Leder du efter et OneDesk alternativ?

Find ud af hvorfor LiveAgent er den bedste OneDesk alternativ på markedet

  • ✓ Ingen installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent alternative
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Støt dine kunder med en løsning som har fokus på at hjælpe dig med at oprette en vellykket helpdesk. Hold kontakten med dine kunder med en multi-channel help desk, der understøtter e-mail, live chat, callcenter, kundeportal og sociale medier.

LiveAgent er en dedikeret og brugervenlig løsning klar til at hjælpe dig med at håndtere alle indgående kundebilletter. Læs videre for at finde ud af mere om LiveAgent værktøjer, funktioner og fordele, eller begynd med din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Spar mere med LiveAgent

OneDesk vs LiveAgent overblik

Funktioner Liveagent
Prøv de bedste kunde service gratis! Intet kredit kort nødvendigt.
OneDesk
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder ticketing i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ticketing i deres plan for $11/per agent/ per måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid som du kan placere på enhver webside.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat plan for $29/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder Live Chat I deres plan for $11/per agent/per måned.
Call Center
Et callcenter der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center.
OneDesk tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En function der gør det multigt at bygge en kunde portal hvor dine kunde kan se deres tidligere tickets og videnbase inhold.
LiveAgent tilbyder en selvbetjenings kunde portal in vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder en selvbetjenings kunde portal I deres plan for $11/per agent/per måned.
Facebook
En Facebook integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook integration.
OneDesk tilbyder ikke en Facebook integration.
Twitter
En Twitter integration der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
OneDesk tilbyder ikke en Twitter integration.
Instagram
En Instagram integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
OneDesk tilbyder ikke en Instagram integration.
Viber
En Viber integration der henter alle beskeder og forvandler dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
OneDesk tilbyder ikke en Viber integration.
Knowledge Base
Et videnslager der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder et videnslager i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder et videnslager i deres plan for $11/ per agent/per måned.
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for omkring $11/per agent/per måned.
Automation and Rules
Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder automatisering og regler i deres plan for $11/per agent/per måned.
API
Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API functioner i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder API functioner i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR features.
OneDesk tilbyder ikke IVR features.
Video opkald
Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald.
LiveAgent tilbyder video opkald.
OneDesk tilbyder ikke video opkald.
Ubegrænset fortegnelse
Tickets udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ubegrænset fortegnelse i deres plan for $11/per agent/per måned.
Ubegrænset Websider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider.
LiveAgent tilbyder ubegrænset websider.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset websider.
Ubegrænset Chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider.
LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper.
OneDesk tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper.
Ubegrænset Tickets/E-Mails
Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets.
LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
OneDesk tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
Ubegrænset opkaldoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse.
Ubgrænset 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Den hurtigste live chat til din helpdesk

Live chat er et imponerende instrument til at levere kundesupport. Øg kunde-engagementet med vores live chats proaktive chat-invitationer, tilpas dine chatknapper eller forbered dine svar før kunderne trykker på send.

Svar hurtigere og løse problemer effektivt med en live chat fra LiveAgent. Det understøttes af en bred vifte af funktioner, og chat er vist lynhurtigt med hastigheder på 2,5 sekunder.

Prøv vores fuldt udrustede live chat

Den ultimative multi-channel oplevelse

Det er let at yde support på tværs af flere kanaler, når du har det rigtige værktøj til at understøtte dig. LiveAgent leveres med et ticketsystem der samler al kommunikation ét sted. Derefter filtreres, organiseres og afleveres det til kundesupportagenter afhængigt af prioritet og tilgængelighed. Organiser din E-mail ticketing, chats, opkald, vidensbase artikler og sociale medierViber, Facebook, Twitter og Instagram på ét sted og håndter alt som en professionel.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Giv support på tværs af alle vigtige kundekanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Support på sociale medier er vigtigst

Facebook, Twitter, Instagram kan bruges til meget mere end at dele kattebilleder og sjove memes. Sociale medier er vokset til en fuldt ud fungerende forretningskanal, et marketing-værktøj og ja, du gættede det – en effektiv kundesupportkanal. Hjælp og støt dine kunder på sociale medier med vores fælles multi-channel løsning. Hold styr på dine sociale mediekanaler. Du kan også tilføje Viber for at have en anden måde, hvor dine kunder kan få fat i dig.

Bliv social med LiveAgent, og nå flere kunder

LiveAgent står bagved dig

Du kan kontakte os 24/7 via E-mail, live chat, telefon eller gennemse artikler i vores kundeportal, når du har brug for nogle oplysninger. LiveAgent Academy er gratis og fuld af nyttige ting at lære om kundesupport og help desk software. Tilslutte jer med vores glade kunder og se hvorfor de besluttede sig at begynde at bruge LiveAgent som deres eneste helpdesk løsning.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, ticketing og automatisering der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tilslut dig LiveAgent i dag

Tag et kig på video turen for at se alt det ande LiveAgenttilbyder. Du kan også gennemse vores overkommelige prisplaner for at se hvilken der passer til din virksomhed. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag, og giv kundesupport med LiveAgent. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og du er ikke bundet.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er et godt OneDesk alternativ?

Der er masser af alternativer men kun nogle af dem kan leve op til OneDesk. LiveAgent tilbyder et flerkanals ticketsystem til en rimelig pris. Det tilbyder også en række produktivitetsfunktioner og over 140 integrationer med anden software.

Hvad er fordelene ved at skifte fra OneDesk til LiveAgent?

Mens OneDesk dækker de vigtigste kundekommunikationskanaler, har LiveAgent også den ekstra bonus med sociale media integration. Du kan yde support med Facebook, Twitter og Instagram. Det understøtter også Viber og giver et stort antal integrationer.

Tilbyder LiveAgent live chat?

Ja, Live Agent har en af de hurtigste live chat widgets der er tilgængelige på markedet. Chatten viser sig med hastigheder på 2,5seconds.

Related Articles to OneDesk alternativ
Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

Leder du efter et alternativ til Dixa? Få mere at vide om LiveAgents billige flerkanals billetsystem og funktioner.

Leder du efter et Dixa-alternativ?

LiveAgent og Dixa er begge kundesupportsoftware, der tilbyder billettering, IVR-funktioner, callcenter og API-funktioner. LiveAgent tilbyder også videoopkald og en selvbetjeningsportal, mens Dixa ikke gør det. Begge løsninger har ubegrænset historie, websteder, chatknapper og billetter/mails, samt integration med Facebook og Twitter til behandling af kommentarer og omtaler fra sociale medier. LiveAgent tilbyder også integration med Instagram og Viber samt en vidensbase og et kundeforum, mens Dixa ikke tilbyder disse funktioner. Begge løsninger tilbyder automatisering og regler.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo