Den bedste gratis callcenter-software

Ubegrænset opkaldsoptagelser, tilbagekald og IVR fra og med i dag.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for gratis callcenter-software?

Ifølge CCW, mener 62% af organisationerne, at den største udfordring ved at foretage fremtidige investeringer vil være at integrere med en nuværende callcenter-software.

Med LiveAgent behøver det ikke at være en udfordring. Føj dit telefonnummer til LiveAgent, og begynd at foretage og modtage opkald via din browser, hardware-telefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser i LiveAgent, og brug dem til træning eller juridiske formål. 

Start med at øge kundetilfredshedsniveauet og medarbejder-produktiviteten med vores gratis callcenter-software i dag.

Fordele ved en gratis callcenter-løsning

Implementér gratis callcenter-software til din virksomhed, og få disse fordele:

Hurtigere svartider

Vores software indeholder gratis billetfunktioner, der hjælper dig med at minimere den samlede tid, der bruges på at løse kundeforespørgsler.

Enkelt kontaktpunkt

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler ét sted.

Forbedrede produktiviteten af dine medarbejdere

Ved at administrere alle supportkanaler ét sted, bruger dine medarbejdere mindre tid på at overvåge flere enheder.

Gratis callcenter-software funktioner

LiveAgents gratis callcenter-software sparer dig masser af tid og øger medarbejder-produktiviteten. Befri dine medarbejdere, så de kan overvåge flere enheder og telefonapps. Med LiveAgents gratis callcenter -software kan alle dine opkald ringes op og besvares i LiveAgent -dashboard eller vores LiveAgent -app. Vores gratis callcenter-software understøtter også interne opkald blandt dine medarbejdere.

En anden vigtig fordel er vores opkaldsoptagelsesfunktion. Denne funktion giver dig mulighed for at gemme og afspille dine opkaldsoptagelser til træning og juridiske formål. 

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Yderligere gratis funktioner

Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis callcenter-software. Foruden callcenter -funktioner modtager du også et gratis universelt billetsystem til indbakke, live chat, vidensbase og ubegrænsede medarbejdere.

Vores gratis callcenter -software altid gratis, men har begrænsninger som f.eks. billetsøgningshistorik, 1 e-mail-adresse, 1 telefonnummer og 1 live chat-knap. Hvis du er interesseret i mere avancerede funktioner eller ingen grænser mht. antallet af chatknapper, e-mails eller numre, du kan have integreret med LiveAgent, kan du tjekke vores betalingsplaner.

Gratis callcenter-software sletter kundeservice-frustrationer

Langsom responstid

12% af amerikanerne vurderer deres største frustration over kundeservice som “mangel på hastighed”. Statista

Manglende klarhed på tværs af medier

72% af forbrugerne ser det at skulle forklare deres problem for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional Research

Manglende gennemsigtighed

72% af forbrugerne siger, at når de kontakter kundeservice forventer de, at medarbejderen “ved, hvem de er, hvad de har købt og har indsigt i deres tidligere engagementer.” Microsoft.” Microsoft

Men shaking hands - illustration

Prøv LiveAgent i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021. Start med vores gratis callcenter-løsning, og opgrader til en betalt version når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mail-adresser, telefonnumre og kontaktformularer.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Er gratis callcenter-software det værd?

Gratis callcenter-software er bestemt det værd, hvis du er en solopreneur eller et lille firma, der kun har brug for ét telefonnummer og ikke har brug for yderligere funktioner såsom; opkaldsoptagelse eller IVR. LiveAgent er dog en komplet help desk løsning, der også indeholder callcenter-software. Selvom vores gratis version muligvis har færre funktioner, er den normalt en god løsning for små virksomheder. Den dækker billetter, telefonnummer, chatknap, grundlæggende rapporter og kundeportal.

Er enhver callcenter-software gratis til forretningsbrug?

Der er mange forskellige callcenter-systemer, der tilbyder en gratis prøveperiode eller gratis konto. For at finde den, du foretrækker, kan du undersøge websteder, der gennemgår software, for at sammenligne. LiveAgent er en help desk-løsning, der også indeholder et callcenter . Vi tilbyder altid en gratis konto og en gratis prøveperiode for alle, der er interesseret i vores omfattende helpdesk-funktioner.

Skal jeg overveje betalt callcenter-software?

Hvis du leder efter funktionsrig callcenter-software, så er svaret ja. Gratis callcenter-software har normalt begrænsninger eller, som vi plejer at sige, minimale muligheder. Det afhænger dog helt af, hvad din virksomhed foretrækker og hvilke behov den har.

Related Articles to Gratis callcenter software
Kunderne forventer personlig, hurtig og kyndig service. LiveAgent er ccm -software, der kan hjælpe dig med at levere det med det samme.

Kundekommunikationsstyringssoftware

En god software til administration af kundekommunikation bør indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement for at støtte omsætningsvækst og rentabilitet. Avancerede CCM-løsninger giver en kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og tillader virksomheder at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid. Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, og det giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog, hvilket giver dine medarbejdere mulighed for at besvare kundeforespørgsler på deres modersmål og dine kunder mulighed for at søge hjælp på deres eget sprog. LiveAgent er den bedste servicedesk-software, der giver dig mulighed for at forenkle arbejdsgange og forbedre dit forhold til kunderne, og det tilbyder mere end 179 help desk funktioner og mere end 40 integrationer.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Denne tekst er en markedsføring for LiveAgent, en live chat-værktøjskasse med forskellige planer til forskellige størrelser af virksomheder. Teksten fremhæver også LiveAgents kundesupport funktioner såsom real-time besøgende og chat oversigt. Der er også en FAQ sektion, der besvarer spørgsmål om LiveAgents funktioner. Overall, teksten har til formål at fremme LiveAgents live chat-løsning for Shopify-hjemmesider.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo