OptiTELECOM

Hvad er OptiTELECOM?

OptiTELECOM har fungeret siden 2008 med fokus på IP-løsninger, nemlig til telefoncentraler og IP-telefoner.

OptiTELECOM stræber konstant efter at tilbyde de mest innovative, men stabile løsninger til vores kunder, med en spektakulær kombination af kommercielle og tekniske funktioner for altid at tilbyde de bedste løsninger.

Det har et specialiseret teknisk supportteam til rådighed 24 timer i døgnet for at understøtte driften af ​​din virksomheds virtuelle telefoncentral, fordi driften af ​​din virksomhed er vigtig for os.

Den virtuelle telefonformidling samt tilhørende kommunikation leveres af en national referenceoperatør, der er behørigt registreret og autoriseret til at operere i Portugal.

Hvordan kan du bruge det?

Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er OptiTELECOM et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens OptiTELECOM klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.

Youtube video:

Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?

LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk omdirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.

Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. De skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rette person til arbejdet.

Call center med IVR

Blev din kunde ved et uheld omstillet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at omdirigere kunden til en af ​​dine kollegaer og spar deres tid.

Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.. 

Vil du gerne have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.

Hvordan integrerer man OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?

Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med OptiTELECOM som din VoIP-udbyder, så følg denne enkle guide.

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
  • Vælg OptiTELECOM fra listen over VoIP-udbydere
Hvordan integrerer man OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?
Vælg OptiTelecom
  • Indtast et navn og nummer, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fjerne markeringen af ​​muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Hvordan integrerer man OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?
Konfigurer OptiTelecom telefonnummer

Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du heller vil det, kan du tilføje flere OptiTelecom-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.

Hvordan integrerer man OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?

Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software

Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent-akademiet for flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportverdenen.

Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se mere om vores kundesupportsoftware.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Frequently asked questions

Hvad er OptiTELECOM?

OptiTELECOM er en portugisisk operatør der har specialiseret sig i VoiP siden 2008, fokuseret på IP-løsninger, nemlig til telefoncentraler og IP-telefoner.

Hvor meget koster det at integrere OptiTELECOM med LiveAgent?

LiveAgent har allerede integreret OptiTELECOM indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at OptiTELECOM opkræver betaling for sine tjenester.

Hvordan kan du implementere et OptiTELECOM VoIP-nummer i LiveAgent?

Som tidligere nævnt, er OptiTELECOM allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor: 

1. Gå til Konfigurationer > Ring til > Numre > OptiTELECOM

2. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo