Partnere
Hvad er Zimbra?
Zimbra er en løsning til personlig virksomheds-e-mail-kommunikation og -samarbejde. Zimbra-softwaren består af både klient- og serverkomponenter og tilbød på et tidspunkt en desktopapplikation kaldet Zimbra Desktop. Ud over Zimbras open source-version er der en kommerciel version (“Network Edition”), der har closed-source additions, såsom en proprietær Messaging Application Programming Interface til synkronisering af aftaler og kontakter til Outlook.

Hvordan kan du bruge Zimbra?
Integreret cloud-e-mail, kalender og samarbejdsløsning, Zimbra er virksomhedsstandarden i den offentlige og private clouds. Zimbra tilbyder en af de mest innovative beskedoplevelser, der er tilgængelige i dag, og forbinder slutbrugere med information og aktivitet, der er gemt i deres personlige clouds via en nydesignet browserbaseret grænseflade.
Kæmper du med at holde dine Zimbra-kundemails fokuserede og løst til tiden? Det er på tide at integrere med LiveAgent og administrere din kundekommunikation med et billetteringssystem.
Et billetteringssystem tjener primært kundeserviceformål. Det giver kundeservicerepræsentanter en brugervenlig grænseflade til at besvare forespørgsler. Kundeforespørgsler, uanset hvor de kommer fra, omdannes til billetter, når de modtages af en kundeagent. Du kan få adgang til disse billetter fra en universal indbakke. Dette vil gøre det muligt for dine kundeservicemedarbejdere at levere hurtig og effektiv service.
LiveAgent-billetteringssystemet understøttes også af effektivitets- og produktivitetsfunktioner, der hjælper dig med at sortere, organisere og svare hurtigere på dine kunde-e-mails. Du kan bruge funktioner såsom afdelinger, tags, filtre, eller agentkollisionsdetektion blandt andet for at skabe en smidig arbejdsgang.
Vores universelle indbakke håndterer ikke kun e-mails, den kan også klare live chats, kundeportaler, call centre og hjælper dig med at administrere sociale medier – Facebook, Twitter, Instagram. Det inkluderer også Viber. Hver kommunikationskanal støttes af sine egne funktioner for at sikre, at alt er gnidningsfrit og pålideligt.
Fordele ved at bruge Zimbra
- En af de bedste e-mail-løsninger, der findes
- Backup af vigtige e-mails
- Zimbra e-mails i et organiseret billetsystem
- Yderligere funktioner og forbedrede kommunikationsmuligheder
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Sådan integrerer du Zimbra med LiveAgent
Du behøver ikke at aktivere nogen plugins eller bruge tredjepartsapplikationer for at afslutte processen. Du skal bare integrere Zimbra med LiveAgent er at afgive noget data til LiveAgent-systemet.
- Hvis du ikke har din Zimbra-e-mail endnu, så gå over til deres hjemmeside og start din gratis prøveperiode eller køb et betalt abonnement. Udfyld en formular og få din nye e-mail-konto oprettet. Hvis du allerede har en Zimbra-konto, kan du springe dette trin over og fortsætte med det næste.

- Gå nu til din LiveAgent-konto og åbn Indstillinger > Email > Mailkonti. Klik på knappen Opret, og vælg Andet.

- Nu kan du vælge om du vil integrere via Forwarding eller IMAP/POP3. Vi viser dig begge integrationsmuligheder, begyndende med Forwarding først. Klik på Forwarding og fortsæt til næste trin.

- Når du har valgt Forwarding, skal du indtaste din e-mailadresse og opsætte SPF-record for dit Zimbra-domæne. Hvis du ikke er sikker på, hvordan du gør det, kan du, se på denne guide fra Zimbra-webstedet. Dette skal gøres for at sikre, at dine e-mails ikke bliver stemplet som spam af LiveAgent. Når du er færdig, skal du vælge en afdeling, der er ansvarlig for e-mails fra denne Zimbra-konto og klikke på Gem.

Hvis du vil forbinde din Zimbra-e-mail via IMAP/POP3, skal du vælge den mulighed. Angiv din e-mailadresse, login-oplysninger og adgangskode. Vælg hentetype (IMAP eller POP3), angiv serverinfo og portinfo. Klik derefter på Gem.

Det var det, din Zimbra-e-mail er nu forbundet med LiveAgent-billetsystemet, og dine e-mails vil blive organiseret for at hjælpe dig med at yde bedre kundesupport.
Vil du se mere? Kig på vores nyttige artikler på LiveAgent Academy for at lære om at yde fantastisk kundesupport via alle kanaler. Se vores videogennemgang eller tag et kig på funktionssiden for at se, hvad LiveAgent ellers kan håndtere.
Frequently asked questions
Hvad er Zimbra?
Zimbra er en e-mail-virksomhedsløsning. Zimbra er også en komplet samarbejdspakke, der ikke kun inkluderer e-mail, men også gruppekalendere.
Hvordan kan du bruge Zimbra?
Zimbra kan bruges til alle e-mail-relaterede formål. Det er lige meget, om du arbejder med salg, kundesupport eller andre områder, Zimbra kan håndtere e-mail-kommunikation og planlægge det hurtigt.
Hvad er fordelene ved Zimbra-integration?
Fordelene er: pålidelig og effektiv e-mail-løsning i din LiveAgent helpdesk, sikkerhedskopiering af alle vigtige e-mails, billetsystemet fra LiveAgent tilføjer et ekstra ekstra kick, masser af billetfunktioner.
Hvordan integrerer man Zimbra med LiveAgent?
Gå til LiveAgent > Indstillinger > E-mail > Mail konti. Tilføj en ny e-mail-konto, og vælg Andet. Vælg mellem Videresendelse eller IMAP/POP3. Indtast din data og gem.
Voip do Brasil er førende inden for internettelefoni og tilbyder et sæt løsninger til erhvervs- og hjemmekommunikation i Brasilien. De har en nem integration med LiveAgent uden ekstra omkostninger. Integreringen er gratis, men Voip do Brasil opkræver betaling for deres tjenester. Det er nemt at implementere et Voip do Brasil VoIP-nummer inde i LiveAgent og komme i gang med det samme.
Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.
Der er 6 grundlæggende typer af kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM-software til styring af kunderelationer og videnbasesoftware til udveksling af nøgleoplysninger. Kundekontakt software kan forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler og administrere kontakter og data sikkert. LiveAgent tilbyder kundetilfredsheds- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Kundesucces-software hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse, loyalitet og rentabilitet. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.
The text provides tips for an escalation manager, such as understanding customer value and using escalation results to improve procedures. It also mentions LiveAgent, a customer service solution with pricing, features, and support information available. The importance of delegating tasks and training agents for effective customer service is discussed, with LiveAgent presented as a helpful tool. Sales contacts and the option to subscribe to LiveAgent updates are provided.