Værdifuld i hver enkelt branche

<h3>Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din webhostingvirksomhed.</h3>

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk-software til webhostingindustrien

Complete your digital world presence with LiveAgent and provide a top-notch customer service.

Reducer antallet af indgående supportbilletter ved at tilbyde en omfattende selvsupportportal, der er tilgængelig 24/7/365.

Hold din kundes data beskyttet med state-of-the-art sikkerhedsforanstaltninger, herunder HTTPS-kryptering, DDoS-reduktion og mere.

Tiltræk nye kunder og øg kundens levetidsværdi ved at levere uforglemmelige oplevelser, der skaber positive mund til mund.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vær altid online & ledig

Webhosting og servervedligeholdelse kræver meget opmærksomhed og fokus, ligesom dine kunder. Enkelt og kort fejl kan forårsage en masse problemer for infrastrukturen og din succes. Informer din kunde med det samme på live chat i realtid og giv dem den rigtige løsning til deres behov.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Sænk støttebelastningen

Spørgsmål, forespørgsler, problemer… Dine kunder har alle slags problemer, som skal løses. Byg din egen kundeportal forbundet med videnbase og FAQ, og giv din klient mulighed for selv at lede efter svarene. Dine supportmedarbejdere kan nu fokusere på forskellige aspekter samt yde mere personlig baseret hjælp.

Kombiner flere kanaler

Bryd grænserne for flere kanaler, som din kunde bruger til at komme i kontakt med dig. Begynd at løse problemet på live chat i åbningstiden, fortsæt med billetten om aftenen og afslut anmodningen næste dag via opkald. Alt fra samme sted – pænt og pænt. Se din omsætning vokse.

combine multiple channels - illustration

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge glæden for dine kunder.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Webhosting
Alex Cabañas diskuterer vigtigheden af proaktiv kundeservice og skabelsen af mindeværdige oplevelser for kunderne. Effektiv kommunikation og medarbejderinvolvering er nøglen til at opnå dette.

Forventningerne er så lave – Realiteterne bag mindeværdig service | Alex Cabañas | TEDxWilmingtonSalon

Gode kundeoplevelser er afgørende. Effektiv kommunikation og medarbejderinvolvering prioriteres for at skabe mindeværdig kundeservice.

LiveAgent tilbyder en humoristisk live chat-app til kundesupport. Effektiv kommunikation og medarbejderinvolvering er nøglen til mindeværdig service.

Hvis Call Center-medarbejdere var ærlige

LiveAgent tilbyder en humoristisk live chat-app til kundesupport. Effektiv kommunikation og medarbejderinvolvering er nøglen til mindeværdig service.

Designing products that create meaningful behavior change is the key to improving products and services. This involves understanding people's biases and studying their behavior to create effective solutions. A three-step process is used to identify behavior, biases, and conduct experiments to design products that improve people's lives.

Lyt Ikke Til Dine Kunder – Gør Dette I Stedet | Kristen Berman | TEDxBerlin

Effektiv kommunikation og medarbejderinvolvering er nøglen til at skabe meningsfuld adfærdsændring og forbedre produkters effektivitet og tjenester.

How many customers are using customer portals? You can read our customer portal benchmarks statistics to learn some important metrics.

Customer portal benchmarks

77% af forbrugere bruger selvbetjeningsportaler til at løse problemer, men kun få virksomheder tilbyder disse værktøjer. Svartiderne er også langsomme. Kundeportaler har dog høj løsnings- og svarrate samt tilfredse kunder. Pris pr. billet er billig.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

LiveAgent er en fantastisk billetsoftware, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice, øge salget og opnå høj kundetilfredshed.

LiveAgent er et fuldt udstyret system til håndtering af kundeklager. Det giver en alt-i-en helpdesk-løsning, der effektiviserer dine kommunikationskanaler.

Kunde klager -håndteringssystem

Kommunikation er centraliseret, og information er let tilgængelig. Et klagestyringssystem kan forbedre kundesupport og virksomhedens image. LiveAgent tilbyder en effektiv løsning. Start din gratis prøveperiode i dag.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo