Maxtel.dk integration
Partner website
Hvad er Maxtel.dk?
Maxtel.dk, ekspert i IP-telefoni til virksomheder i alle størrelser, har arbejdet med IP-telefoni siden 2005. De har et af Danmarks mest fleksible og omfattende IP-telefonisystemer, hvor brugervenligheden er i topklasse.
Maxtel.dk tilbyder deres kunder:
- cheap IP Telephony
- complete conversion system
- full mobile integration
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Maxtel.dk er nu partnere, hvilket gjorde integrationen af Maxtel.dk nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et Maxtel.dk VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde Maxtel.dk med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Maxtel.dk
4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved integration af Maxtel.dk:
Fordi Maxtel.dk og LiveAgent er partnere, er integrationen gratis, hvis du har et abonnement hos LiveAgent. Maxtel.dk opkræver dog betaling for sine ydelser, da de drives hver for sig.
Fordele ved Maxtel.dk
- cost-effective
- improved CX
- access in Denmark
- high reliability
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently Asked Questions
What is Maxtel.dk?
Maxtel.dk are experts in IP telephony. They offer cheap IP Telephony, a complete conversion syste and full mobile integration.
How much does it cost to integrate Maxtel.dk with LiveAgent?
The integration is free of charge. However, Maxtel.dk charges for its services.
How can you implement a Maxtel.dk VoIP number inside LiveAgent?
Maxtel.dk is already a part of LiveAgent. Simply log in and Navigate to Configurations > Call > Numbers> Maxtel.dk. Add the VoIP number and that's it. It is ready for use.
LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.