Leder du efter et Hesk -alternativ?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste Hesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
[klienters indlæg="3"]
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til LiveAgent i dag og se, hvad der gør det til et godt Hesk-alternativ. LiveAgent er en ticketing-helpdesk-software, der kan håndtere flerkanals kommunikation, herunder billet til e-mail, live chat, callcenter, sociale medier og kundeportal. Det understøttes af en lang række funktioner og integrationer med andre softwareløsninger, der hjælper dig med at skabe problemfrit workflow. Læs mere om LiveAgent eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Hesk vs LiveAgent ved første øjekast

Funktioner Liveagent Hesk
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Hesk tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Hesk tilbyder ikke Live Chat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
Hesk tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Hesk tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Hesk tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Hesk tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Hesk tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Hesk tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Hesk tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilyder kundeforum.
Hesk tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Workflows, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Hesk tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API funktioner.
Hesk tilbyder ikke API funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Hesk tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Hesk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset plads
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset plads.
Hesk tilbyder ubegrænset plads.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Hesk tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Hesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Hesk tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support 24/7.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset support 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få en hurtig chat-widget i realtid på dit websted

Løs kundesupportforespørgsler hurtigere takket være vores live chat. Du skal blot oprette en tilpasset widget eller vælge en fra vores chatknapgalleri og placere den på dit websted. Dine kunder kan helt simpelt klikke på det og begynde at chatte med helpdesk-agenter. Live chatten er rangeret en af de hurtigste på markedet. Det understøttes af nyttige funktioner, f.eks. skrivevising i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Prøv det selv, og se, hvordan du kan forbedre din kundesupport.

Oplev vores chatsoftware i realtid

Billethåndtering gjort let

LiveAgent sorterer billetter og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsregler, du kan konfigurere. Dette er vigtigt, fordi LiveAgent kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler, dine kunder bruger og omdanne indgående kommunikation til billetter. Få et billetsystem, der håndterer alt vigtigt – e -mails, live chat, opkald, Viber -opkald og sociale medier – Facebook, Twitter og Instagram. Prøv det i dag, og se, hvor problemfri oplevelsen er.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Flerkanals kommunikationsfunktioner ét sted

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Vidensbase med branding, der kan tilpasses

Opret din egen nyttige selvbetjeningsportal fulde eller relevante noter, informationsartikler og vejledninger til håndtering af forskellige spørgsmål eller lære noget nyt. Vores kundeportalfunktioner lader dig drage fordel af tilpasset branding, der matcher din virksomheds stil. Vidensbasen omfatter også fora, så dine kunder kan give svar til andre personer, der har problemer eller bare tale om forskellige funktioner. Du kan også bruge den til at indsamle feedback fra kunder og se, hvordan du kan forbedre din virksomhed.

Giv fremragende kundeservice med vores vidensbase

Vores fantastiske kundeservice har din ryg

Vi løser problemer via e-mail, live chat, opkald eller kundeportal 24/7, så vores kunder kan få lidt pusterum eller fokusere på det vigtige – at hjælpe deres kunder. Kontakt os når som helst du har brug for noget, så gør vi vores bedste for at informere dig eller hjælpe dig. Tag et kig på vores præstationer eller anmeldelserne herunder, og se, hvorfor vores kunder skiftede fra forskellige løsninger til LiveAgent. Tilmeld dig os i dag, og bliv selv en glad kunde.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Save more with LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Er du klar til at skifte til vores helpdesk-software?

Prøv os af, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Du behøver ikke at oplyse kreditkortoplysninger, så der er ingen bindinger. Sørg for at se vores Tour-video først for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller læs mere om LiveAgent på vores websted.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er et godt Hesk -alternativ?

LiveAgent er et glimrende Hesk-alternativ, da det giver et billetsystem til flere kanaler, hurtig live chat-widget og fantastisk kundesupport.

Hvad er fordelene ved at skifte fra Hesk til LiveAgent?

En multi-kanal billetsystem, der kan håndtere e-mails, live chat, opkald, kundeportal, Viber og sociale medier - Facebook, Twitter, og Instagram. LiveAgent har også rimelige priser og god kundesupport klar til at hjælpe dig med alt.

Har LiveAgent hurtigere live chat?

Live Agent live chat widgets hastigheder er klokket til 2,5 sekunder, hvilket gør det til en af de hurtigste chat widgets til rådighed i en help desk software.

Related Articles to Hesk alternativ
Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

Leder du efter et Lucep alternativ?

LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo