Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den bedste gratis callcenter-software

Ubegrænset opkaldsoptagelser, tilbagekald og IVR fra og med i dag.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for gratis callcenter-software?

Ifølge CCW, mener 62% af organisationerne, at den største udfordring ved at foretage fremtidige investeringer vil være at integrere med en nuværende callcenter-software.

Med LiveAgent behøver det ikke at være en udfordring. Føj dit telefonnummer til LiveAgent, og begynd at foretage og modtage opkald via din browser, hardware-telefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser i LiveAgent, og brug dem til træning eller juridiske formål. 

Start med at øge kundetilfredshedsniveauet og medarbejder-produktiviteten med vores gratis callcenter-software i dag.

Fordele ved en gratis callcenter-løsning

Implementér gratis callcenter-software til din virksomhed, og få disse fordele:

Clock icon

Hurtigere svartider

Vores software indeholder gratis billetfunktioner, der hjælper dig med at minimere den samlede tid, der bruges på at løse kundeforespørgsler.

funnel

Enkelt kontaktpunkt

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler ét sted.

Tachometer icon

Forbedrede produktiviteten af dine medarbejdere

Ved at administrere alle supportkanaler ét sted, bruger dine medarbejdere mindre tid på at overvåge flere enheder.

Gratis callcenter-software funktioner

LiveAgents gratis callcenter-software sparer dig masser af tid og øger medarbejder-produktiviteten. Befri dine medarbejdere, så de kan overvåge flere enheder og telefonapps. Med LiveAgents gratis callcenter -software kan alle dine opkald ringes op og besvares i LiveAgent -dashboard eller vores LiveAgent -app. Vores gratis callcenter-software understøtter også interne opkald blandt dine medarbejdere.

En anden vigtig fordel er vores opkaldsoptagelsesfunktion. Denne funktion giver dig mulighed for at gemme og afspille dine opkaldsoptagelser til træning og juridiske formål. 

undraw features overview jg7a

Yderligere gratis funktioner

Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis callcenter-software. Foruden callcenter -funktioner modtager du også et gratis universelt billetsystem til indbakke, live chat, vidensbase og ubegrænsede medarbejdere.

Vores gratis callcenter -software altid gratis, men har begrænsninger som f.eks. billetsøgningshistorik, 1 e-mail-adresse, 1 telefonnummer og 1 live chat-knap. Hvis du er interesseret i mere avancerede funktioner eller ingen grænser mht. antallet af chatknapper, e-mails eller numre, du kan have integreret med LiveAgent, kan du tjekke vores betalingsplaner.

Gratis callcenter-software sletter kundeservice-frustrationer

Clock

Langsom responstid

12% af amerikanerne vurderer deres største frustration over kundeservice som “mangel på hastighed”. Statista

Group 370 icon

Manglende klarhed på tværs af medier

72% af forbrugerne ser det at skulle forklare deres problem for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional Research

Zoom icon

Manglende gennemsigtighed

72% af forbrugerne siger, at når de kontakter kundeservice forventer de, at medarbejderen “ved, hvem de er, hvad de har købt og har indsigt i deres tidligere engagementer.” Microsoft.” Microsoft

Close More

Prøv LiveAgent i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021. Start med vores gratis callcenter-løsning, og opgrader til en betalt version når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mail-adresser, telefonnumre og kontaktformularer.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Er gratis callcenter-software det værd?

Gratis callcenter-software er bestemt det værd, hvis du er en solopreneur eller et lille firma, der kun har brug for ét telefonnummer og ikke har brug for yderligere funktioner såsom; opkaldsoptagelse eller IVR. LiveAgent er dog en komplet help desk løsning, der også indeholder callcenter-software. Selvom vores gratis version muligvis har færre funktioner, er den normalt en god løsning for små virksomheder. Den dækker billetter, telefonnummer, chatknap, grundlæggende rapporter og kundeportal.

Er enhver callcenter-software gratis til forretningsbrug?

Der er mange forskellige callcenter-systemer, der tilbyder en gratis prøveperiode eller gratis konto. For at finde den, du foretrækker, kan du undersøge websteder, der gennemgår software, for at sammenligne. LiveAgent er en help desk-løsning, der også indeholder et callcenter . Vi tilbyder altid en gratis konto og en gratis prøveperiode for alle, der er interesseret i vores omfattende helpdesk-funktioner.

Skal jeg overveje betalt callcenter-software?

Hvis du leder efter funktionsrig callcenter-software, så er svaret ja. Gratis callcenter-software har normalt begrænsninger eller, som vi plejer at sige, minimale muligheder. Det afhænger dog helt af, hvad din virksomhed foretrækker og hvilke behov den har.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo