Utallige måder at forbedre sig på med
et værktøj

Øge engagementet ved hjælp af LiveAgent.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Øge engagementet med LiveAgent

Dine kunder bliver bombarderet med valgmuligheder. Hver dag bestemmer de, hvor de vil købe deres kaffe, frokost eller dagligvarer. Når det kommer til online shopping, er det ikke anderledes. Der er tusindvis af butikker, der har identiske eller lignende produkter til en række forskellige priser. Så hvordan beslutter forbrugerne sig for, hvem de vil købe hos? Hvad adskiller succesrige virksomheder?

Udover produktprisen og kvaliteten er kunderne opmærksomme på den kundeoplevelse, som virksomhederne leverer. Var det engagerende og personligt? Gav det dem en positiv følelse?

Kunder vil gerne være engagerede og er endda villige til at betale mere for en bedre shoppingoplevelse. Så hvordan kan du øge kundeengagementet? Hvilke strategier vil give dig en konkurrencefordel? Læs videre for at finde ud af det.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of customer engagement

Hvad er kundeengagement?

Kundeengagement drejer sig om interaktionen mellem dit brand og dine kunder. Det centrale element i kundeengagement er noget specielt, som dit brand gør, som får dine kunder til at vende tilbage.

Sådan beregnes engagement

Der er en række forskellige måder at beregne engagement på. De vigtigste metrics at måle er gæstekøbsrate, købsrate, gennemsnitlig ordreværdi og repeat purchase rate: 

Money bag coin dollars Gennemsnitlig ordreværdi

Growing trend money Købsrate

Dollar bill Gæstekøbsrate

Repeat purchase rate heart Repeat purchase rate

How to calculate customer engagement

Beregning af kundeengagement score

Guest checkout rates

Gæstekøbsraten er antallet af kunder, der foretager et køb uden at oprette en konto. Gæstekøbsrater for gæster er vigtige, fordi der er en større chance for at kunder, der opretter en konto, foretager gentagne køb.

 

Beregning: antal gennemførte ordrer foretaget af gæst/samlet antal ordrer.

Purchase frequency

Denne metric er vigtig, fordi når du ved, hvor lang tid det tager den gennemsnitlige kunde at foretage et nyt køb, vil du have en bedre forståelse af, hvor engagerede de er.

 

Beregning: antal ordrer inden for de sidste 365 dage/antal unikke kunder i løbet af de sidste 365 dage.

Average order value

Dette tal viser dig, hvor meget den gennemsnitlige kunde bruger pr. køb, når de handler hos dig. Generelt bruger tilbagevendende kunder omkring 7 gange mere end deres modparter ved engangskøb, hvilket gør dette til et vigtigt mål at forstå.

 

Beregning: samlet omsætning i løbet af de sidste 365 dage/samlet antal afgivne ordrer inden for de sidste 365 dage.

Purchase repeat frequency

Din Repeat purchase rate (RPR) giver dig et klarere øjebliksbillede af effektiviteten af ​​hele din fastholdelsesstrategi, fordi den viser dig, hvor mange kunder der er engagerede nok til at foretage mere end ét køb i din butik.

 

Beregning: antal kunder, der har købt mere end én gang/samlet antal kunder.

Fokus på kundeoplevelsen

42% af forbrugerne sagde, at de ville betale mere for en venlig, imødekommende oplevelse, og 52% ville betale mere for en hurtig og effektiv kundeoplevelse.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Skræddersy indhold & beskeder

80% af forbrugerne er mere tilbøjelige til at foretage et køb fra et brand, der giver personlige oplevelser.

Skab nyttigt & værdifuldt indhold

48% af smartphone brugere er mere tilbøjelige til at købe fra virksomheder, hvis mobilwebsteder tilbyder instruktionsvideoindhold.

Create useful content

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan kan LiveAgent forbedre kundeengagementet?

Yde omnichannel support

Tilbyde omnichannel-support med LiveAgent. Strømline alle dine kundeforespørgsler ind i et enkelt dashboard for nemt at svare på dem.

Personaliseret service i realtid

Spar tid ved at bruge automatisering og fokus på det, der er vigtigt – personliggør den samlede oplevelse for dine kunder.

Tilbyd flere selvbetjeningsmuligheder

Opret eksterne vidensbaser for at yde 24/7 support til dine brugere. Fyld dem med ofte stillede spørgsmål, videoer, vejledningsartikler og mere.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalisering og hurtighed på tværs af alle supportkanaler

Har du brug for at øge kundeengagementet? Vær tilgængelig, uanset hvor dine kunder er. Tilbyd support på alle de platforme, de bruger. Hvorfor burde de skifte mellem apps, bare for at kontakte dig?

Med LiveAgent kan du yde upåklagelig support i realtid via e-mail, telefon, live chat, sociale medier, videnbaseforum og mere. Alle de ovennævnte kommunikationskanaler er strømlinet til en enkelt firmaindbakke, hvorfra du kan se, administrere og svare på alle billetter.

Dine kunder vil elske den nemme serviceoplevelse på tværs af alle kanaler. Stol på os.

Øg kundernes engagement ved at være omsorgsfuld

Få dine kunder til at føle sig specielle. Brug deres navn. Husk deres tidligere spørgsmål. Send dem personlige tilbud. Med LiveAgent er det nemt.

Vores indbyggede CRM gør det nemt at se alle vigtige oplysninger om dine kunder, mens du chatter eller taler med dem i realtid. Se tidligere køb, billetter, kontaktoplysninger og brugerdefinerede oplysninger såsom skostørrelse eller geolokalisering for at give den mest mulige personlige service.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Styrke kunderne med selvbetjening

Dine kunder er teknologisk kyndige, digitale indfødte. Hvis du giver dem de oplysninger, de har brug for på dit websted, vil de selv kunne besvare deres spørgsmål om dine produkter eller tjenester.

Ved at tilbyde disse oplysninger er du i stand til at yde øjeblikkelig support 24/7. Dine kunder behøver ikke at prøve sig frem på Google og se en konkurrents websted. Hvad venter du på? Opret din vidensbase og forbedre dig med smart kundeengagement-software i dag!

Bed om feedback, øg engagementet

Modtag feedback og forslag fra dine kunder via din kundeportal. Se, hvad de kan lide, hvad de ikke kan, og hvad de ser frem til. Denne type organisk forskning er uvurderlig og vil hjælpe dig med at skabe handlekraftig indsigt, der vil øge dit kundeengagement.

Dine kunder elsker at blive hørt, så hvorfor ikke give dem en platform?

Ask your customers for feedback

Hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

Hvad gør vores helpdesk-software til det rigtige valg?

Most reviewed and number 1

Mest anmeldte og #1 ratede

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2024.

Preferred by 21k businesses

Foretrukket af ​​21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og endeløse brugertilpasninger, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Cloud-baseret og sikker

Fuldt ud cloud-baseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Forholdet mellem pris og værdi? Enestående

I betragtning af den store mængde funktionalitet, som LiveAgent tilbyder, er vores tilbud et røverkøb. Prøv LiveAgent i dag med en 30-dages gratis prøveperiode. Intet kreditkort påkrævet! 

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Øge engagementet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x