træt af din help desk software?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste LivePerson alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et bedre LivePerson alternativ?

Forbedre din kundeservice med den rigtige software ogfå mere end bare et chatværktøj. LiveAgent tilbyder kraftfulde værktøjer, en masse nyttige funktioner til at gøre dit arbejde lettere og integrationer for yderligere at øge din arbejdsgang. Tusinder af virksomheder rundt om i verden skiftede til LiveAgent og forbedrede deres kundesupport med vores hjælp.

Fortsæt med at læse og find ud af, hvorfor vores chatværktøj er det bedste og hvorfor vi gør det bedre end LivePerson. Se, hvordan du kan give en bedre kundeoplevelse med et bedre værktøjssæt. Start en gratis prøveperiode i dag eller bliv ved med at læse og find ud af mere.

LivePerson vs LiveAgent i et kort overblik

Funktioner Liveagent LivePerson
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering
LivePerson tilbyder billettering
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
LivePerson tilbyder Live Chat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
LivePerson tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder Selvbetjening portal.
LivePerson tilbyder Selvbetjening portal.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook -integration.
LivePerson tilbyder en Facebook -integration.
Twitter
En Twitter -integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter -integration.
LivePerson tilbyder en Twitter -integration.
Instagram
En Instagram -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram -integration.
LivePerson tilbyder en Instagram -integration.
Viber
En Viber -integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber -integration.
LivePerson tilbyder ikke en Viber -integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
LivePerson tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
LivePerson tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
LivePerson tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API -funktioner.
LivePerson tilbyder API -funktioner.
Interaktivt stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR -funktioner.
LivePerson tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LivePerson tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
LivePerson tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
LivePerson tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
LivePerson tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LivePerson tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
LivePerson tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
LivePerson tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Definition of customer engagement

Den hurtigste live chat widget

Et godt LivePerson -alternativ bør være pakket med bedre live chat. Vi har arbejdet hårdt for at gøre vores live chat i top. Sådan formåede vi at levere den hurtigste live chat til vores kunder, med chat visning hastighed på kun 2,5 sekunder.

Live chat er fyldt med nyttige funktioner, såsom visning i realtid, proaktive chatinvitationer og overvågning af websteder at gøre support mere engagerende og mere effektiv. Få din kundesupport eller dit salg udført med den hurtigste live chat widget på markedet. Forøg dine salgskonverteringer, blygenerering, chatoplevelse og skab bedre relationer med dine kunder og klienter. Sammenlign os med LivePerson ved hjælp af videoen herunder.

Tag et kig og se vores live chat

At tale om det gør det ikke retfærdighed. Hvorfor ikke se vores live chat i aktion? I denne video kan du finde ud af, hvor let og problemfrit dine kunder kan få forbindelse til dig. Videoen viser vores live chat både fra kundens og agentens perspektiv.

Så gå videre, se om det passer dig, lav din egen sammenligning og find ud af, om vi gør det bedre end LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Prøv det nu!

Prøv LiveAgent gratis, eller se vores betalingsplaner for at få flere oplysninger om tilgængelige værktøjer, funktioner og integrationspriser.

Fordele ved at bruge LiveAgent

Her er de 3 vigtigste fordele, der gør LiveAgent til det bedste LivePerson alternativ.

Spar tid og penge

Tid er penge, så hvorfor ikke spare begge dele? Live chat med LiveAgent er den hurtigste på markedet, hvilket betyder hurtigere svartider til dine kunder.

Forøg tilfredshed

Modtagelse af pragtfuldt feedback fra kunder bakkes op af fantastiske mennesker og fantastisk software. Øg kundetilfredsheden med de rigtige værktøjer.

Forøg effektiviteten

Få mere udført med kundesupportløsning, der fungerer, som du forventer det. LiveAgents funktioner er der for dig, når du har brug for dem.

increase availability

Få det gjort med det rigtige værktøjssæt

Vi ved, at LivePerson gjorde et godt stykke arbejde med deres værktøjer. Men her er vores tilbud. Live chat og chat support generelt er kun en af ​​de tilgængelige muligheder for at yde kundesupport. Vil du gerne have adgang tile-mail, callcenter, vidensbase og endda sociale mediekanaler som f.eks Instagram, Facebook messenger eller Viber? 

Gjort og gjort. Du kan få det hele med den rigtige plan og få virkelige forbindelse til dine kunder eller kundeemner overalt via dine og deres foretrukne kanaler. Alt håndteres via et pålideligt billetteringssystem, så du nemt kan holde styr på dem. LiveAgent er der for dig, når du har brug for det, uanset om du er et salgsteam eller en supportagent.

LiveAgent værktøjssæt

Funktioner og integrationer for fremragende workflow

Chatbot kan være en god ting, men intet kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … tja, den kan blive hængende eller forvirret, selvom teknologien bliver bedre for hver dag. Vi forstår, at en moderne kundesupportsoftware ikke bare kan fungere som en beskedkanal. Den skal give menneskelige agenter med mere end bare besked samtaler og andre samtaleløsninger.

Automatiseringer, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … der er en masse funktioner, egenskaber og integrationer, LiveAgent kan tilbyde til dine agenter for at gøre deres arbejde lettere. LiveAgent kan let skræddersyes til en personlig oplevelse ved hjælp af mange integrationer og hjælpe med at give en bedre samtaleoplevelse og opfylde forbrugernes forventninger.

Call routing time
get inspired

Vi holder vores kunder glade

En kundesupportsoftware er lavet til at gøre livet lettere for kunderne, og vi ved det. Et firma, der skaber sådan softwareskulle gå foran som et godt eksempel, bruge sine egne værktøjer og yde fremragende support til deres kunder. Derfor gør vi vores bedste for at holde vores kunder tilfredse og opbygge loyalitet.

Vi tilbyder 24/7 support til vores kunder som en del af vores aftale. Kontakt os, når du har brug for det, så hjælper vi dig. Ingen chatbots, bare almindelige søde mennesker herovre. Vil du gerne blive en glad kunde med LiveAgent? Klik herunder!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der lader osyde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Hvad vores kunder siger om os

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Få mere til en fornuftig pris

At holde ting inden for dit budget er en af ​​vores topprioriteter, så vi skræddersyede vores priser derefter. Betal for det, du har brug for, fair og square. Vores planer starter så billigt som $15. Selvfølgelig ved vi, at det er bedre at prøve et produkt, før du køber det.Derfor kan du starte vores gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

Så kan du lide os bedre end LivePerson hidtil? Hvis du vil prøve det, skal du rulle ned herunder og give os et skud. Og vær ikke genert for at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på siden.

offer compensations

Spar meremed LiveAgent

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent sig med LivePerson?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over LivePerson: callcenter, Viber -integration, ubegrænsede opkaldsoptagelser, IVR og videoopkald.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for LivePerson?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for LivePerson inkluderer øget kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, reducerede omkostninger til kundeservice, reduceret churnrate og bedre agent workflow.

Related Articles to LivePerson alternativ
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et ConnectWise-alternativ? Oplev LiveAgents fantastiske billetsystem, der bakkes op af fantastiske funktioner og integrationer.

Leder du efter et ConnectWise-alternativ?

LiveAgent er et effektivt værktøj til at kommunikere med kunder, ifølge flere kunder og CEOs. Det hjælper medarbejderne med at yde præcis support, og forbedrer kundetilfredsheden og salget. LiveAgent er også overkommeligt i pris og tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær med LiveAgent webinarer

LiveAgent tilbyder kundesupport og samarbejdsprogrammer, integrationer og skabeloner. Virksomheden har flere priser og certifikater. Der er også support og kundeoplevelser, samt en blog og et akademi med webinarer og skrivetests. LiveAgent tilbyder gratis prøveversioner og en cost calculator. Det er en virksomhed, der sætter pris på deres kunder og deres erfaring med LiveAgent.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo