Leder du efter et Lucep alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Lucep-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af din helpdesk-software?

Leder du efter en software, der ikke kun kan give dig et callcenter, men også flere muligheder for at kommunikere med dine kunder?

Prøv LiveAgent. LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spare mere with LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at installere!

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Lucep vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet.
Lucep
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Lucep tilbyder ikke billetsalg.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Lucep tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Lucep tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Lucep tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Lucep tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Lucep tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Lucep tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Lucep tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder en WhatsApp integration.
Lucep tilbyder ikke en WhatsApp integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Lucep tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Lucep tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Lucep tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Lucep tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Lucep tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Lucep tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Lucep tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Lucep tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Lucep tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Lucep tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Lucep tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Lucep tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
smart phone calling

Magtfuld Lucep-alternativ

Det er vigtigt at give dine kunder mulighed for at komme i kontakt med dig via flere kanaler. Dæk alle vigtige kommunikationskanaler med én software. Med LiveAgent kan du vælge mellem e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase.

LiveAgent har desuden mere end 175 funktioner og over 40 integrationer for at lette din arbejdsgang.

Call center support

Du må ikke give op på opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at supportere dit eget callcenter hurtigt og nemt. Opretningen tager kun et par minutter, og du kan oprette forbindelse via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.

Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent klarer det hele for dig.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Få mere, betal mindre

Alle de fantastiske værktøjer og funktioner fås til en fantastisk pris. LiveAgent tilbyder tre betalte abonnementer, der er fyldt med alt, hvad du har brug for, og som ikke tømmer bankkontoen.

Du skal bare vælge den, der passer dig bedst. Se vores planer, og lær mere.

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

man and woman winners-illustration

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Sammenlign os med andre alternativer

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi lever op til de andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på

    Related Articles to Lucep alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x