Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din sundhedsvirksomhed.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk software til fitness industrien

Forøg ydeevnen af kundesupport. Brug LiveAgent – multi-kanal helpdesk og live chat software, der passer perfekt til dine behov. Overgå kundernes forventninger.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Opret standardsvar, der kan implementeres med et enkelt klik for at give hurtige svar på ofte stillede spørgsmål.

Følg din kundes problemløsningsrejse på tværs af forskellige kanaler med kontekstrige hybride billetstrømme.

Hold din kundes data beskyttet med state-of-the-art sikkerhedsforanstaltninger, herunder HTTPS-kryptering, DDoS-reduktion og mere.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Datasikkerhed og kryptering

Med LiveAgent for fitnessindustrien behøver du ikke bekymre dig om sikkerheden af dine data. Vores datacentre er placeret i USA og Europa, og alt er GDPR-kompatibelt. Dataene om dine kunder er i trygge hænder – ligesom din virksomhed og kundeserviceafdeling.

woman meditating-illustration
woman exercising-illustration

Giv en bedre oplevelse

Hver kunde vil gerne have en skræddersyet oplevelse til hans/hendes behov. Yd enestående kundeservice med LiveAgent til fitnessindustrien og skab din egen base af loyale kunder. Placer en livechat, implementer callcenter og opret en vidensbase… Udrust dit supportteam!< /p>

Hjælp til faste-til-en-aftaler

De mest effektive og mest produktive træninger er dem, der er indstillet med personlig træner. Vær der for din kunde, præcis når de har brug for en hjælpende hånd eller peptalk. LiveAgent til fitnessbranchen lytter til dine behov og passer efter dine ønsker.

woman working out with trainer-illustration

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge dine kunders glæde.

Related Articles to Sundhedsvæsen
Boost din operationelle effektivitet ved en upåklagelig inkorporation af 3CX i LiveAgent. Forenkle dine kundekommunikationsprocesser og overvåg nemt opkald, hvilket resulterer i øget servicekvalitet og maksimeret produktivitet.

3CX

Integrer 3CX med LiveAgent for at forbedre kundekommunikation og øge produktiviteten problemfrit. 3CX tilbyder omkostningsbesparelser og enkel administration.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Overvejer du at bruge LiveAgent som din software til optagelse af telefonsamtaler? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.

LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse

LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtale-funktionen, der er nem at bruge og har rimelige priser. Det har en stor mængde funktioner, men en lille indlæringskurve. Du kan integrere VoIP-numre og SIP-trunking, og softwaren yder god support. Priserne starter fra $29/agent pr. måned, og konklusionen er, at det er en intuitiv og brugervenlig helpdesk-løsning.

E-mail-meddelelser kan sende e-mails til agenter, når en billet er tildelt en agent, eller når kunden svarede i en tildelt billet. Læs om denne funktion.

E-mail meddelser

Den givne tekst er en samling af links til forskellige sider og ressourcer på LiveAgent's hjemmeside. Der er links til support, samarbejdspartnere, priser og certifikater, blog, akademi og en demo. Der er også information om, at LiveAgent opsætter brugerens konto og en besked om brugen af cookies. Der er mulighed for at kontakte LiveAgent via en kontaktformular eller live-chat.

LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.

Twitter integrationsmeddelelse

LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x