Bestkundeengagement -software

Find ud af, hvorfor vi er den bedste software på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr      
  • ✓ Kundeservice 24/7      
  • ✓ Der kræves ikke kreditkort      
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Brug en platform til kundeengagement

En kundeengagement-software er software, der administrerer kundekommunikation via en række forskellige kanaler, såsom webchat, e-mail eller sociale medier. Kundeengagementplatform indeholder normalt funktioner, der understøtter multikanalskommunikation, CRM-systemer, rapportering, marketingpersonalisering og kundeselvbetjening. Den største forretningsmæssige fordel ved at bruge software til kundeengagement er øget omsætning, ROI og kundetilfredshed.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Men shaking hands - illustration

Invester i en kundeengagement-software

Kundeengagement-software bruges til at skabe og fastholde positive relationer til dine kunder. Hvis du konsekvent leverer en behagelig kundeoplevelse til dine kunder, er de statistisk mere tilbøjelige til at blive loyale over for dit brand. Faktisk siger 96% af kunderne, at kundeservice er vigtig i deres valg af loyalitet over for et brand.

At have loyale kunder har sine fordele – de er fire gange mere tilbøjelige til at understøtte din virksomhed gennem brand advocacy, der omfatter anmeldelser samt mund til mund anbefalinger. Når loyale kunder bliver investeret i dit brand, er de fem gange mere tilbøjelige til at købe fra dig igen. Derfor er det vigtigt hele tiden at stræbe efter at forbedre din kundeservice. Ifølge Forbes rapporterer 84% af virksomheder, der arbejder på at forbedre deres kundeoplevelse, en stigning i deres omsætning.

Hovedtræk

Der er masser af kundeleverandørsoftwareleverandører på markedet, og det kan være svært at skelne mellem, hvilken software der er den bedste, og hvilke funktioner der er vigtige. For nemheds skyld har vi udarbejdet en liste over hovedfunktioner i software til kundeengagement. Softwareudbydere til kundeengagement bør inkludere følgende i deres kernepakker: flerkanals kundeengagement, automatisering, gamification, rapportering, centraliseret administration, integrationer, segmentering og en indbygget CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Flerkanals engagement

Den rigtige kundeengagement-software til virksomheder skal give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder via flere kunde-foretrukne kanaler som f.eks. E-mail, tekst, taleopkald eller sociale medier.

Automatisering

Automatisering er en væsentlig funktion for kundeengagement -software, fordi det sparer masser af tid. Automatiseringsregler giver dig mulighed for at udføre strategier for kundeengagement, når visse kriterier er opfyldt. For eksempel, hvis en kunde har købt et bestemt produkt flere gange, kan de modtage en salgsfremmende e -mail, når varen er genopfyldt eller til salg.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamification

En kundeengagement -software bør være til gavn for både dine kunder og personale. En gamification-funktion er en sjov måde at belønne agenter og fremme sund konkurrence mellem teams og enkeltpersoner. Øg produktiviteten ved at uddele belønningsbadges og opnå level ups.

Reportering

En proaktiv kundeengagement-software bør levere en fuldt udstyret analysepakke, der giver dig kraftfulde analyse og rapporteringsværktøjer.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centraliseret ledelse

Et centraliseret styringssystem giver dig mulighed for at se og administrere alle dine kundedata og kommunikation fra et dashboard. Uanset hvilken kanal du modtager en kundeforespørgsel fra, kommer det hele i en universal indbakke, som hele dit kundesupportteam kan få adgang til.

Integrationer

En kundeengagement-software skal kunne integreres med tredjepartsapps, som du allerede bruger til daglige forretningsaktiviteter. Tredjeparts appintegrationer kan omfatte POS-systemer, e-handelssystemer og sociale medier.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentering

Kundesegmentering er en vigtig funktion, fordi den giver dig mulighed for at segmentere dine kunder i henhold til dine indsamlede data. Ved at udnytte segmentering kan du let målrette mod bestemte grupper af kunder og tilpasse det indhold, du giver dem.

CRM

En god kundeengagement -software bør indeholde en indbygget CRM, fordi den giver dig mulighed for at administrere alle nødvendige kundedata fra kontaktoplysninger til tidligere ordrer og billetter.

customer profile
book lover - illustration

Kundens vidensbase

Kundskabsbaser er et stort aktiv for enhver kundeengagement -software. De gør det muligt for kunderne hurtigt at finde svar, de har brug for, uden at skulle kontakte dig direkte. En kundeviden er et aktiv for både dine kunder og agenter. Vidensbaser reducerer kundernes ventetider, arbejdsbyrden for dine agenter samt den tid, der bruges på at løse billetter.

LiveAgent har det hele

LiveAgent er en fuldt udstyret software til kundeengagement, der giver dig mulighed for at fokusere på at fremme kundeforhold. LiveAgent tilbyder:

Universel indbakke

En universel indbakke hjælper dig med at organisere kundeforespørgsler på tværs af flere kanaler og giver dig mulighed for hurtigt at besvare dem.

Gamification funktioner

Gamification-funktioner, som du kan bruge til at belønne og stimulere dit hårdtarbejdende kundeservicemedarbejdere.

Indberetningssystem

Kraftfulde rapporteringssystemer, der giver dig et hurtigt overblik over, hvor godt du kommunikerer med dine kunder.

man and woman receiving awards

Prøv LiveAgent i dag

Hvis du leder efter den bedste engagement-software derude i øjeblikket, så prøv LiveAgent. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2020. Vi tilbyder en gratis prøveperiode med software til kundeengagement, som varer 14 dage. Intet kreditkort kræves. Hold dine kunder glade og engagerede i LiveAgent.

smiling woman with coffee

LiveAgent gør kundesupport en million gange lettere. Vores svartid er nu hurtigere med 26%.

black Martinus logo

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Kundeengagement-software
Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.

Leder du efter et alternativ til Dixa? Få mere at vide om LiveAgents billige flerkanals billetsystem og funktioner.

Leder du efter et Dixa-alternativ?

LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der hjælper virksomheder med at håndtere kundesupport gennem forskellige kanaler som e-mails, sociale medier og telefonintegration. Den hjælper med at forbedre kundetilfredsheden og øge salget.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo