Find ud af hvorfor LiveAgent er den bedste OneDesk alternativ på markedet
Støt dine kunder med en løsning som har fokus på at hjælpe dig med at oprette en vellykket helpdesk. Hold kontakten med dine kunder med en multi-channel help desk, der understøtter e-mail, live chat, callcenter, kundeportal og sociale medier.
LiveAgent er en dedikeret og brugervenlig løsning klar til at hjælpe dig med at håndtere alle indgående kundebilletter. Læs videre for at finde ud af mere om LiveAgent værktøjer, funktioner og fordele, eller begynd med din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv de bedste kunde service gratis! Intet kredit kort nødvendigt.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder ticketing i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder ticketing i deres plan for $11/per agent/ per måned.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid som du kan placere på enhver webside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat plan for $29/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder Live Chat I deres plan for $11/per agent/per måned.
|
Call Center
Et callcenter der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
OneDesk tilbyder ikke Call Center.
|
Self-Service
En function der gør det multigt at bygge en kunde portal hvor dine kunde kan se deres tidligere tickets og videnbase inhold.
|
LiveAgent tilbyder en
selvbetjenings kunde portal in vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder en
selvbetjenings kunde portal I deres plan for $11/per agent/per måned.
|
Facebook
En Facebook integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook integration.
|
OneDesk tilbyder ikke en Facebook integration.
|
Twitter
En Twitter integration der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
|
OneDesk tilbyder ikke en Twitter integration.
|
Instagram
En Instagram integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
|
OneDesk tilbyder ikke en Instagram integration.
|
Viber
En Viber integration der henter alle beskeder og forvandler dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
|
OneDesk tilbyder ikke en Viber integration.
|
Knowledge Base
Et videnslager der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder et videnslager i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder et videnslager i deres plan for $11/ per agent/per måned.
|
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for omkring $11/per agent/per måned.
|
Automation and Rules
Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder automatisering og regler i deres plan for $11/per agent/per måned.
|
API
Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API functioner i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder API functioner i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR features.
|
OneDesk tilbyder ikke IVR features.
|
Video opkald
Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald.
|
LiveAgent tilbyder video opkald.
|
OneDesk tilbyder ikke video opkald.
|
Ubegrænset fortegnelse
Tickets udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder ubegrænset fortegnelse i deres plan for $11/per agent/per måned.
|
Ubegrænset Websider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset websider.
|
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset websider.
|
Ubegrænset Chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider.
|
LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper.
|
OneDesk tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper.
|
Ubegrænset Tickets/E-Mails
Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
OneDesk tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned.
|
Ubegrænset opkaldoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse.
|
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse.
|
Ubgrænset 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
OneDesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Live chat er et imponerende instrument til at levere kundesupport. Øg kunde-engagementet med vores live chats proaktive chat-invitationer, tilpas dine chatknapper eller forbered dine svar før kunderne trykker på send.
Svar hurtigere og løse problemer effektivt med en live chat fra LiveAgent. Det understøttes af en bred vifte af funktioner, og chat er vist lynhurtigt med hastigheder på 2,5 sekunder.
Det er let at yde support på tværs af flere kanaler, når du har det rigtige værktøj til at understøtte dig. LiveAgent leveres med et ticketsystem der samler al kommunikation ét sted. Derefter filtreres, organiseres og afleveres det til kundesupportagenter afhængigt af prioritet og tilgængelighed. Organiser din E-mail ticketing, chats, opkald, vidensbase artikler og sociale medier – Viber, Facebook, Twitter og Instagram på ét sted og håndter alt som en professionel.
Facebook, Twitter, Instagram kan bruges til meget mere end at dele kattebilleder og sjove memes. Sociale medier er vokset til en fuldt ud fungerende forretningskanal, et marketing-værktøj og ja, du gættede det – en effektiv kundesupportkanal. Hjælp og støt dine kunder på sociale medier med vores fælles multi-channel løsning. Hold styr på dine sociale mediekanaler. Du kan også tilføje Viber for at have en anden måde, hvor dine kunder kan få fat i dig.
Du kan kontakte os 24/7 via E-mail, live chat, telefon eller gennemse artikler i vores kundeportal, når du har brug for nogle oplysninger. LiveAgent Academy er gratis og fuld af nyttige ting at lære om kundesupport og help desk software. Tilslutte jer med vores glade kunder og se hvorfor de besluttede sig at begynde at bruge LiveAgent som deres eneste helpdesk løsning.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, ticketing og automatisering der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Tag et kig på video turen for at se alt det ande LiveAgenttilbyder. Du kan også gennemse vores overkommelige prisplaner for at se hvilken der passer til din virksomhed. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag, og giv kundesupport med LiveAgent. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og du er ikke bundet.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Der er masser af alternativer men kun nogle af dem kan leve op til OneDesk. LiveAgent tilbyder et flerkanals ticketsystem til en rimelig pris. Det tilbyder også en række produktivitetsfunktioner og over 140 integrationer med anden software.
Mens OneDesk dækker de vigtigste kundekommunikationskanaler, har LiveAgent også den ekstra bonus med sociale media integration. Du kan yde support med Facebook, Twitter og Instagram. Det understøtter også Viber og giver et stort antal integrationer.
Ja, Live Agent har en af de hurtigste live chat widgets der er tilgængelige på markedet. Chatten viser sig med hastigheder på 2,5seconds.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.
Leder du efter et Dixa-alternativ?
LiveAgent og Dixa er begge kundesupportsoftware, der tilbyder billettering, IVR-funktioner, callcenter og API-funktioner. LiveAgent tilbyder også videoopkald og en selvbetjeningsportal, mens Dixa ikke gør det. Begge løsninger har ubegrænset historie, websteder, chatknapper og billetter/mails, samt integration med Facebook og Twitter til behandling af kommentarer og omtaler fra sociale medier. LiveAgent tilbyder også integration med Instagram og Viber samt en vidensbase og et kundeforum, mens Dixa ikke tilbyder disse funktioner. Begge løsninger tilbyder automatisering og regler.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer