Leder du efter et Crisp alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Crisp-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Crisp er et kraftfuldt stykke software, der giver en delt indbakke og live chat. Det er fantastisk til startups og SMB’er. Men hvis du leder efter et konkurrencedygtigt Crisp-alternativ, så overvej LiveAgent.

Hos LiveAgent forstår vi, at god kundeservice kommer med fantastisk software. Det er derfor, vi har skabt en fuldt udstyret helpdesk-software, som vil øge dit kundeserviceteams produktivitet, øge kundetilfredsheden og spare dig for penge på samme tid.

LiveAgent har hjulpet over 15.000 virksomheder og 150 millioner slutbrugere på verdensplan. Slut dig til dem ved at levere kundeservice i verdensklasse. Vi gør det nemt.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Gå videre end messaging.
Tilbyd kundeservice på flere kanaler.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Save more with LiveAgent

Crisp vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Crisp
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder billetsalg i plan for $30 per måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Crisp tilbyder Live Chat i plan for $30 per måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned
Crisp tilbyder Call Center i plan for $113/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $113/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Crisp tilbyder en Facebook-integration i plan for $30 per måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Crisp tilbyder en Twitter-integration i plan for $30/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Crisp tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Crisp tilbyder ikke en Viber-integration
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder videnbase i plan for $113/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Crisp tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder automatisering og regler i planen for $113/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder API-funktioner i plan for omkring $30/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Crisp tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Crisp tilbyder videoopkald i plan for $30/måned.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder ubegrænset historie i planen for $30 per måned.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Crisp tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Crisp tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $30 per måned.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Crisp tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Crisp tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $30/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt Crisp-alternativ

Det er afgørende at få den bedste værdi for dine penge, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Crisp tilbyder tre forskellige kernepakker. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret Crisp-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere! Med LiveAgent får du mere for mindre. Prøv LiveAgent i dag med vores 14-dages prøveperiode, intet kreditkort påkrævet.

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et Crisp alternativ, og hastighed er en værdi, der er vigtig for dig, er LiveAgent måske det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen frem, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35% af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat.

The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Fyldt med nyttige funktioner

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være ren barnemad.

Multilingual support in LiveAgent

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Crisp. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

Better customer service means more money

Se hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne Crisp-alternativ

Se, hvordan vi måler os med Crisp baseret på kundeanmeldelser på Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Sammenligning pr. 27. januar 2020

Se hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne Crisp-alternativ

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Crisp?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner i forhold til Crisp: Instagram-integration, Viber-integration, avanceret billetsalg og live chat-funktioner.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Crisp?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Crisp inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agentarbejdsgang.

Related Articles to Crisp alternativ
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er et fantastisk helpdesk-system med funktioner som kontaktformularer, live chat, integration med sociale netværk og god mobilstøtte. Brugere har prøvet forskellige systemer som Zendesk og Freshdesk, men har fundet LiveAgent til at være en bedre løsning. LiveAgent bruges af store virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha og kan prøves gratis.

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

Leder du efter et Lucep alternativ?

LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo