Den #1 telefoni software

Opdag, hvor nemt det kan være at yde professionel opkaldssupport.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

Træt af at droppe opkald, lange ventekøer og frustrerede kunder? Forbedre din servicekvalitet i dag ved at implementere telefonisoftware!

Telefonsoftware sikrer, at alle indgående og udgående opkald logges, optages og dirigeres til relevante agenter i dit kundesupportteam.

fascineret? Du burde være! Glem callcentre, telefonisoftware er fremtiden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Hvad er telefonisoftware?

Telefonisoftware, også kendt som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruger internetaktiverede enheder til at foretage og modtage telefonopkald.

Begrebet telefonisoftware bruges ofte i flæng med call center software, da begge løsninger fungerer ved hjælp af den samme VoIP-teknologi, der letter opkald ved at konvertere stemmer til digitale signaler, der bliver komprimeret og sendt over internettet.  

Generelt bruger virksomheder telefonisoftware, fordi det giver dem mulighed for at foretage regionale og internationale opkald uden at betale en formue til virksomhedernes teleselskaber. fascineret? Tjek vores VoIP-partnere.

Hvorfor bruger virksomheder telefonisoftware?

Billigere

Foretag og modtag både internationale og regionale telefonopkald uden at blive bankerot. Alt du skal gøre er at betale et lokalt prissat månedligt abonnementsgebyr. Ingen ekstra gebyrer pr. minut, ingen skjulte gebyrer. 

Ideel til fjernarbejde

Fordi agenter kan bruge telefonsoftwaren på stort set alle enheder med en internetforbindelse, er softwaren perfekt til eksterne teams eller agenter, der arbejder hjemmefra.

Mere pålidelige

Telefonisoftware kan hjælpe dig med at give en bedre serviceoplevelse for dine kunder takket være avancerede funktioner som opkaldsoptagelse, tilbagekaldsmuligheder, opkaldslogning og mere.

LiveAgents telefonisoftwarefunktioner

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent router indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

IVR & tilbagekaldsmuligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

Personlig service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

Ubegrænset opkalds-optagelser

LiveAgent telefonisoftware kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.

Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelsen til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Understøtter flere opkaldsenheder

LiveAgent telefoni software understøtter flere opkaldsenheder inklusiv:

  1. Head sets
  2. Browsers
  3. Mobil apps
  4. Hardware telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobil app

Vi har skabt en indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.

Begynd at yde kundeservice på farten med din bærbare telefonsoftware.

LiveAgent logo on phone screen

Hvorfor er LiveAgents telefonisoftware det rigtige valg for dig?

LiveAgent Login

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

Definition of customer engagement

Alt-i-én multikanal platform

Telefonisoftwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere tickets, emails, chats, opkald, og sociale medie beskeder.

get inspired

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Multilingual support in LiveAgent

Fuldt flersproget software

Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Det tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af ​​markedets udbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Hvad har vores kunder at sige om os?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Phone software FAQ

Hvad er telefonisoftware?

Telefonisoftware er et system, hvor du er i stand til at foretage og modtage opkald via internetdrevne enheder. Det er også kendt som en VoIP (Voice over Internet Protocol).

Hvordan vælger man telefonisoftware?

Det første skridt er at lave en liste over din virksomheds behov og præferencer vedrørende systemet. Derefter research software på kundeanmeldelsesplatforme. Når du undersøger software, skal du sammenligne funktioner, integrationer, tilpasning og brugervenlighed. Denne proces skal hjælpe dig med at navigere gennem forskellig software samt beslutte, hvilken du skal abonnere på. Men hvis du stadig tøver med softwaren, kan du teste produktprøverne for at se, hvilken du foretrækker mest.

Hvad er fordelene ved telefonisoftware?

En stor fordel ved telefonisoftware er feberomkostninger, da du ikke behøver at bruge ressourcer på enheder. Den næste fordel er tilgængelighed. Du kan oprette forbindelse fra næsten hvor som helst. Alt du behøver er en internetforbindelse for at svare kunderne. Desuden kan du reducere din virksomheds telefonsvarer ved at vælge, hvor og hvordan dine kunder ringer.

Related Articles to Telefoni software
LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

Bruger du i øjeblikket LiveAgent gratis prøveversion og ønsker at migrere til Supportbee? Vi tilbyder datamigrering gratis. Ring til os og begynd at migrere dine data i dag!

Vil du migrere fra SupportBee til LiveAgent?

LiveAgent er en anmeldt helpdesk-software til SMB i 2019 og 2020, som bruges af virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University til at yde support i verdensklasse til deres kunder. Der er forskellige planer tilgængelige, og prøvningstid tilbydes gratis i 7 dage. Migrering fra HappyFox og andre live chat værktøjer er også muligt. LiveAgent er ideel til virksomheder i alle størrelser og understøtter 43 forskellige oversættelser og sprogtilpasselige widgets.

Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

LiveAgent tilbyder i øjeblikket et migreringsplugin til Freshcaller, som hjælper dig med at importere dine billetter. Få din gratis datamigrering i dag.

Migrerer du fra Freshcaller til LiveAgent?

Softwaren tilbyder forskellige funktioner til styring af serviceleveranceaftaler, integration af sociale medier og billetter, samt styring af arbejdsgange. Derudover tilbyder den også funktioner til rapportering og analyse samt selvbetjeningsportal. Softwaren modtog positive evalueringer fra verificerede brugere på Capterra. Der er også en gratis prøveperiode tilgængelig uden kreditkort.

Vores supportagenter hjælper dig gerne og uden problemer med at migrere dine data fra Novocall. Tilmeld dig LiveAgent i dag, og giv bedre support.

Flytter du fra Novocall til LiveAgent?

LiveAgent tilbyder en ultimativ help desk løsning med enestående kundeservice og 24/7 support. Der er værktøjer, over 175 funktioner, og mere end 40 integrationer til rådighed, og der er mulighed for at vælge mellem tre betalte planer eller få LiveAgent gratis for altid. Der er også mulighed for at vælge sprog og en af 43 forskellige oversættelser. Migrer dine data fra Novocall til LiveAgent i dag for at opnå optimal besparelse og ROI. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020, og blandt virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha.

Vil du migrere dine data fra Extend til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Extend til LiveAgent?

LiveAgent er en af de mest anmeldte helpdesk-software til små- og mellemstore virksomheder. De tilbyder forskellige planer til virksomheder af forskellige størrelser, med forskellige funktioner som ubegrænset billethistorie, e-mailadresser, chatknapper og API-nøgler. Der er også en gratis prøveperiode tilgængelig. Migrering af data fra Extend er også muligt.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo