Partnere
Hvad er TTNC?
TTNC er en britisk VoIP tjenesteudbyder, der også tilbyder cloud-tjenester, forudkonfigurerede VoIP-telefonrør og opkaldsstyring. De tilbyder et stort udvalg af virtuelle telefonnumre med forskellige forretningsformål i tankerne. Deres kunder kan vælge mindeværdige numre baseret på forretningsbranchen.
Hvordan kan du bruge TTNC?
TTNC kan bruges som din VoIP-tjenesteudbyder for din virksomhed i Storbritannien. Vælg et af deres numre, og så vil LiveAgent help desk software håndtere dit call center og kunde billetter.
LiveAgents billetsystem håndterer e-mails, live chat, kundeportal, sociale medier og call center under ét tag. Alle disse værktøjer er sikkerhedskopieret af avancerede funktioner for at lette dine arbejdsgange.
Det er nemt at administrere opkald, sende dem til den korrekte agent, oprette IVR for at hjælpe kunder med at kontakte den rigtige afdeling og endda lave videoopkald når du vil have en mere personlig kontakt til dine kunder.
Hvad er fordelene ved at bruge TTNC?
- UK baseret VoIP-udbyder
- Mindeværdige numre, der passer til forskellige virksomheder
- Understøtter masser af enheder
- Cloud-tjenester tilgængelige
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
a href=”/integrations/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>Integrationen er gratis. Når du har fået dit TTNC-telefonnummer, kan du blot tilføje det til LiveAgent og begynde at administrere dine opkald derfra. Hvis du har flere numre, kan du også tilføje dem.
Hvordan integrerer man TTNC med LiveAgent?
Processen er enkel, fordi der ikke er behov for at konfigurere plugins eller bruge tredjepartstjenester. Det eneste du skal gøre er at tilføje dit telefonnummer til LiveAgent call center-konfigurationen. Sådan gør du det.
- Det første trin er at få dit TTNC-telefonnummer, så du kan forbinde det til LiveAgent-opkaldscentret. Gå til TTNC’s websted og klik på Kurv > Vælg et nummerøverste i højre hjørne.

- Derefter kan du vælge dit nummer baseret på dit områdenummer og præference. Du kan også vælge at købe et mindeværdigt nummer. Når du har dit brugernavn, adgangskode, og TTNC number klar, skal du skifte over til LiveAgent.

- Når du er i LiveAgent, skal du gå til Konfiguration > Ring til > Numre og klik på Opret-knappen øverst for at tilføje dit TTNC-nummer. Derefter skal du vælge TTNC fra listen over VoIP-udbydere.

- I den sidste del af opsætningen skal du angive dit brugernavn, adgangskode, host, og dit TTNC-nummer. Vælg en afdeling, som opkaldene skal rutes til, vælg et nummerpræfiks, og vælg, om du vil have alle opkaldene optaget. Klik på Tilføj, når du er færdig.
Dit TTNC-nummer er nu forbundet til dit LiveAgent callcenter. Du kan også tilføje flere numre uden ekstra betalinger.
Vil du have flere oplysninger om LiveAgent helpdesk-software og dets muligheder? Se videoen nedenfor for at få rundtur eller tjek vores funktionsside for at se alt, hvad den byder på.
Frequently asked questions
Hvad er TTNC?
TTNC er en VoIP- og cloud-tjenesteudbyder baseret i Storbritannien. De giver unikke og mindeværdige telefonnumre til forskellige forretningsformål afhængigt af præference og sektorer.
Kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
TTNC er allerede inkluderet i LiveAgent og er indbygget, hvilket betyder, at der ikke er behov for integrationsplugins eller tredjepartstjenester. Du skal blot tilføje dit TTNC-nummer til LiveAgent og begynde at ringe.
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
Nej, integrationen er gratis som en del af en LiveAgent-plan.
Hvordan kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
Det er meget nemt. Når du har fået dit TTNC-nummer, skal du åbne LiveAgent. Gå til Konfiguration > Ring til; Numre. Klik på knappen Opret. Klik på Tilføj, og så er du færdig.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
LiveAgent er en platform med flere funktioner, der er designet til at hjælpe virksomheder med kundeinteraktioner. Deres priser og funktioner kan tilpasses, og platformen har integrationsmuligheder. LiveAgent tilbyder også support og har et akademi samt webinarer til rådighed. De har også en blog og muligheder for tilknyttede programmer. Det er nemt at tilmelde sig en gratis prøveperiode og planlægge en demo. Platformen opsætter en konto og sender loginoplysninger via e-mail. Der er også en supportportal tilgængelig. LiveAgent-brugere kan abonnere på nyhedsbrevet, der giver opdateringer og rabatter. Der er mulighed for at kontakte virksomheden via kontaktformularen, LiveChat eller WhatsApp.
En call to action (CTA) er en vigtig del af en indgående digital marketingstrategi og bruges til at motivere brugere til at udføre en bestemt ønsket handling på et website eller i e-mail-marketingkampagner. CTA'er kan motivere til engagement eller køb og vises typisk som en klikbar knap, banner eller pop op-formular. Det er vigtigt at gøre CTA'en synlig, have overbevisende design og handlingsbar tekst. Effektiv CTAs skaber en følelse af, at det haster, og er ydelsesorienterede. CTA'er kan placeres på forskellige steder på websiden, og for at forbedre reaktionen og konverteringsraterne anbefales konsekvent måling og A/B testning.
Den ultimative callcenter -tjekliste
Teknologi som CRM’er eller automatisering kan øge din virksomheds ydeevne ved at reducere ventetider for kunder og øge agenttilgængeligheden i travle perioder. For at forbedre produktiviteten i dit callcenter, bør du vælge de rigtige værktøjer og oprette dem i samråd med en specialist. De vigtige præstationsindikatorer for callcenter inkluderer håndteringstid, kundetilfredshedsscore, procentdel af blokerede opkald, den gennemsnitlige tid i kø og den gennemsnitlige svarhastighed.