Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er et effektivt værktøj til markedsføring og kundeservice. Det kan hjælpe med at integrere sociale medier, sende nyhedsbreve og forbedre agentproduktivitet. Kunder har oplevet en stor stigning i kundetilfredshed og salg efter at have brugt LiveAgent.
Opret salgs-, marketing- og tekniske supportafdelinger for lettere billetrouting. Brug foruddefinerede tekstsekvenser og opdel kunder efter interesser, alder og nationalitet. Få øjeblikkelig feedback og overvåg kundetilfredsheden med tiden. Tilpas agenttilladelser og automatiser rutineprægede opgaver for at forbedre produktiviteten.
Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.
LiveAgent er et kundesupportværktøj grundlagt i 2004 af Viktor og Andrej. Virksomhedens mission er at skabe overkommelig, funktionel og nyttig software. Deres vision er at sætte kundesupport i centrum for enhver virksomhed. LiveAgent betjener over 150 millioner brugere og over 40.000 virksomheder verden over. Deres mål er at gøre LiveAgent til den bedste og mest alsidige helpdesk-software på markedet.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.