Leder du efter et SpiceWorks-alternativ??

Find ud af, hvad der gør LiveAgent til et godt SpiceWorks-alternativ. Start din gratis prøveperiode, og få mere at vide om billetsystemet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til en dedikeret helpdesk -software, og forbedr dit kundeservicebord. LiveAgent tilbyder dig et avanceret, men brugervenligt billetsystem der samler al din kundekommunikation på ét sted. Giv support via e -mail, live chat, telefon, kundeportal, Viber eller relevante sociale medier og dæk hver kanal, din kunde bruger. Læs videre for at få mere at vide om LiveAgent, eller start din gratis 30-dages prøveperiode i dag.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

SpiceWorks vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent SpiceWorks
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
SpiceWorks tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
SpiceWorks tilbyder ikke Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
SpiceWorks tilbyder ikke callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
SpiceWorks tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
SpiceWorks tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
SpiceWorks tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
SpiceWorks tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
SpiceWorks tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
SpiceWorks tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
SpiceWorks tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
SpiceWorks tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
SpiceWorks tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset support døgnet rundt.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

En enkelt platform, der dækker hver kanal

Vælg billetstyringsfunktioner, du har brug for, og tilbyde kundesupport, hvor det er nødvendigt. Sender dine kunder dig e -mails, eller foretrækker de at ringe til dig først? LiveAgent kan håndtere alle aspekter af kundekommunikation, så du kan fokusere på at give svar. Multikanalstyringsfunktioner omfatter billet til e-mail billettering, live chat, callcenter med Viber, kundeportal og sociale medierFacebook, Twitter og Instagram.

En komplet løsning med en intelligent arbejdsgang

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Forbedre kundeinteraktioner med live chat

Live chat er et ideelt værktøj til at levere hurtig og fremragende service til kunderne. Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, hvilket betyder, at du ikke lader din kunde vente. Placer blot widgeten på dit websted og håndter indgående anmodninger fra LiveAgent. Funktioner som f.eks. tastaturvisning i realtid eller proaktive chat invitations understøtter dig undervejs. Prøv det gratis nu, og se, hvordan det fungerer i aktion.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Prøv vores live chat med avancerede funktioner

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Omfattende vifte af funktioner, der understøtter dine handlinger

Hver kommunikationskanal bakkes op af avancerede funktioner, der gør dine arbejdsgange glatte og effektive. Brug filtering, tags eller noter til at holde dit billetsystem organiseret. Udnyt gamification-funktioner, netværksovervågning eller tilskut din helpdesk til andre apps, du bruger dagligt. LiveAgent lader dig beslutte, hvordan du bruger det, og giver dig mulighed for uendeligt at tilpasse dine arbejdsgange, når du har brug for det. Se hele listen af funktioner her.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2023 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.

30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Save more with LiveAgent

Fremragende kundeservice er vores prioritet

Vi forstår, at for at yde den bedste support skal du have den bedste support, når det er nødvendigt. LiveAgent har din ryg, hver gang du har brug for det. Vores kundesupport døgnet rundt vil sikre fremragende serviceydelser når som helst. Kontakt os via e-mail, live chat eller ring til os, når du har brug for hjælp eller vil lære noget nyt.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Prøv LiveAgent gratis i dag

Tag et kig på vores overkommelige prisplaner, og vælg den, der passer bedst til dig. Hvis du vil se LiveAgent i aktion, kan du kigge på vores tourvideo eller prøve det og starte din gratis 30-dages prøveperiode i dag. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og ingen bindinger.

Sammenlign LiveAgent med andre konkurrenter

    Related Articles to SpiceWorks alternativ
    LiveAgent er en alt-i-en kundesupportløsning designet til at hjælpe virksomheder med at administrere kundesupportoperationer mere effektivt. Webinarer er en effektiv måde at lære mere om alle de funktioner og fordele, LiveAgent tilbyder, og få praktiske tips til at forbedre kundetilfredsheden og supportarbejdsgange.

    LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt

    LiveAgent er en alt-i-en kundesupportløsning designet til at hjælpe virksomheder med at administrere kundesupportoperationer mere effektivt. Webinarer er en effektiv måde at lære mere om alle de funktioner og fordele, LiveAgent tilbyder, og få praktiske tips til at forbedre kundetilfredsheden og supportarbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x