By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Dashly |
---|---|---|
Billettering
indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Dashly tilbyder billettering. |
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Dashly offers Live Chat. |
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Dashly tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Dashly tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Dashly tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Dashly tilbyder ikke en Twitter-integration. |
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.. | LiveAgent tilbyder Instagram-integration. | Dashly tilbyder ikke Instagram-integration. |
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Dashly tilbyder en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration. | Dashly tilbyder en WhatsApp-integration. |
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Dashly tilbyder vidensbase. |
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Dashly tilbyder ikke kundeforum. |
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Dashly tilbyder automatisering og regler. |
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Dashly tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Dashly tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Dashly tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Dashly tilbyder ubegrænset historie. |
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Dashly tilbyder ikke ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Dashly tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Dashly tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Dashly tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Dashly tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
Få mere for din virksomhed. LiveAgent er et fantastisk kommunikationsværktøj, der understøtter e-mail, sociale medier, vidensbase, live chat og callcenter. Med over 175+ funktioner og mere end 40 integrationer vil din virksomhed have alt det den behøver for at yde support.
Alt dette kommer med et prisskilt, der ikke skræmmer dig.
Kundepleje er en vigtig del af enhver succesfuld virksomhed og bør derfor ikke forsømmes. Ved at bruge speciel software, der fokuserer på at levere en bedre løsning til kundepleje, kan du øge din kundetilfredshed og ROI.
Sørg for, at de er glade med den rigtige software.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
At give din virksomhed en fantastisk kundesupport og kommunikationssoftware betyder ikke, at du tømmer bankkontoen. LiveAgent tilbyder dig tre fantastiske betalingsplaner, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at hjælpe dig med at yde bedre support.
Se vores prisplaner, og find ud af mere.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer