Leder du efter et Hesk -alternativ?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste Hesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kunde service 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
[klienters indlæg="3"]
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til LiveAgent i dag og se, hvad der gør det til et godt Hesk-alternativ. LiveAgent er en ticketing-helpdesk-software, der kan håndtere flerkanals kommunikation, herunder billet til e-mail, live chat, callcenter, sociale medier ogkundeportal. Det understøttes af en lang række funktioner og integrationer med andre softwareløsninger, der hjælper dig med at skabe problemfrit workflow. Læs mere om LiveAgent eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hesk vs LiveAgent ved første øjekast

Funktioner Liveagent Hesk
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Hesk tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Hesk tilbyder ikke Live Chat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
Hesk tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Hesk tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Hesk tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Hesk tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Hesk tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Hesk tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Hesk tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilyder kundeforum.
Hesk tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Workflows, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Hesk tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API funktioner.
Hesk tilbyder ikke API funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Hesk tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Hesk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset plads
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset plads.
Hesk tilbyder ubegrænset plads.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Hesk tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Hesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Hesk tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support 24/7.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset support 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få en hurtig chat-widget i realtid på dit websted

Løs kundesupportforespørgsler hurtigere takket være vores live chat. Du skal blot oprette en tilpasset widget eller vælge en fra vores chatknapgalleri og placere den på dit websted. Dine kunder kan helt simpelt klikke på det og begynde at chatte med helpdesk-agenter. Live chatten er rangeret en af de hurtigste på markedet. Det understøttes af nyttige funktioner, f.eks. skrivevising i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Prøv det selv, og se, hvordan du kan forbedre din kundesupport.

Oplev vores chatsoftware i realtid

Billethåndtering gjort let

LiveAgent sorterer billetter fra og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsregler, du kan konfigurere. Dette er vigtigt, fordi LiveAgent kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler, dine kunder bruger og forvandle indgående kommunikation til billetter.

Få et billetværktøj, der håndterer alt vigtigt – e-mails, live chat, opkald, Viber-opkald og sociale medier – Facebook, Twitter, WhatsApp og Instagram. Brug #1 helpdesk-softwaren som et Hesk-, Jira- eller endda ZenDesk-alternativ. Prøv det i dag og se, hvor problemfri oplevelsen er.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Flerkanals kommunikationsfunktioner ét sted

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Vidensbase med branding, der kan tilpasses

Opret din egen nyttige selvbetjeningsportal fulde eller relevante noter, informationsartikler og vejledninger til håndtering af forskellige spørgsmål eller lære noget nyt. Vores kundeportalfunktioner lader dig drage fordel af tilpasset branding, der matcher din virksomheds stil. Vidensbasen omfatter også fora, så dine kunder kan give svar til andre personer, der har problemer eller bare tale om forskellige funktioner. Du kan også bruge den til at indsamle feedback fra kunder og se, hvordan du kan forbedre din virksomhed.

Giv fremragende kundeservice med vores vidensbase

Vores fantastiske kundeservice har din ryg

Vi løser problemer via e-mail, live chat, opkald eller kundeportal 24/7, så vores kunder kan få lidt pusterum eller fokusere på det vigtige – at hjælpe deres kunder. Kontakt os når som helst du har brug for noget, så gør vi vores bedste for at informere dig eller hjælpe dig. Tag et kig på vores præstationer eller anmeldelserne herunder, og se, hvorfor vores kunder skiftede fra forskellige løsninger til LiveAgent. Tilmeld dig os i dag, og bliv selv en glad kunde.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Save more with LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Er du klar til at skifte til vores helpdesk-software?

Prøv os af, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Du behøver ikke at oplyse kreditkortoplysninger, så der er ingen bindinger. Sørg for at se vores Tour-video først for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller læs mere om LiveAgent på vores websted.

Related Articles to Hesk alternativ
LiveAgent er et godt Outlook alternativ til kundesupportteams. Oplev kraften i den universelle indbakke, hybrid billetstrøm og mere.

Leder du efter et Outlook alternativ?

Tilfredse brugere fremhæver LiveAgent som det bedste Outlook-alternativ med tidsbesparende funktioner og enkel brugervenlighed.

LiveAgent tilbyder avancerede funktioner som billetsystem, automatiseringsregler, rapporteringsdashboard og live chat for effektiv kundesupport. Opdag LiveAgent i dag!

Oplev LiveAgent

LiveAgent tilbyder avancerede funktioner som billetsystem, automatiseringsregler, rapporteringsdashboard og live chat for effektiv kundesupport. Opdag LiveAgent i dag!

Leder du efter det rigtige osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nu og få bedre kundesupportsoftware i dag.

Leder du efter et osTicket-alternativ?

LiveAgent anbefales som en bedre løsning end Kayako, med mange værdifulde funktioner. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

Integrer 3CX i LiveAgent for at forenkle kundekommunikation og overvåge opkald. LiveAgent tilbyder også kunst og design videoer samt kundeservice. Styrk din operationelle effektivitet med LCRcom integration. Oplev LiveAgent's kundeservice webinar for at forbedre din kundeservice.

Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

Leder du efter et alternativ til 3CX?

Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x