Værdifuld i hver enkelt branche

<h3>Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din webhostingvirksomhed.</h3>

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk-software til webhostingindustrien

Complete your digital world presence with LiveAgent and provide a top-notch customer service.

Reducer antallet af indgående supportbilletter ved at tilbyde en omfattende selvsupportportal, der er tilgængelig 24/7/365.

Hold din kundes data beskyttet med state-of-the-art sikkerhedsforanstaltninger, herunder HTTPS-kryptering, DDoS-reduktion og mere.

Tiltræk nye kunder og øg kundens levetidsværdi ved at levere uforglemmelige oplevelser, der skaber positive mund til mund.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vær altid online & ledig

Webhosting og servervedligeholdelse kræver meget opmærksomhed og fokus, ligesom dine kunder. Enkelt og kort fejl kan forårsage en masse problemer for infrastrukturen og din succes. Informer din kunde med det samme på live chat i realtid og giv dem den rigtige løsning til deres behov.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Sænk støttebelastningen

Spørgsmål, forespørgsler, problemer… Dine kunder har alle slags problemer, som skal løses. Byg din egen kundeportal forbundet med videnbase og FAQ, og giv din klient mulighed for selv at lede efter svarene. Dine supportmedarbejdere kan nu fokusere på forskellige aspekter samt yde mere personlig baseret hjælp.

Kombiner flere kanaler

Bryd grænserne for flere kanaler, som din kunde bruger til at komme i kontakt med dig. Begynd at løse problemet på live chat i åbningstiden, fortsæt med billetten om aftenen og afslut anmodningen næste dag via opkald. Alt fra samme sted – pænt og pænt. Se din omsætning vokse.

combine multiple channels - illustration

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge glæden for dine kunder.

Related Articles to Webhosting
Boost din operationelle effektivitet ved en upåklagelig inkorporation af 3CX i LiveAgent. Forenkle dine kundekommunikationsprocesser og overvåg nemt opkald, hvilket resulterer i øget servicekvalitet og maksimeret produktivitet.

3CX

Integrer 3CX med LiveAgent for at forbedre kundekommunikation og øge produktiviteten problemfrit. 3CX tilbyder omkostningsbesparelser og enkel administration.

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

Hvis du vil undgå at skrive det samme svar på gentagne problemer, skal du udnytte foruddefinerede svar. Skab dine egne og brug dem, når du har brug for det.

Foruddefinerede svar

Foruddefinerede svar er beskeder, der bruges af kundeservicemedarbejdere. De fremskynder svartider og indeholder vedhæftede filer.

Opkaldsomstilling tager sig af dine opkald. Deltog overførsler venter med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller simpelthen ikke besvaret af en anden agent.

Opkaldstransfer

LiveAgent tilbyder intelligent opkaldsdirigering, opkaldshåndteringstid, og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundetilfredsheden i callcentre. Gratis prøveperiode tilgængelig.

Har du brug for en pause? Bare tryk på pauseknappen og stop med at modtage nye billetter, chats og opkald, mens du er væk fra din helpdesk.

Pause

LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x