med mulighed for at udsætte den interne billet
Interne billetter
Intern billet

Når du opretter en intern billet, har du mulighed for at definere:

  • Den afdeling, du vil tildele billetten til
  • Medarbejderen, du vil tildele billetten til
  • Den kunde, billetten handler om
  • Emnelinjen

Efter at have defineret felterne ovenfor, kan du oprette din billet ved blot at skrive din besked eller bruge predefined responses, canned messages, vedhæftede filer.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Sådan opretter du interne billetter

  1. Log in til LiveAgent.
  2. Klik på + knappen i øverste højre hjørne af din skærm (ud for løsnings-knappen og dit profilbillede).
Interne billetter

3. Klik på Ny intern billet.

oprette intern billet

4. Klik på Department rullemenuen og vælg den afdeling, du vil tildele billetten til.
5. Klik på Agent rullemenuen og vælg den agent, du vil tildele billetten til (du kan også selv vælge).
6. Optional: Klik på Customer rullemenuen og vælg den kunde, billetten handler om (bare rolig, de får ikke besked eller ser billetten).
7. Klik på feltet Subject og angiv et emne for din billet.
8. Klik på detgule tekstfelt, og skriv din besked. Brug gerne vedhæftede filer, foruddefinerede svar eller canned messages.
9. Når du er klar, skal du klikke på den orangeCreate knap.

intern billetoprettelse

Hvor kan jeg se den interne billet, når jeg har oprettet den?

Når du har oprettet den interne billet, kan du finde den i din LiveAgent Tickets panel. Den vises som en “ny” billet og indeholder den emnelinje, du har oprettet. For at hjælpe dig med at skelne mellem en intern billet og en almindelig billet, er alle interne billetter markeret som “interne billetter” i emnelinjen.

intern billet i helpdesk

Hvordan kan du drage fordel af den interne billetfunktion?

Den interne billetfunktion kan gavne enhver virksomhed og organisation på flere måder, herunder:

Centraliseret intern og ekstern støtte

Ved at have supportforespørgsler ét sted -både internt og eksternt, sikrer du, at dine supportmedarbejdere er produktive hele tiden. De behøver ikke at spilde deres dyrebare tid på at skifte mellem forskellige enheder og overvåge andre konti og værktøjer.

Hurtigere problemløsning

Højere produktivitetsniveauer sikrer Du tror måske, at interne billetter ikke kræver øjeblikkelig problemløsning; dog kunne du ikke være mere gal på den.

Forestil dig for eksempel, at en af ​​dine supportmedarbejdere støder på et problem, mens de hjælper en kunde. De sender en forespørgsel, men ingen er hurtige til at besvare dem. Manglende svar kan derefter forlænge kundens billetopløsningstid og påvirke deres tilfredshed med din virksomhed. I værste fald kan kunden være så utilfreds, at de vil skifte til en anden udbyder,

Performancerapport i kundesupportsoftware - LiveAgent

Mere tilfredshed overalt

Ved at have alle billetter ét sted og besvare dem hurtigt, sikrer du, at både dine kunder og medarbejdere er tilfredse. Desuden vil dette forhindre negative kundeoplevelser, udbrændte ansatte og ansatte, der føler sig hjælpeløse overfor kundeutilfredshed.

Medarbejderrangeringer findes i kundeservicesoftware - LiveAgent

Hvad er forskellen mellem interne billetter og almindelige billetter?

Interne billetter er forespørgsler indsendt af dine medarbejdere, mens almindelige billetter indsendes af dine kunder. Normalt kan dine kunder indsende billetter via enhver kommunikationskanal, som du har forbundet med din help desk software. Disse kanaler kan omfatte e-mail, live chat, sociale medier, telefon, your vidensbase, kontaktformularer eller endda et forum.

LiveAgent Product Tour

I mellemtiden kan interne supportbilletter kun indsendes internt indenfor helpdesk, som beskrevet i ovenstående trin.

Vidensbaserede ressourcer

Hvis du vil lære mere om interne billetter, kan du tjekke vores vidensbase, blog, academy, or YouTube channel. Derudover har vi samlet nogle ressourcer, der er relateret til interne billetter, som kunne være interessant for dig.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Er du parat til at oprette interne billetter?

Se, hvor let det er at indsende interne anmodninger med LiveAgent. Prøv vores altomfattende gratis 14-dages prøveperiode i dag. Uden nogen forpligtelser, intet krav om kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er interne billetter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Interne billetter kan defineres som supportforespørgsler indsendt af dine medarbejdere. Oprettelse af en arbejdsgang, der kræver, at dine medarbejdere indsender interne billetter, når de står over for problemer, giver dig mulighed for at håndtere problemer i din organisation fra en delt centraliseret indbakke.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvem kan se interne billetter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: ” Interne forespørgsler er kun synlige for dine medarbejdere og kan ikke ses af nogen kunder eller slutbrugere. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er forskellen mellem interne billetter og almindelige billetter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Interne billetter er billetter indsendt af dine medarbejdere, mens almindelige billetter indsendes af dine kunder. Typisk kan dine kunder indsende billetter via enhver kommunikationskanal, som du har forbundet med din help desk-software. Disse kanaler kan omfatte e -mail, live chat, sociale medier, din vidensbase eller et forum. I mellemtiden kan interne billetter kun indsendes internt i helpdesk, som beskrevet i ovenstående trin. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo