Leder du efter et effektivt alternativ til Qonvo, der giver dig flere muligheder for at kommunikere med dine kunder? LiveAgent er det rigtige valg for din virksomhed.
Et fantastisk billetsystem, dækning af de vigtigste kommunikationskanaler og brugervenlighed gør LiveAgent til den ultimative helpdesk-løsning til din kundesupport.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at konfigurere!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet.
|
Qonvo
|
---|---|---|
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Qonvo tilbyder ikke billetsalg.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Qonvo tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Qonvo tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der gør dig i stand til at bygge en kundeportal, som dine kunder kan reQonvoere for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Qonvo tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Qonvo tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Qonvo tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Qonvo tilbyder automatisering og regler i plan for $459/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Qonvo tilbyder API-funktioner i plan for $459/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Qonvo tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Qonvo tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Qonvo tilbyder ubegrænset historie i planen for $49/måned.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
|
Qonvo tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $459/måned.
|
LiveAgent giver dig alt, så du kan yde bedre støtte og fokusere på vigtige ting.
Giv support med kraftfulde værktøjer til din rådighed. Det betyder e-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og Twitter), callcenter og vidensbase. Alt styres via et pålideligt billetsystem, så du ikke skal bekymre dig om kaotisk kommunikation.
Livechat er et vigtigt og et af de mest nyttige værktøjer til at kommunikere med dine kunder. Det handler om øjeblikkelig kommunikation, og derfor skal det være hurtigt.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Med det kan du virkelig yde hurtig support.
Betal ikke for software, der ikke kan det hele. Skift over til en software, der tilbyder dig en række værktøjer til en god pris.
LiveAgent har tre fantastiske betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer lavet for at lette din arbejdsgang. Du skal vælge den, der passer dig bedst. Se vores betalte planer og find ud af mere.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
LiveAgent er Qonvo-alternativet for kunder, der søger en funktionsrig helpdesk-software til fremragende kundeservice. Desuden giver det dit team mulighed for at yde effektiv support uanset hvilken kommunikationskanal dine kunder bruger.
LiveAgent har mere end 180 funktioner, såsom IVR, automatiseret billetdistribution, opkaldsdirigering, live chat, vidensbase, kanalrapporter og mere.
LiveAgent er en helpdesk-software, der gør det muligt for virksomheder at administrere deres kunder og deres supportmedarbejdere, spore aktiviteter og analysere resultater.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Lucep alternativ?
LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.
Leder du efter et Customerly alternativ?
LiveAgent er en hjælpdesk-service, der både fungerer godt på mobile platforme og har gode priser. Brugeranmeldelser viser, at tjenesten har god funktionalitet og interagerer godt med sociale netværk. Kundesupport er også fremragende. Mange tidligere brugere har skiftet til LiveAgent fra ZenDesk på grund af dets bedre funktioner og god valuta for pengene.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer