Leder du efter et Chaport-alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Chaport-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Har du fået nok af din helpdesk-software?

Hvorfor ikke få mere end blot et værktøj til live chat? LiveAgent tilbyder dig den hurtigste live chat-widget på markedet, flere værktøjer, flere integrationer og en rimelig pris. Foretag en ændring i dag, og prøv LiveAgent gratis!
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Kundeservice handler ikke kun om chat i realtid.
Lad kunderne vælge deres foretrukne metode med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mere with LiveAgent

Chaport vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet.
Chaport
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder billetsalg i plan for $19/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Chaport tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
Chaport tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Chaport tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
Chaport tilbyder en Facebook-integration i plan for $19/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Chaport tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Chaport tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration i billetplanen for et ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Chaport tilbyder en Viber-integration i plan for $19/agent/måned.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Chaport tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Chaport tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Chaport tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder API-funktioner i plan for omkring $19/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Chaport tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Chaport tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænset historie i planen for $29/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Chaport tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Chaport tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Chaport tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Magtfuldt Chaport alternativ

LiveAgent giver dig friheden til at kommunikere med dine kunder på forskellige måder. E-mails, live chat, sociale medier eller endda via telefon, alt er dækket, så du kan fokusere på det vigtige. Et pålideligt billetsystem giver dig mulighed for at holde styr på al kommunikation, og du behøver ikke at bekymre dig om at sortere alt.

Hurtigste live chat-widget

LiveAgent har den hurtigste tilgængelige livechat-widget på markedet. Med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder kan du også få det bedste af det bedste til din kundesupport. Svar dine kunder lynhurtigt, så de ikke skal vente.
The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.

Overkommelig pris

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Professional built-in call center software

Call center support

En af LiveAgents fantastiske funktioner er callcentersupport. Du kan oprette dit eget virtuelle callcenter og forbinde det med din browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg. Få mere ud af din kundesupport og giv dine kunder en mere personlig tilgang.

Gør mere til en god pris

Med LiveAgent kan du gøre meget mere og til en fantastisk pris. Vi tilbyder dig tre prisplaner, der giver dig nyttige funktioner og integrationer til at yde support uden at tømme bankkontoen. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Do more customer support for less money

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

Vil du sammenligne LiveAgent med forskellig live chat-software?

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi står mål med andre populære live chat-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
    Related Articles to Chaport alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

    Vores kunder

    Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x