Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR script eksempler

At have et professionelt IVR system på plads kan hjælpe en lang række virksomheder med at forbedre deres telefonsupport og øge kundetilfredsheden. Et effektivt IVR-script lader dig ikke kun automatisk dirigere indgående opkald til de rigtige afdelinger eller agenter, men eliminerer også lange køer og ventetider. IVR-hilsner og beskeder, som dine opkaldere hører, når de ringer til din virksomhed, sætter tonen for hele interaktionen, vigtigt at sige det helt rigtige.

IVR script eksempler
IVR i praksis

Velskrevne IVR-scripts kan øge brandopfattelsen og skabe ubesværede og dejlige kundeoplevelser for alle, der ringer. Ineffektive IVR-scripts kan frustrere og forvirre opkaldere, hvilket resulterer i et varigt negativt indtryk af virksomheden. Brug følgende eksempler på bedste praksis for IVR og IVR-script sammen med nogle af de mest almindelige sætninger til oprettelse af dine egne IVR-scripts.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

IVR-scripts bedste praksis og fejl, der skal undgås

  • Undgå for mange menu-tilvalg

En lang og kompliceret IVR-menu kan være vanskelig for opkaldere at navigere gennem – det anbefales generelt at give op til 5 hovedmenuindstillinger, der bør angives i rækkefølge efter betydning.

  • Placer lokalnumre for enden

Opkaldere ved måske ikke, hvilket lokalnummer de leder efter, men de ved, hvilken afdeling de har brug for – sørg for, at de altid hører indstillingen før handlingen (“for salg, tryk på 1”, i stedet for “tryk på 1 for salg ”.)

  • Hold det enkelt, og skriv for øret

Brug et sprog, der er tydeligt og let forståeligt for alle, der måtte ringe til din supportlinje – undgå unødvendige specifikke branchetermer, forkortelser og komplicerede ord.

  • Informer kunderne om ventetider

Lad opkaldere vide, hvor længe de skal vente på at få forbindelse til en live agent, når du skal placere dem i en opkaldskø eller i venteposition, så de ved, hvad de kan forvente og tilrettelægge deres tid i overensstemmelse hermed.

  • Overvej en tilbagekaldsmulighed

Når linjerne er optaget, og ventekøerne er for lange, skal du sørge for at aktivere en automatisk tilbagekaldsfunktion til at forkorte opkaldskøer, reducere kundernes bestræbelser og antal forladte opkald.

IVR-scripteksempler

IVR -hilsen-beskeder

IVR-menuindstillinger

Venter i kø

Maksimal ventetid nået 

Kø -tilbagekaldsbeskeder

Beskeder efter arbejdstid

Beskeder om ferie-lukning

Telefonsvarerbeskeder

Telefonsvarerbeskeder

Hvad betyder IVR?

IVR står for Interactive Voice Response. IVR er et system, der giver brugerne mulighed for at interagere med virksomheder via telefon og vælger automatisk et handlingsforløb, som brugeren skal følge.

Hvordan optager du IVR-beskeder?

Du kan optage din IVR-besked ved at bruge stemmeoptagelsesindstillingen i dit callcenter-software. Først skal du oprette en IVR-gruppe til en afdeling eller en tjeneste, og derefter kan du optage din besked.

Hvordan hilser du på en kunde ved et opkald?

Når du hilser på en kunde under et opkald, kan du sige “Hej, [NAME], hvordan har du det?” eller “Hej, [NAME], hvordan kan jeg hjælpe?”

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad betyder IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “IVR står for Interactive Voice Response. IVR er et system, der giver brugerne mulighed for at interagere med virksomheder via telefon og vælger automatisk et handlingsforløb, som brugeren skal følge..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan optager du IVR-meddelelser?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Du kan optage din IVR-besked ved at bruge stemmeoptagelsesindstillingen i dit callcenter-software. Først skal du oprette en IVR-gruppe til en afdeling eller en tjeneste, og derefter kan du optage din besked..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan hilser du på en kunde ved et opkald??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Når du hilser på en kunde under et opkald, kan du sige “Hej, [NAME], hvordan har du det?” eller “Hej, [NAME], hvordan kan jeg hjælpe?” } }] }
Tilbage til Skabeloner Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo