Migrer alle data fra Chaport til LiveAgent og få adgang til en fantastisk multi-kanal kundesupportløsning til en fantastisk pris. Det er fuldt udstyret, og det tilbyder et stort antal funktioner og integrationer til din bekvemmelighed.
| Funktioner | Liveagent 
            
            Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
           | Chaport | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Billettering 
            
            Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder billettering.
             | 
              
              Chaport tilbyder billettering.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Live Chat 
            
            En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
           | 
              
              LiveAgent tilbyder Live Chat.
             | 
              
              Chaport tilbyder Live Chat.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Call Center 
            
            Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder Call Center
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke Call Center.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Selvbetjening 
            
            En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder selvbetjening.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke selvbetjening.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Facebook 
            
            En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
             | 
              
              Chaport tilbyder en Facebook-integration.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Twitter 
            
            En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke en Twitter-integration.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Instagram 
 | 
              
              LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke en Instagram-integration.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Viber 
            
            En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
             | 
              
Chaport tilbyder en Viber-integration.
 	 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| WhatsApp 
          
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
 	  | 
            
 	LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
 	  | 
            
 	 Chaport tilbyder ikke en WhatsApp-integration.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Vidensbase 
            
            Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder vidensbase.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke vidensbase.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kundeforum 
            
            Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder kundeforum.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke kundeforum.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Automatisering og regler 
            
            Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke automatisering og regler.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| API 
            
            Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder API-funktioner.
             | 
              
              Chaport tilbyder API-funktioner.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Interactive Voice Response (IVR) 
            
            En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke IVR-funktioner.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Videoopkald 
            
            Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
           | 
              
              LiveAgent tilbyder videoopkald.
             | 
              
              Chaport tilbyder ikke videoopkald.
             | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænset historie 
              
              Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
               | 
                
                Chaport tilbyder ubegrænset historie.
               | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænsede websteder 
              
              Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
               | 
                
                Chaport tilbyder ubegrænsede websteder.
               | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænsede chatknapper 
              
              Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
               | 
                
                Chaport tilbyder ubegrænsede chatknapper.
               | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænsede billetter/mails 
              
              Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
               | 
                
                Chaport tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
               | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler 
              
              Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
               | 
                
                Chaport tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
               | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ubegrænset 24/7 support 
              
              Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
             | 
                
                LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
               | 
                
                Chaport tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
               | 
LiveAgents fantastiske billetsystem kan hjælpe dig med at håndtere e-mails, live chat, callcenter, kundeportal, vidensbase og sociale medier – Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp og Viber. Klar alle de vigtige kundekanaler og lever en god oplevelse.
Sig til, hvis du er interesseret i Chaport migration plugin, og så vil vi gøre vores bedste for at tilføje det til LiveAgent.
Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder med lethed.
Migrer alle dine afdelings- og billet tags.
Migrer billetter, vedhæftede filer, brugerfelter og billetfelter.
Se nogle af de goder, du får, når du skifter over til LiveAgent
24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os.
Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.
Få LiveAgent gratis for evigt, eller vælg en af vores tre betalte planer.
Vælg en af 43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for at yde support i verdensklasse til dine kunder.
Most Popular
Migrer dine data fra en af nedenstående udbydere af live chatløsninger gratis. Skift over i dag. Vi har dig dækket.
Vil du migrere fra Channels til LiveAgent?
Migrér til LiveAgent for at få et avanceret helpdesk-system, der håndterer e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, og sociale medier til en overkommelig pris. Nyd en gratis prøveperiode og oplev vores 24/7 kundesupport og omfattende integrationsmuligheder. Skift fra Channels til LiveAgent for ubegrænset billettering, live chat, og meget mere. Kom i gang i dag!
Flytter du fra Smartsupp til LiveAgent?
Migrer nemt fra Smartsupp til LiveAgent og få en komplet kundesupportløsning med 24/7 support, integrationer og masser af funktioner!
Leder du efter et Chaport-alternativ?
Leder du efter et Chaport-alternativ? LiveAgent er den førende løsning uden opsætningsgebyr, 24/7 kundeservice, og kræver intet kreditkort. Oplev den hurtigste live chat-widget, flere integrationer og fordelagtige priser. Prøv gratis i 14 dage, og oplev, hvorfor LiveAgent er det bedste valg for din virksomhed!
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent tilpasser sig enhver branche! Boost kundesupport med omnichannel helpdesk, 24/7 support & gratis prøve i 30 dage. Prøv nu!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.



