Partnere
Hvad er Maxtel.dk?
Maxtel.dk, ekspert i IP-telefoni til virksomheder i alle størrelser, har arbejdet med IP-telefoni siden 2005. De har et af Danmarks mest fleksible og omfattende IP-telefonisystemer, hvor brugervenligheden er i topklasse.
Maxtel.dk tilbyder deres kunder:
- billig IP-telefoni
- komplet konverteringssystem
- fuld mobil integration
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Maxtel.dk er nu partnere, hvilket gjorde integrationen af Maxtel.dk nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et Maxtel.dk VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde Maxtel.dk med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Maxtel.dk
4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved integration af Maxtel.dk:
Fordi Maxtel.dk og LiveAgent er partnere, er integrationen gratis, hvis du har et abonnement hos LiveAgent. Maxtel.dk opkræver dog betaling for sine ydelser, da de drives hver for sig.
Fordele ved Maxtel.dk
- omkostningseffektiv
- forbedret CX
- adgang i Danmark
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently asked questions
Hvad er Maxtel.dk?
Maxtel.dk er eksperter i IP-telefoni. De tilbyder billig IP-telefoni, et komplet konverteringssystem og fuld mobil integration.
Hvor meget koster det at integrere Maxtel.dk med LiveAgent?
Integrationen er gratis. Maxtel.dk opkræver dog betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et Maxtel.dk VoIP-nummer inde i LiveAgent?
Maxtel.dk er allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og gå til Konfigurationer > Ring til > Numre> Maxtel.dk. Tilføj VoIP-nummeret og det var det. Den er klar til brug.
LiveAgent tilbyder en én-til-én samtale for at hjælpe virksomheder med at opdage, hvordan deres tjenester kan forbedres. De er tilgængelige på adskillige datoer. De tilbyder også en supportportal med forskellige ressourcer og mulighed for at kontakte dem via e-mail, chat og telefon. Derudover tilbyder LiveAgent mange forskellige funktioner, og der er også et blogafsnit på deres hjemmeside. LiveAgent bruger cookies for at give en bedre oplevelse på deres hjemmeside, men beder om tilladelse, inden cookies accepteres. Derudover forhindrer LiveAgent også spam.
MultiTEL er en global VoIP-tjenesteudbyder, der tilbyder omkostningseffektive kommunikationsløsninger og analytiske værktøjer til at spore opkald og tekster. LiveAgent er en helpdesk-software, der understøtter MultiTEL, og kan integreres gratis for at modtage og levere kundeopkald som en del af en multi-kanal helpdesk. LiveAgent tilbyder også en bred vifte af helpdesk-værktøjer i ét billetsystem, herunder e-mails, live chat, kundeportal og sociale medier. MultiTEL-integrationen med LiveAgent er enkel at opsætte og kræver kun tilføjelse af kontaktdetaljer.
LiveAgent er en kundesupport-software egnet til små og mellemstore virksomheder med mere end 40 app-sprog. Det inkluderer en integrering af flere kommunikationskanaler og overkommelige priser uden ekstra gebyrer. Huawei bruger denne software til at interagere proaktivt med kunder ved hjælp af live chat og chatinvitationer med succesfuld resultater. Der er også tips til at forbedre kundetilfredsheden, herunder at definere klare mål, oprette en vidensbase og tilbyde træning. Integrationen mellem TelcaVoIP og LiveAgent er enkel og gebyrfri.
LiveAgent tilbyder en helpdesk-løsning med mere end 175 funktioner og over 40 integrationer, som kan migrere data fra Intercom. Der er også tre planer til at imødekomme forskellige virksomhedsstørrelser, og en gratis prøveperiode på 7 dage er tilgængelig. Kundesupport er også tilgængelig døgnet rundt. Novocall tilbyder dog billigere call center plan med ubegrænset optagelse af opkald og 24/7 support. Begge virksomheder tilbyder en række integrationsmuligheder til sociale medier.