Find ud af hvorfor LiveAgent er den bedste OneDesk alternativ på markedet
Støt dine kunder med en løsning som har fokus på at hjælpe dig med at oprette en vellykket helpdesk. Hold kontakten med dine kunder med en multi-channel help desk, der understøtter e-mail, live chat, callcenter, kundeportal og sociale medier.
LiveAgent er en dedikeret og brugervenlig løsning klar til at hjælpe dig med at håndtere alle indgående kundebilletter. Læs videre for at finde ud af mere om LiveAgent værktøjer, funktioner og fordele, eller begynd med din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent Prøv de bedste kunde service gratis! Intet kredit kort nødvendigt. | OneDesk |
---|---|---|
Ticketing Indeholder et administrationsværktøj der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder ticketing i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder ticketing i deres plan for $11/per agent/ per måned. |
Live Chat En chat-widget i realtid som du kan placere på enhver webside. | LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat plan for $29/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder Live Chat I deres plan for $11/per agent/per måned. |
Call Center Et callcenter der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling. | LiveAgent tilbyder Call Center. | OneDesk tilbyder ikke Call Center. |
Self-Service En function der gør det multigt at bygge en kunde portal hvor dine kunde kan se deres tidligere tickets og videnbase inhold. | LiveAgent tilbyder en selvbetjenings kunde portal in vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder en selvbetjenings kunde portal I deres plan for $11/per agent/per måned. |
Facebook En Facebook integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook integration. | OneDesk tilbyder ikke en Facebook integration. |
Twitter En Twitter integration der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter integration. | OneDesk tilbyder ikke en Twitter integration. |
Instagram En Instagram integration der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram integration. | OneDesk tilbyder ikke en Instagram integration. |
Viber En Viber integration der henter alle beskeder og forvandler dem til tickets. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber integration. | OneDesk tilbyder ikke en Viber integration. |
Knowledge Base Et videnslager der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder et videnslager i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder et videnslager i deres plan for $11/ per agent/per måned. |
Customer Forum Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for omkring $11/per agent/per måned. |
Automation and Rules Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder automatisering og regler i deres plan for $11/per agent/per måned. |
API Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API functioner i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder API functioner i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR features. | OneDesk tilbyder ikke IVR features. |
Video opkald Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald. | LiveAgent tilbyder video opkald. | OneDesk tilbyder ikke video opkald. |
Ubegrænset fortegnelse Tickets udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder ubegrænset fortegnelse i deres plan for $11/per agent/per måned. |
Ubegrænset Websider Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider. | LiveAgent tilbyder ubegrænset websider. | OneDesk tilbyder ikke ubegrænset websider. |
Ubegrænset Chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider. | LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper. | OneDesk tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper. |
Ubegrænset Tickets/E-Mails Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets. | LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i vores Ticket plan for $15/per agent/per måned. | OneDesk tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i deres Ticket plan for $11/per agent/per måned. |
Ubegrænset opkaldoptagelse Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse. | OneDesk tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse. |
Ubgrænset 24/7 Support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | OneDesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Live chat er et imponerende instrument til at levere kundesupport. Øg kunde-engagementet med vores live chats proaktive chat-invitationer, tilpas dine chatknapper eller forbered dine svar før kunderne trykker på send.
Svar hurtigere og løse problemer effektivt med en live chat fra LiveAgent. Det understøttes af en bred vifte af funktioner, og chat er vist lynhurtigt med hastigheder på 2,5 sekunder.
Det er let at yde support på tværs af flere kanaler, når du har det rigtige værktøj til at understøtte dig. LiveAgent leveres med et ticketsystem der samler al kommunikation ét sted. Derefter filtreres, organiseres og afleveres det til kundesupportagenter afhængigt af prioritet og tilgængelighed. Organiser din E-mail ticketing, chats, opkald, vidensbaseartikler og sociale medier – Viber, Facebook, Twitter og Instagram på ét sted og håndter alt som en professionel.
Facebook, Twitter, Instagram kan bruges til meget mere end at dele kattebilleder og sjove memes. Sociale medier er vokset til en fuldt ud fungerende forretningskanal, et marketing-værktøj og ja, du gættede det – en effektiv kundesupportkanal. Hjælp og støt dine kunder på sociale medier med vores fælles multi-channel løsning. Hold styr på dine sociale mediekanaler. Du kan også tilføje Viber for at have en anden måde, hvor dine kunder kan få fat i dig.
Du kan kontakte os 24/7 via E-mail, live chat, telefon eller gennemse artikler i vores kundeportal, når du har brug for nogle oplysninger. LiveAgent Academy er gratis og fuld af nyttige ting at lære om kundesupport og help desk software. Tilslutte jer med vores glade kunder og se hvorfor de besluttede sig at begynde at bruge LiveAgent som deres eneste helpdesk løsning.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, ticketing og automatisering der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Tag et kig på video turen for at se alt det ande LiveAgenttilbyder. Du kan også gennemse vores overkommelige prisplaner for at se hvilken der passer til din virksomhed. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag, og giv kundesupport med LiveAgent. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og du er ikke bundet.
Cyprus P.B.X tilbyder omkostningseffektive VoIP-kommunikationstjenester til virksomheder. De har både en hostet og lokal løsning, som kan integreres med LiveAgent call center. Der er ingen ekstra gebyrer for integrationen, og der er en 30-dages gratis prøveperiode. Der er også mulighed for at integrere med andre VoIP-partnere som Telematica, Voiceland, Daktela, og LadiTech.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team