Den #1 telefoni software

Opdag, hvor nemt det kan være at yde professionel opkaldssupport.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

Træt af at droppe opkald, lange ventekøer og frustrerede kunder? Forbedre din servicekvalitet i dag ved at implementere telefonisoftware!

Bedste telefonisoftware sikrer, at alle indgående og udgående opkald logges, optages og dirigeres til relevante agenter i dit kundesupportteam.

fascineret? Du burde være! Glem callcentre, telefonisoftware er fremtiden.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Professional built-in call center software

Hvad er telefonisoftware?

Telefonisoftware, også kendt som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruger internetaktiverede enheder til at foretage og modtage telefonopkald.

Begrebet telefonisoftware bruges ofte i flæng med call center software, da begge løsninger fungerer ved hjælp af den samme VoIP-teknologi, der letter opkald ved at konvertere stemmer til digitale signaler, der bliver komprimeret og sendt over internettet.

Generelt bruger virksomheder telefoniplatforme- og software, fordi det giver dem mulighed for at foretage regionale og internationale opkald uden at betale en formue til virksomhedernes teleselskaber. fascineret? Tjek vores VoIP-partnere.

Hvorfor bruger virksomheder telefonisoftware?

Billigere

Foretag og modtag både internationale og regionale telefonopkald uden at blive bankerot. Alt du skal gøre er at betale et lokalt prissat månedligt abonnementsgebyr. Ingen ekstra gebyrer pr. minut, ingen skjulte gebyrer. 

Ideel til fjernarbejde

Fordi agenter kan bruge telefonsoftwaren på stort set alle enheder med en internetforbindelse, er softwaren perfekt til eksterne teams eller agenter, der arbejder hjemmefra.

Mere pålidelige

Telefonisoftware kan hjælpe dig med at give en bedre serviceoplevelse for dine kunder takket være avancerede funktioner som opkaldsoptagelse, tilbagekaldsmuligheder, opkaldslogning og mere.

LiveAgent's telephony software features

LiveAgent's advanced features, and efficient call management make LiveAgent many useful features make it one of the best telephony solutions available today.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent router indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

IVR & tilbagekaldsmuligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

Personlig service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

Ubegrænset opkalds-optagelser

LiveAgent telefonisoftware kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.

Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelsen til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Understøtter flere opkaldsenheder

LiveAgent telefoni app understøtter flere opkaldsenheder inklusiv:

  1. Head sets
  2. Browsers
  3. Mobil apps
  4. Hardware telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobil app

Vi har skabt en indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.

Begynd at yde kundeservice på farten med din bærbare telefonsoftware.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Hvorfor er LiveAgents telefonisoftware det rigtige valg for dig?

LiveAgent Login

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

Definition of customer engagement

Alt-i-én multikanal platform

Telefonisoftwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere tickets, emails, chats, opkald, og sociale medie beskeder.

get inspired

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Multilingual support in LiveAgent

Fuldt flersproget software

Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Det tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af ​​markedets udbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Hvad har vores kunder at sige om os?

Related Articles to Telefoni software
Reviews - Optagelse Af Telefonsamtalesoftware Anmeldelse - Liveagent 8

LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse

Overvejer du at bruge LiveAgent som din software til optagelse af telefonsamtaler? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.

Overvejer du at bruge LiveAgent som din software til optagelse af telefonsamtaler? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.

LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse

LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtale-funktionen, der er nem at bruge og har rimelige priser. Det har en stor mængde funktioner, men en lille indlæringskurve. Du kan integrere VoIP-numre og SIP-trunking, og softwaren yder god support. Priserne starter fra $29/agent pr. måned, og konklusionen er, at det er en intuitiv og brugervenlig helpdesk-løsning.

LiveAgents opkaldsoptagelsessoftware kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Få adgang til dem til enhver tid til juridiske eller kvalitetssikringsformål.

Professionel software til optagelse af opkald

LiveAgent er anerkendt af mange kunder som et godt værktøj til kommunikation. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øger kundetilfredshed og salg. Platformen integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Indgående call center software kan hjælpe dig med at oprette et virtuelt callcenter. Se hvordan i vores omfattende vejledning.

Software til indgående call center

Telefonstøtte er stadig populært, men software som LiveAgent gør det nemt at håndtere indgående kundekommunikation og øge salget. Med funktioner som smart call routing, intelligent IVR-system og ubegrænset opkalds-optagelser kan virksomheder forbedre kundetilfredshed og salgsmængde. LiveAgent tilbyder en omfattende løsning til indgående callcenter, der kan integreres problemfrit med andre kommunikationskanaler.

Udforsk et udvalg af den bedste callcentersoftware på markedet. Vælg den ideelle callcentersoftware til dit websted, og løft din kundeservice til månen.

Call centersoftware

LiveAgent har revolutioneret kundeservice for virksomheder med sin integrerede platform, der muliggør effektiv support på tværs af sociale medier, live chat, videnbase og billettering. Brugere har oplevet markante forbedringer i kundetilfredshed og konverteringsrater, hvilket gør LiveAgent til det foretrukne valg for effektiv kundesupport.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x