Leder du efter et LiveHelpNow alternative?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste LiveHelpNow-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Har du fået nok af din helpdesk-software?

Leder du efter en enklere og mere effektiv løsning til din helpdesk? LiveAgent støtter dig. Giv support via alle vigtige kommunikationskanaler med en pålidelig softwareløsning. Vi har det hele – e-mail, live chat, sociale medier, callcentersupport og vidensbase. Læs videre og find ud af, hvorfor du bør vælge LiveAgent som din go to helpdesk-løsning. < /div>
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Spar mere with LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Facilitetsrig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være barnemad.

Et overblik over LiveHelpNow vs LiveAgent

Funktioner Liveagent LiveHelpNow
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder billetsalg i plan for $21/agent/måned.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder Live Chat i plan for $21/agent/måned.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder Live Chat i plan for $21/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
LiveHelpNow tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $21/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
LiveHelpNow tilbyder en Facebook-integration plan for $21/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/per konto eller alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
LiveHelpNow tilbyder en Twitter-integration plan for $21/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LiveHelpNow tilbyder ikke en Instagram-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LiveHelpNow tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
LiveHelpNow tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder videnbase i plan for $21/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, som er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
LiveHelpNow tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder automatisering og regler i plan for $21/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder API-funktioner i plan for $21/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
LiveHelpNow tilbyder API-funktioner i plan for $21/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
LiveHelpNow tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LiveHelpNow tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historik.
LiveHelpNow tilbyder ikke ubegrænset historik.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $36/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-plan for 29 USD/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $36/agent/måned.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $36/agent/måned.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $36/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
LiveHelpNow tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
LiveHelpNow tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $36/agent/måned.
report on tablet-illustration

Et magtfuldt LiveHelpNow-alternativ

Tag din kundesupport til det næste niveau. LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer og funktioner til at hjælpe dig med at yde fantastisk kundesupport. Et pålideligt billetsystem sorterer al din kommunikation, uanset om det er e-mail, live chat eller endda sociale medier som Instagram og Facebook. LiveAgent har mere end 175 funktioner og over 40 integrationer for at hjælpe dig med at lette din arbejdsgang.

Den hurtigste live chat

Livechat-widget er en af ​​de bedste måder at lade dine kunder komme i kontakt med dig på. Det handler om øjeblikkelig kommunikation, og derfor skal det gå så hurtigt som muligt. LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Giv support med lynets hast.
Watch the website loading time
Savings illustration

Få mere for mindre

Fremragende kundesupport behøver ikke at sprænge banken. LiveAgent har tre gode betalte planer, der giver dig de bedste værktøjer og funktioner til at yde kundesupport. Vælg den, der passer dig bedst. Hvis du vil have noget ekstra, kan du altid købe separate funktioner. Se vores prisplaner og få mere at vide.

Se, hvorfor virksomheder skifter over til Live

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

man and woman winners-illustration

Er du parat til at skifte over?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er LiveHelpNow-alternativet?

LiveAgent er en kundesupportsoftware i realtid, som du kan bruge til at oprette forbindelse til dine kunder gennem flere kanaler såsom sociale medier, e-mail, telefon og chat.

Hvad tilbyder LiveAgent?

LiveAgent kan hjælpe dig med at være mere lydhør over for din kundes behov ved at tilbyde et live chatvindue på dit websted. Dette giver dig mulighed for at hjælpe besøgende på dit websted i stedet for at sende dem til et eksternt websted for at finde information.

Hvorfor skal du vælge LiveAgent?

LiveAgent er en brugervenlig helpdesk-software, der giver dig mulighed for at engagere dig med dine besøgende og besvare deres spørgsmål i realtid fra én platform.

Related Articles to LiveHelpNow alternativ
LiveAgent tilbyder mere end 175 nyttige funktioner, den hurtigste live chat-widget på markedet. Callcenter og endda dækning af kanaler som Instagram.

Leder du efter et LiveChat-alternativ?

LiveAgent er en kunde-supporttjeneste, der er blevet valgt frem for ZenDesk af virksomheder på grund af deres overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. De har avanceret automatiseringsniveau og mange integrationer. Brugere sætter pris på, at LiveAgent sender e-mails i stedet for billetter og tillader vedhæftning af filer. Der er også chat-funktion og integration med sociale netværk. LiveAgent fungerer stabilt, selv på mobile platforme.

LiveAgent er et godt alternativ til Kustomer med overkommelige priser, et godt supportsystem og med mange supportkanaler.

Søger du efter et alternativ til Kustomer?

LiveAgent er et værktøj, der hjælper virksomheder med at kommunikere bedre med kunderne. Brugere af LiveAgent mener, at værktøjet er en af de bedste live chat løsninger på markedet, og det har forbedret deres kundetilfredshed og salg. LiveAgent hjælper med at yde hurtigere, mere præcis og professionel support, og øger produktiviteten for brugerne.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift til fantastisk live chat-software med et multi-channel billetsystem. Forbedre din helpdesk med e -mail, sociale medier og meget mere.

Leder du efter brugerlignende alternativ?

LiveAgent anbefales stærkt af forskellige brugere fra forskellige brancher som en meget bedre løsning end konkurrenten Kayako. Supportteams reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og værktøjet hjælper med at forbedre kundeservice og øge salg. LiveAgent er let at bruge og forbedrer produktiviteten, mens det også tillader kundesupport uanset hvor en kunde er.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo