træt af din help desk software?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste LivePerson alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et bedre LivePerson alternativ?

Forbedre din kundeservice med den rigtige software ogfå mere end bare et chatværktøj. LiveAgent tilbyder kraftfulde værktøjer, en masse nyttige funktioner til at gøre dit arbejde lettere og integrationer for yderligere at øge din arbejdsgang. Tusinder af virksomheder rundt om i verden skiftede til LiveAgent og forbedrede deres kundesupport med vores hjælp.

Fortsæt med at læse og find ud af, hvorfor vores chatværktøj er det bedste og hvorfor vi gør det bedre end LivePerson. Se, hvordan du kan give en bedre kundeoplevelse med et bedre værktøjssæt. Start en gratis prøveperiode i dag eller bliv ved med at læse og find ud af mere.

LivePerson vs LiveAgent i et kort overblik

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupport alternativ gratis! Intet kreditkort kræves.
LivePerson
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering
LivePerson tilbyder billettering
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
LivePerson tilbyder Live Chat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
LivePerson tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder Selvbetjening portal.
LivePerson tilbyder Selvbetjening portal.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook -integration.
LivePerson tilbyder en Facebook -integration.
Twitter
En Twitter -integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter -integration.
LivePerson tilbyder en Twitter -integration.
Instagram
En Instagram -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram -integration.
LivePerson tilbyder en Instagram -integration.
Viber
En Viber -integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber -integration.
LivePerson tilbyder ikke en Viber -integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
LivePerson tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
LivePerson tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
LivePerson tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API -funktioner.
LivePerson tilbyder API -funktioner.
Interaktivt stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR -funktioner.
LivePerson tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LivePerson tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
LivePerson tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
LivePerson tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
LivePerson tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LivePerson tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
LivePerson tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
LivePerson tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Definition of customer engagement

Den hurtigste live chat widget

Et godt LivePerson -alternativ bør være pakket med bedre live chat. Vi har arbejdet hårdt for at gøre vores live chat i top. Sådan formåede vi at levere den hurtigste live chat til vores kunder, med chat visning hastighed på kun 2,5 sekunder.

Live chat er fyldt med nyttige funktioner, såsom visning i realtid, proaktive chatinvitationer og overvågning af websteder at gøre support mere engagerende og mere effektiv. Få din kundesupport eller dit salg udført med den hurtigste live chat widget på markedet. Forøg dine salgskonverteringer, blygenerering, chatoplevelse og skab bedre relationer med dine kunder og klienter. Sammenlign os med LivePerson ved hjælp af videoen herunder.

Tag et kig og se vores live chat

At tale om det gør det ikke retfærdighed. Hvorfor ikke se vores live chat i aktion? I denne video kan du finde ud af, hvor let og problemfrit dine kunder kan få forbindelse til dig. Videoen viser vores live chat både fra kundens og agentens perspektiv.

Så gå videre, se om det passer dig, lav din egen sammenligning og find ud af, om vi gør det bedre end LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Prøv det nu!

Prøv LiveAgent gratis, eller se vores betalingsplaner for at få flere oplysninger om tilgængelige værktøjer, funktioner og integrationspriser.

Fordele ved at bruge LiveAgent

Her er de 3 vigtigste fordele, der gør LiveAgent til det bedste LivePerson alternativ.

Spar tid og penge

Tid er penge, så hvorfor ikke spare begge dele? Live chat med LiveAgent er den hurtigste på markedet, hvilket betyder hurtigere svartider til dine kunder.

Forøg tilfredshed

Modtagelse af pragtfuldt feedback fra kunder bakkes op af fantastiske mennesker og fantastisk software. Øg kundetilfredsheden med de rigtige værktøjer.

Forøg effektiviteten

Få mere udført med kundesupportløsning, der fungerer, som du forventer det. LiveAgents funktioner er der for dig, når du har brug for dem.

increase availability

Få det gjort med det rigtige værktøjssæt

Vi ved, at LivePerson gjorde et godt stykke arbejde med deres værktøjer. Men her er vores tilbud. Live chat og chat support generelt er kun en af ​​de tilgængelige muligheder for at yde kundesupport. Vil du gerne have adgang tile-mail, callcenter, vidensbase og endda sociale mediekanaler som f.eks Instagram, Facebook messenger eller Viber? 

Gjort og gjort. Du kan få det hele med den rigtige plan og få virkelige forbindelse til dine kunder eller kundeemner overalt via dine og deres foretrukne kanaler. Alt håndteres via et pålideligt billetteringssystem, så du nemt kan holde styr på dem. LiveAgent er der for dig, når du har brug for det, uanset om du er et salgsteam eller en supportagent.

LiveAgent værktøjssæt

Funktioner og integrationer for fremragende workflow

Chatbot kan være en god ting, men intet kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … tja, den kan blive hængende eller forvirret, selvom teknologien bliver bedre for hver dag. Vi forstår, at en moderne kundesupportsoftware ikke bare kan fungere som en beskedkanal. Den skal give menneskelige agenter med mere end bare besked samtaler og andre samtaleløsninger.

Automatiseringer, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … der er en masse funktioner, egenskaber og integrationer, LiveAgent kan tilbyde til dine agenter for at gøre deres arbejde lettere. LiveAgent kan let skræddersyes til en personlig oplevelse ved hjælp af mange integrationer og hjælpe med at give en bedre samtaleoplevelse og opfylde forbrugernes forventninger.

Call routing time
get inspired

Vi holder vores kunder glade

En kundesupportsoftware er lavet til at gøre livet lettere for kunderne, og vi ved det. Et firma, der skaber sådan softwareskulle gå foran som et godt eksempel, bruge sine egne værktøjer og yde fremragende support til deres kunder. Derfor gør vi vores bedste for at holde vores kunder tilfredse og opbygge loyalitet.

Vi tilbyder 24/7 support til vores kunder som en del af vores aftale. Kontakt os, når du har brug for det, så hjælper vi dig. Ingen chatbots, bare almindelige søde mennesker herovre. Vil du gerne blive en glad kunde med LiveAgent? Klik herunder!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der lader osyde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Hvad vores kunder siger om os

Få mere til en fornuftig pris

At holde ting inden for dit budget er en af ​​vores topprioriteter, så vi skræddersyede vores priser derefter. Betal for det, du har brug for, fair og square. Vores planer starter så billigt som $15. Selvfølgelig ved vi, at det er bedre at prøve et produkt, før du køber det.Derfor kan du starte vores gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

Så kan du lide os bedre end LivePerson hidtil? Hvis du vil prøve det, skal du rulle ned herunder og give os et skud. Og vær ikke genert for at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på siden.

offer compensations

Spar meremed LiveAgent

Sammenlign os med en anden software

Nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære softwareløsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt, hvad vi har at tilbyde.

Related Articles to LivePerson alternativ
Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.

LiveAgent tilbyder avancerede funktioner som billetsystem, automatiseringsregler, rapporteringsdashboard og live chat for effektiv kundesupport. Opdag LiveAgent i dag!

Oplev LiveAgent

LiveAgent tilbyder avancerede funktioner som billetsystem, automatiseringsregler, rapporteringsdashboard og live chat for effektiv kundesupport. Opdag LiveAgent i dag!

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

Leder efter et Gist alternativ?

LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x