Refresher
  • Brugscenarier
  • Refresher

Refresher

Livsstil. Mode. Teknologi. Musik. Alt, hvad der trender og er elsket af millennials, kan findes på en af ​​de mest besøgte hjemmesider i Slovakiet. Desuden har dette projekt hidtil været så vellykket, at det for nylig er blevet udvidet til Tjekkiet. Du skal lede højt og lavt for at finde nogen, der ikke har hørt om Refresher – et flagskibswebsted – hvor du lærer “hvad der er nyt”. Hvorfor skulle de have brug for en helpdesk-software, spørger du måske?

Forestil dig en situation, hvor du har brug for at styre hele staben af ​​redaktører, der dækker alt fra det nye Kanye West-album til 10 mest interessante fakta om Pablo Escobar til de bedste træningssko-udgivelser i 2016. Tilføj nogle marketingforretninger og design-ting oveni, og du kan allerede se, hvordan din e-mail-klient bliver noget uoverskueligt rod. Dette er netop det øjeblik, hvor LiveAgent, med alle dets funktioner, træder ind for at redde dagen.

Refresher besluttede at gå all in med LiveAgent i begyndelsen af ​​2015. De ledte efter en løsning, der ville hjælpe med at strømline al kommunikation med effektivitet i tankerne. Sammenlignet med snesevis af mennesker, der fungerer i én delt postkasse, viste LiveAgent sig at være et lykketræf. Refresher-teamet var i stand til at reducere antallet af deres supportmedarbejdere fra 14 til kun 5 agenter.

Dette resultat virker endnu mere beundringsværdigt, når man ser på det større billede. Hele Refresher-supportteamet er nu i stand til at svare & løse mere end 1700 billetter om måneden.

Udover bedre kommunikation inden for deres redaktion, bliver LiveAgent også brugt til kommunikation med annoncører. Deres marketingafdeling er nu i stand til at svare på billetter praktisk talt med det samme, og det hjælper også at have hele kommunikationshistorikken med en kunde, bare ét klik væk. Dette har resulteret i en massiv vækst i omsætningen.

“Det, vi elsker ved LiveAgent, er fleksibilitet med hensyn til at reagere på billetter og meget bedre kommunikation inden for vores team.”

Hvad er ændret efter implementeringen af ​​LiveAgent?

Automationsregler, der kører i baggrunden, hjalp Refreshers team med at overføre billetter til den rigtige person med det samme uden yderligere besvær. Manuel tildeling af billetter til teammedlemmer er også meget nyttigt for dem. LiveAgent hjælper Refresher med at filtrere meget vigtig forretningskommunikation fra fællesskabsbeskeder. Dette opnås igen af ​​kraftfulde automatiseringsalgoritmer, der kører i baggrunden. At have en lige linje mellem buzz skabt af fællesskabet på Facebook & Twitter eller via e-mail, og de altid vigtige indtægtsstrømme, dvs. annoncører, var nøglen til at opnå en stabil vækst.

Hvad er så den største fordel ved LiveAgent for din virksomhed? “Jeg bliver nødt til at gentage mig selv, men jeg kan ikke understrege det nok; hvor meget hurtigere, mere fleksibel og organiseret vores kommunikation er blevet.” Gabor Boros. “Da jeg spurgte mine agenter, hvordan de har det med at arbejde med LiveAgent, var deres svar kort: Cool!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x