Leder du efter et ConnectWise-alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste ConnectWise-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Aflyse til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Træt af din helpdesk-software?

Skift over til LiveAgent – en dedikeret helpdesk-software og få adgang til et billetteringssystem, der kan håndtere kundeforespørgsler, der kommer fra alle vigtige kommunikationskanaler. Yd support med en billetterings -løsning, der kan håndtere e-mail, live chat, call center, kundeportal, og endda sociale medier

Yd bedre kundeservice med en løsning, der lader dig gøre mere. Læs videre for at høre mere om vores kundesupportsoftware eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

ConnectWise vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
ConnectWise
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
ConnectWise tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
ConnectWise tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
ConnectWise tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
ConnectWise tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
ConnectWise tilbyder ikke WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
ConnectWise tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
ConnectWise tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
ConnectWise tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
ConnectWise tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
ConnectWise tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
ConnectWise tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
ConnectWise tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
ConnectWise tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
ConnectWise tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

En løsning dedikeret til billetstyring

LiveAgents billetteringssystem blev skabt for at yde den bedste kundesupport. Det samler al kommunikation i ét praktisk sted, hvor du kan håndtere de kundeforespørgsler, der kommer fra flere kommunikationskanaler. Vores billetteringssystem bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at skabe en gnidningsfri arbejdsgang og håndtere alt i tide. 

En samlet platform til at levere god kundeservice

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Tage hånd om kundeservice med live chat

Live chat er et fantastisk værktøj for at yde pålidelig og hurtig kundesupport. Du skal bare placere en live chat-widget på din hjemmeside. Det er nemt at sætte op, og du behøver ikke være ekspert for at håndtere det. LiveAgents livechat-widget er den hurtigste med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder.

Det understøttes også af funktioner såsom indtastningsvisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Tag et kig på hele listen over chatfunktioner eller prøv det selv.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Giv kundetilfredshed med vores live chat

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Stort udvalg af funktioner på en enkelt platform

E-mail, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter, og Instagram – få adgang til alle de kommunikationskanaler, du har brug for, for at yde den bedste kundesupport fra en enkelt platform. Alle er bakket op af funktioner, der hjælper dig med at håndtere kundeforespørgsler. Desuden kan du vælge mellem over 140 integrationer med andre apps, du bruger dagligt for at skabe samlede arbejdsgange. LiveAgents fleksibilitet og tilpasningsmuligheder gør det til det perfekte ConnectWise, ZenDesk, eller Intercom-alternativ.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent, som blev etableret i 2006, var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Her i 2023 er LiveAgent den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder på verdensplan.

30%

Generere større indtægt

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden.

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Øge kundens værdi

Øge salg ved at sørge for, at dine kunder forbliver loyale over for dit brand.

Spar meremed LiveAgent

Brugertilfredshed er vores højeste prioritet

Vi yder den bedste kundesupport vi kan, så du kan gøre det samme for dine kunder. Vores helpdesk-agenter er tilgængelige 24/7 for at sikre, at du kan kontakte os, når du har brug for det. Du kan kontakte os via e-mail, live chat, telefon, eller se på artiklerne på vores kundeportal. Prøv LiveAgent i dag, og bliv en tilfreds kunde.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Bliv en tilfreds kunde i dag

Er du nysgerrig m.h.t. priser? Tag et kig på vores overkommelige prisplaner og hør mere om, hvilken plan der passer bedst til din virksomhed. Begynd at bruge LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode og se, hvad der gør det til et godt ConnectWise-alternativ.

Related Articles to ConnectWise alternativ
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service

Effektiv kundesupport med LiveAgent! Alt-i-en helpdesk-software, 30 dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort. Start nu!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrationer

Maksimer din kundeservice med LiveAgents integrationer. Udforsk VoIP, CRM og mere for forbedret effektivitet og tilfredshed. Prøv gratis!

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Use case scenarios

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x