Leder du efter et Chaport-alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Chaport-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Har du fået nok af din helpdesk-software?

Hvorfor ikke få mere end blot et værktøj til live chat? LiveAgent tilbyder dig den hurtigste live chat-widget på markedet, flere værktøjer, flere integrationer og en rimelig pris. Foretag en ændring i dag, og prøv LiveAgent gratis!
  • Har du fået nok af din helpdesk-software? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Har du fået nok af din helpdesk-software? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Kundeservice handler ikke kun om chat i realtid.
Lad kunderne vælge deres foretrukne metode med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mere with LiveAgent

Chaport vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Chaport
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder billetsalg i plan for $19/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Chaport tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
Chaport tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Chaport tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
Chaport tilbyder en Facebook-integration i plan for $19/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Chaport tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Chaport tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration i billetplanen for et ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Chaport tilbyder en Viber-integration i plan for $19/agent/måned.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Chaport tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Chaport tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Chaport tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder API-funktioner i plan for omkring $19/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Chaport tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Chaport tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænset historie i planen for $29/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Chaport tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Chaport tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Magtfuldt Chaport alternativ

LiveAgent giver dig friheden til at kommunikere med dine kunder på forskellige måder. E-mails, live chat, sociale medier eller endda via telefon, alt er dækket, så du kan fokusere på det vigtige. Et pålideligt billetsystem giver dig mulighed for at holde styr på al kommunikation, og du behøver ikke at bekymre dig om at sortere alt.

Hurtigste live chat-widget

LiveAgent har den hurtigste tilgængelige livechat-widget på markedet. Med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder kan du også få det bedste af det bedste til din kundesupport. Svar dine kunder lynhurtigt, så de ikke skal vente.
The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!
Call center support

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
Funktionsrig

Overkommelig pris

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Professional built-in call center software

Call center support

En af LiveAgents fantastiske funktioner er callcentersupport. Du kan oprette dit eget virtuelle callcenter og forbinde det med din browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg. Få mere ud af din kundesupport og giv dine kunder en mere personlig tilgang.

Gør mere til en god pris

Med LiveAgent kan du gøre meget mere og til en fantastisk pris. Vi tilbyder dig tre prisplaner, der giver dig nyttige funktioner og integrationer til at yde support uden at tømme bankkontoen. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Do more customer support for less money

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Chaport?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Chaport: Twitter-integration, Instagram-integration, vidensbase, kundeforum og 24/7 support.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Chaport?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Chaport inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo