Ifølge CCW, mener 62% af organisationerne, at den største udfordring ved at foretage fremtidige investeringer vil være at integrere med en nuværende callcenter-software.
Med LiveAgent behøver det ikke at være en udfordring. Føj dit telefonnummer til LiveAgent, og begynd at foretage og modtage opkald via din browser, hardware-telefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser i LiveAgent, og brug dem til træning eller juridiske formål.
Start med at øge kundetilfredshedsniveauet og medarbejder-produktiviteten med vores gratis callcenter-software i dag.
Nyd en forevig gratis konto
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Implementér gratis callcenter-software til din virksomhed, og få disse fordele:
Vores software indeholder gratis billetfunktioner, der hjælper dig med at minimere den samlede tid, der bruges på at løse kundeforespørgsler.
Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler ét sted.
Ved at administrere alle supportkanaler ét sted, bruger dine medarbejdere mindre tid på at overvåge flere enheder.
LiveAgents gratis callcenter-software sparer dig masser af tid og øger medarbejder-produktiviteten. Befri dine medarbejdere, så de kan overvåge flere enheder og telefonapps. Med LiveAgents gratis callcenter -software kan alle dine opkald ringes op og besvares i LiveAgent -dashboard eller vores LiveAgent -app. Vores gratis callcenter-software understøtter også interne opkald blandt dine medarbejdere.
En anden vigtig fordel er vores opkaldsoptagelsesfunktion. Denne funktion giver dig mulighed for at gemme og afspille dine opkaldsoptagelser til træning og juridiske formål.
Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis callcenter-software. Foruden callcenter -funktioner modtager du også et gratis universelt billetsystem til indbakke, live chat, vidensbase og ubegrænsede medarbejdere.
Vores gratis callcenter -software altid gratis, men har begrænsninger som f.eks. billetsøgningshistorik, 1 e-mail-adresse, 1 telefonnummer og 1 live chat-knap. Hvis du er interesseret i mere avancerede funktioner eller ingen grænser mht. antallet af chatknapper, e-mails eller numre, du kan have integreret med LiveAgent, kan du tjekke vores betalingsplaner.
12% af amerikanerne vurderer deres største frustration over kundeservice som “mangel på hastighed”. Statista
72% af forbrugerne ser det at skulle forklare deres problem for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional Research
72% af forbrugerne siger, at når de kontakter kundeservice forventer de, at medarbejderen “ved, hvem de er, hvad de har købt og har indsigt i deres tidligere engagementer.” Microsoft.” Microsoft
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021. Start med vores gratis callcenter-løsning, og opgrader til en betalt version når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mail-adresser, telefonnumre og kontaktformularer.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Gratis callcenter-software er bestemt det værd, hvis du er en solopreneur eller et lille firma, der kun har brug for ét telefonnummer og ikke har brug for yderligere funktioner såsom; opkaldsoptagelse eller IVR. LiveAgent er dog en komplet help desk løsning, der også indeholder callcenter-software. Selvom vores gratis version muligvis har færre funktioner, er den normalt en god løsning for små virksomheder. Den dækker billetter, telefonnummer, chatknap, grundlæggende rapporter og kundeportal.
Der er mange forskellige callcenter-systemer, der tilbyder en gratis prøveperiode eller gratis konto. For at finde den, du foretrækker, kan du undersøge websteder, der gennemgår software, for at sammenligne. LiveAgent er en help desk-løsning, der også indeholder et callcenter . Vi tilbyder altid en gratis konto og en gratis prøveperiode for alle, der er interesseret i vores omfattende helpdesk-funktioner.
Hvis du leder efter funktionsrig callcenter-software, så er svaret ja. Gratis callcenter-software har normalt begrænsninger eller, som vi plejer at sige, minimale muligheder. Det afhænger dog helt af, hvad din virksomhed foretrækker og hvilke behov den har.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer