Hvad er TTNC?
TTNC er en VoIP tjenesteudbyder baseret i Storbritannien , der også tilbyder cloud-tjenester, forudkonfigurerede VoIP-håndsæt og opkaldsstyring. De tilbyder et stort udvalg af virtuelle telefonnumre med forskellige forretningsformål i tankerne. Deres kunder kan vælge mindeværdige numre baseret på erhvervslivet.
Hvordan kan du bruge TTNC?
TTNC kan bruges som din VoIP-tjenesteudbyder for din virksomhed baseret i Storbritannien. Vælg mellem deres numre og så vil LiveAgent help desk software håndtere dit call center og kundebilletter.
LiveAgents billetsystem håndterer e-mails, live chat, kundeportal, sociale medier, og call center under ét tag. Alle disse værktøjer er sikkerhedskopieret af avancerede funktioner for at gøre dine arbejdsgange nemmere.
Det er nemt at administrere opkald, dirigere dem til de rigtige agenter, oprette IVR for at hjælpe kunder med at kontakte den rigtige afdeling, og endda lave videoopkald, når du ønsker at have et mere personligt forhold til dine kunder.
Hvad er fordelene ved at bruge TTNC?
- UK baseret VoIP-udbyder
- Mindeværdige numre, der passer til forskellige virksomheder
- Understøtter masser af enheder
- Cloud-tjenester tilgængelige
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
Hvordan integrerer man TTNC med LiveAgent?
Processen er enkel, fordi der ikke er behov for at konfigurere plugins eller bruge tredjepartstjenester. Det eneste du skal gøre er at tilføje dit telefonnummer til LiveAgent call center-konfigurationen. Sådan gør du det.
- Det første trin er at få dit TTNC-telefonnummer, så du kan forbinde det til LiveAgent-opkaldscentret. Gå til TTNC’s websted og klik på Kurv > Vælg et nummerøverste i højre hjørne.

- Derefter kan du vælge dit nummer baseret på dit områdenummer og præference. Du kan også vælge at købe et mindeværdigt nummer. Når du har dit brugernavn, adgangskode, og TTNC number klar, skal du skifte over til LiveAgent.

- Når du er i LiveAgent, skal du gå til Konfiguration > Ring til > Numre og klik på Opret-knappen øverst for at tilføje dit TTNC-nummer. Derefter skal du vælge TTNC fra listen over VoIP-udbydere.

- I den sidste del af opsætningen skal du angive dit brugernavn, adgangskode, host, og dit TTNC-nummer. Vælg en afdeling, som opkaldene skal rutes til, vælg et nummerpræfiks, og vælg, om du vil have alle opkaldene optaget. Klik på Tilføj, når du er færdig.
Dit TTNC-nummer er nu forbundet til dit LiveAgent callcenter. Du kan også tilføje flere numre uden ekstra betalinger.
Vil du gerne vide mere om LiveAgent helpdesk-software og dets muligheder? Se videoen nedenfor for at få se det eller tjek vores funktionsside for at se alt det den kan.
Frequently asked questions
Hvad er TTNC?
TTNC er en VoIP- og cloud-tjenesteudbyder baseret i Storbritannien. De giver unikke og mindeværdige telefonnumre til forskellige forretningsformål afhængigt af præference og sektorer.
Kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
TTNC er allerede inkluderet i LiveAgent og er indbygget, hvilket betyder, at der ikke er behov for integrationsplugins eller tredjepartstjenester. Du skal blot tilføje dit TTNC-nummer til LiveAgent og begynde at ringe.
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
Nej, integrationen er gratis som en del af en LiveAgent-plan.
Hvordan kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
Det er meget nemt. Når du har fået dit TTNC-nummer, skal du åbne LiveAgent.
- Gå til Konfiguration > Ring til > Numre
- Klik på knappen Opret
- Udfyld dit brugernavn, adgangskode, nummer og andre detaljer
- Klik på Tilføj, og så er du færdig