Vi er i New York!

Lad os mødes sammen i New York til en kaffe for at diskutere, hvordan LiveAgent kan forbedre din virksomhed med et bedre helpdesk & software til kundeservice.

Vil du vide mere om LiveAgent? Kan du ikke lide at se videoer? Lad os mødes!

• Personlig Demo
• Kontormøde
• Planlagt telefonmøde

Fordele for din amerikanske virksomhed

Enhver virksomhed fortjener bedre kundeservice

Personlig opsætning af din konto

Dedikeret key account manager

Regional support og kundepleje

Forøg virksomhedens produktivitet

At skifte til en LiveAgent ses normalt som et stort skridt fremad for de fleste virksomheder. De er i stand til at fordoble mængden af ​​løste klientforespørgsler og samtidig reducere arbejdstiden. Det er en win-win situation for begge sider. Deltag i dem, og stol på prisvindende helpdesk software.

Forøg kundetilfredshed

Ved at implementere realtidstjenesten og live chat kan virksomheder øge deres kundetilfredshed med op til 29%. LiveAgent hjælper dem også med at forbedre konverteringsfrekvenser og give muligheder for krydssalg og mersalg.

Lad os mødes og diskutere muligheder

Er du nysgerrig efter, hvordan vores helpdesk software kan forbedre din kundeservice og få en positiv indvirkning på dit brand og virksomhed? Lad os mødes og diskutere personligt de uendelige muligheder i samarbejdet.

Vores globale kontorer

Bratislava

Kiyv

Kiyv

New York

Den bedste helpdesk software

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2019. Hold dig tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
Related Articles to New York kontor
Opkaldsenheds-planlægning er en funktion, der giver agenter mulighed for at indstille tilgængeligheden af ​​deres opkaldsenheder med tilpassede datoer og tidspunkter

Opkaldsenheds-planlægning

Opkaldsenheds-planlægning er en funktion, der giver agenter mulighed for at indstille tilgængeligheden af ​​deres opkaldsenheder med tilpassede datoer og tidspunkter

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Help desk software

Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!

Tildel specifikke tidsregler, tilføj flere kontakter til én gruppe, gennemse billetter, kontakter og virksomheder efter kontaktgrupper.

Kontaktgrupper

Segmenter dine kunder nemt med kontaktgrupper i LiveAgent. Forbedr support og markedsføring. Prøv gratis i 30 dage!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start a Free Trial x