Leder du efter et effektivt alternativ til Qonvo, der giver dig flere muligheder for at kommunikere med dine kunder? LiveAgent er det rigtige valg for din virksomhed.
Et fantastisk billetsystem, dækning af de vigtigste kommunikationskanaler og brugervenlighed gør LiveAgent til den ultimative helpdesk-løsning til din kundesupport.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at konfigurere!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet. | Qonvo |
---|---|---|
Billetsalg Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billetsalg. | Qonvo tilbyder ikke billetsalg. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Qonvo tilbyder ikke Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Qonvo tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Qonvo tilbyder ikke selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Qonvo tilbyder ikke en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Qonvo tilbyder ikke en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Qonvo tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Qonvo tilbyder ikke en Viber-integration. | WhatsApp WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder en WhatsApp integration. | Qonvo tilbyder ikke en WhatsApp integration. |
Vidensbase Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Qonvo tilbyder ikke videnbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Qonvo tilbyder ikke kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Qonvo tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Qonvo tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Qonvo tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Qonvo tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Qonvo tilbyder ubegrænset historie. |
Ubegrænset websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af opkald Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Qonvo tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Qonvo tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
LiveAgent giver dig alt, så du kan yde bedre støtte og fokusere på vigtige ting.
Giv support med kraftfulde værktøjer til din rådighed. Det betyder e-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og Twitter), callcenter og vidensbase. Alt styres via et pålideligt billetsystem, så du ikke skal bekymre dig om kaotisk kommunikation.
Livechat er et vigtigt og et af de mest nyttige værktøjer til at kommunikere med dine kunder. Det handler om øjeblikkelig kommunikation, og derfor skal det være hurtigt.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Med det kan du virkelig yde hurtig support.
Betal ikke for software, der ikke kan det hele. Skift over til en software, der tilbyder dig en række værktøjer til en god pris.
LiveAgent har tre fantastiske betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer lavet for at lette din arbejdsgang. Du skal vælge den, der passer dig bedst. Se vores betalte planer og find ud af mere.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team