Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Fuldt tilpasset FAQ software

Opret et ubegrænset antal ofte stillede spørgsmål for at reducere billetindlæsning i dag.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Udnyt FAQ-software til at optimere din kundes selvbetjeningsoplevelse

Selvbetjening er hurtigt ved at blive første valg for et stigende antal forbrugere, når det kommer til kundesupport. Forskning viser, at 2 ud af 3 forbrugere hellere selv vil lede efter svar end at tale med en kundeserviceagent, hvilket gør FAQs til den mest anvendte selvbetjeningsmulighed.

Med LiveAgents helpdesk og FAQ -software kan du give dine kunder mulighed for at finde svar, de leder efter på egen hånd på en hurtig, effektiv og bekvem måde.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
questions

Hvad er FAQ-software?

Når flere kunder kontakter dit supportteam igen og igen med de samme spørgsmål, forhindrer det agenter i at håndtere andre problemer og sænker deres produktivitet. FAQ (ofte stillede spørgsmål) software giver virksomheder mulighed for at tage fat på de mest almindelige spørgsmål, de regelmæssigt får fra kunder om deres produkter eller tjenester, og reducerer arbejdsbyrden for kundesupportteams. Det kommer typisk som en del af en mere kompleks kundesupportplatform.

Hvorfor FAQ er et effektivt værktøj til din kundesupportstrategi

FAQ -software tilbyder mere end én måde at organisere, gemme og vise din organisations viden til dine kunder. Det gavner både kunder og agenter. Sådan gør du:

Lightbulb icon

Få færre gentagne spørgsmål

FAQ er en effektiv tilføjelse til dine selvbetjeningsfunktioner, der hjælper med at reducere antallet af gentagne spørgsmål fra kunder, hvilket giver dit supportteam mere tid til at fokusere på mere avancerede spørgsmål.

Stars

Forøg kundetilfredshed

Over 70% af forbrugerne foretrækker at lede efter svar på deres spørgsmål på en virksomheds hjemmeside i stedet for at kontakte kundesupport. En sektion med ofte stillede spørgsmål sætter dem i stand til hurtigt at finde svar og øger tilfredsheden.

Increase icon

Forøg agentproduktivitet

FAQ-software kan forbedre agentens effektivitet og produktivitet. Opbyg en intern vidensbase for dit supportteam, og hold de vigtige oplysninger let tilgængelige ét sted.

Hjælp dine kunder med at hjælpe sig selv med LiveAgents FAQ og videnbase -software

Opret en omfattende vidensbase med ofte stillede spørgsmål i 4 enkle trin til at besvare almindelige kundespørgsmål, tilbyde selvbetjeningssupport døgnet rundt og gøre dine kunder i stand til at hjælpe sig selv.

knowledge base designs in liveagent

Opret nemt indhold med en WYSIWYG -editor

Med en enkel, men kraftfuld indbygget WYSIWYG-editor, kan du nemt oprette pænt formateret indhold, der kan organiseres i artikler under forskellige kategorier. Tilføj billeder og andre billeder for at gøre indholdet mere engagerende og lettere at fordøje.

Supplerende artikler med vedhæftede filer

Gør dit vidensbaseindhold endnu mere nyttigt og værdifuldt ved at supplere det med vedhæftede filer, som dine kunder kan gemme på deres computere og få adgang til, når de har brug for det.

woman mapping out process on three posters
undraw group hangout 5gmq

Differentier indhold for kunder og agenter

When creating categories and adding articles to your knowledge base and FAQs, you can choose whether the content will be publicly available and accessible by all customers or remain internal and visible only to your support team in the agent panel.

Opsæt flere vidensbaser og FAQs

Opret et ubegrænset antal vidensbaser og FAQ’er til forskellige målgrupper på en enkelt LiveAgent -konto, der hver har sit eget unikke design, indstillinger og indhold. Det er meget praktisk, hvis du administrerer flere virksomheder, produkter, tjenester eller mærker.

undraw notes1 cf55
search suggestion

Aktiver en søge-widget med smarte forslag

Giv dine kunder mulighed for hurtigt og ubesværet at finde de oplysninger, de leder efter, med en søge-widget, der automatisk genererer forslag i realtid. Widgetten foreslår relateret indhold fra din vidensbase baseret på de indtastede søgeord.

Gør vidensbase og FAQ til en del af dit brand

Sørg for, at din selvbetjeningsportal stemmer overens med din virksomheds identitet. Tilpas let din vidensbase med et tema, der bedst passer til dit virksomheds image, logo, mærkefarver, ændringer i sidehoved eller sidefod, tilpasset CSS og mere.

undraw add color 19gv

Hvad kan LiveAgent ellers tilbyde?

FAQ og vidensbase -software er kun en del af vores komplekse flerkanalsløsning, der er spækket med over 180 funktioner. Forøg din overordnede kundeservicestrategi og øg kundetilfredsheden ved at bruge alle de avancerede funktioner, LiveAgent kan tilbyde.

liveagent dashboard on monitor

Kraftfuldt billetsystem

Nyd et komplet udvalg af billetstyringsfunktioner, herunder smart billetrouting, automatiseringsregler, SLA’er, håndtering af billetansvar, hermetiske svar, agent -samarbejdsværktøjer, robuste rapporteringsfunktioner og meget mere. Håndter nemt al din multikanal -kundekommunikation fra ét sted med vores universelle indbakke.

Live chat i realtid

63% af forbrugerne er mere tilbøjelige til at vende tilbage til et hjemmeside, der leverer live chat-support. LiveAgents live chat-værktøj tilbyder både almindelige og avancerede funktioner – fra flere muligheder for distribution af chat, proaktive chatinvitationer og online besøgsovervågning til chathistorik, intern chat og tastaturvisning i realtid.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Stemme- og videoopkald

Byg et virtuelt skybaseret callcenter, integrer med enhver VoIP-udbyder, og modtag opkald fra fastnettelefoner eller direkte fra dit websted (både tale og video) uden yderligere gebyrer pr. Minut. Design komplicerede og personlige IVR -træer, lav ubegrænsede opkaldsoptagelser og mere!

Understøttelse af sociale medier

LiveAgent integreres problemfrit med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram. Hold styr på alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og brandnoteringer, administrer dem fra et enkelt dashboard uden at skulle manuelt overvåge flere konti eller dele loginoplysninger.

forum

Selvbetjeningsportal

90% af forbrugerne forventer, at mærker tilbyder en online portal for selvbetjening. Bortset fra vidensbase og ofte stillede spørgsmål kan du udvide dine selvbetjeningsfunktioner med et community-forum, der gør det muligt for dine kunder nemt at indsende support billetter og overvåge deres status direkte fra din kundeportal.

Vælg den rigtige plan, og få den bedste værdi for pengene

LiveAgent-tilbud 4 forskellige planer – uden kontrakter og fuldstændig gennemsigtig, fair pris. Vores selvbetjeningsfunktioner udstyret med en vidensbase og FAQ er indbygget i alle betalte planer. Vælg den, der er bedst egnet til din virksomhed, og tag din kundeservice til det næste niveau.

Ticket

Ticket

Til små virksomheder og professionelle marketingfolk

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Til mellemstore virksomheder og professionelle bureauer

$29/mo

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad betyder FAQ?

FAQ står for ofte stillede spørgsmål. Det er en liste over spørgsmål, der ofte stilles til en virksomhed, og de tilsvarende svar.

Hvorfor skal du have en FAQ -sektion?

En FAQ -side er en glimrende måde at besvare spørgsmål, der ofte stilles af kunder. Det kan være spørgsmål, som du måske tidligere har besvaret mange gange. Eller på den anden side spørgsmål, som du sandsynligvis vil blive stillet ud fra din virksomhed.

Hvordan bruger du FAQ?

Du kan bruge FAQ til at give svar på almindelige spørgsmål og give disse svar et enkelt sted, som alle dine kunder kan se.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo