Leder du efter et Crisp alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Crisp-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Crisp er et kraftfuldt stykke software, der giver en delt indbakke og live chat. Det er fantastisk til startups og SMB’er. Men hvis du leder efter et konkurrencedygtigt Crisp-alternativ, så overvej LiveAgent.

Hos LiveAgent forstår vi, at god kundeservice kommer med fantastisk software. Det er derfor, vi har skabt en fuldt udstyret helpdesk-software, som vil øge dit kundeserviceteams produktivitet, øge kundetilfredsheden og spare dig for penge på samme tid.

LiveAgent har hjulpet over 15.000 virksomheder og 150 millioner slutbrugere på verdensplan. Slut dig til dem ved at levere kundeservice i verdensklasse. Vi gør det nemt.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Gå videre end messaging.
Tilbyd kundeservice på flere kanaler.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Save more with LiveAgent

Crisp vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Crisp
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Crisp tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Crisp tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Crisp tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Crisp tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Crisp tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Crisp tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Crisp tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Crisp tilbyder ikke en Viber-integration
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
Crisp tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Crisp tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Crisp tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Crisp tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Crisp tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Crisp tilbyder videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Crisp tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Crisp tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Crisp tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Crisp tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Crisp tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Crisp tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt Crisp-alternativ

Det er afgørende at få den bedste værdi for dine penge, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Crisp tilbyder tre forskellige kernepakker. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret Crisp-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere! Med LiveAgent får du mere for mindre. Prøv LiveAgent i dag med vores 30-dages prøveperiode, intet kreditkort påkrævet.

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et Crisp alternativ, og hastighed er en værdi, der er vigtig for dig, er LiveAgent måske det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen frem, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35% af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat.

The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Fyldt med nyttige funktioner

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være ren barnemad.

Multilingual support in LiveAgent

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Derfor er det et godt alternativ til Crisp. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

Better customer service means more money

Vil du sammenligne os med forskellige live chat-software?

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære live chat-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to Crisp alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x