LiveAgent giver en intuitiv grænseflade fyldt med nyttige værktøjer for at hjælpe dig med hurtigere at løse kundeproblemer. Skift over til vores kundeservice og forbedre din billetadministration med vores multikanals billetteringssystem, der forener al din kommunikation.
Drag nytte af automatiseringer og integrationer for at forbedre dine arbejdsgange. Læs mere om LiveAgent eller start den gratis 30-dages prøveperiode i dag for at få LiveAgent-oplevelsen.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
SysAid
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
SysAid tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
SysAid tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et call center, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
SysAid tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
SysAid tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
SysAid tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
SysAid tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
SysAid tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
SysAid tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
SysAid tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
SysAid tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
SysAid tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
SysAid tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
SysAid tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
SysAid tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
SysAid tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
SysAid tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
SysAid tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
SysAid tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
SysAid tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
SysAid tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
LiveAgent tilbyder support af en række kommunikationskanaler understøttet af yderligere funktioner. Du kan bruge dem til at kontakte flere kunder og løse deres problemer meget hurtigere. Udnyt fordelene ved e-mail billettering, live chat, call center, kundeportal, eller sociale medier – Facebook, Twitter og Instagram. Vær alle steder på én gang takket være én samlet platform og yd den bedst mulige kundeservice.
Tag din kundeservice til det næste niveau med den hurtigst tilgængelige live chat-widget. Med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder, kan du hurtigere løse problemer og til gengæld få bedre kunde- og brugeranmeldelser. Den brugervenlige grænseflade gør det nemt for alle at kontakte dig, og yderligere funktioner giver dig komplet indsigt i online besøgende.
Kundeservicemanagement, bliver nemmere, når du understøttes af analyser, overvågning, gnidningsfri arbejdsgange og integrationer. LiveAgent lader dig forbedre din arbejdsgang, skabe automatiseringer, overvåge din succes og integrere de apps, du bruger på daglig basis, for at samle dem ét sted. Tag et kig på vores funktioner og integrations-sider for at få yderligere oplysninger.
Banebrydende software
LiveAgent, som blev etableret i 2006, var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Her i 2023 er LiveAgent den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder på verdensplan.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Øg salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Du kan altid spørge os om hvad som helst, takket være vores 24/7 kundesupport. Vi er her for dig, hvis du har problemer, søger information eller vil lære noget nyt. Kontakt os via chatbesked, email eller ring til os og så vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
LiveAgent kombinerer excellent live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Meld dig til LiveAgent og bliv en glad kunde i dag. Tag et kig på vores overkommelige prisplaner, der passer til virksomheder i mange størrelser og brancher. Eller start med vores gratis 30-dages prøveperiode. Helt uforpligtende og ingen kreditkortoplysninger påkrævet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team