Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.
Lær alt om LiveAgent med webinarer
LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.
Bedste livechat til Shopify-butikker
Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.
Leder du efter et Dixa-alternativ?
LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der hjælper virksomheder med at håndtere kundesupport gennem forskellige kanaler som e-mails, sociale medier og telefonintegration. Den hjælper med at forbedre kundetilfredsheden og øge salget.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer