Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Utallige måder at forbedre med
ét værktøj

Forøg konverteringsfrekvensen ved hjælp af LiveAgent.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

Hver virksomhed bestræber sig på at forbedre deres konverteringsfrekvenser ved at finde nye måder at generere trafik til deres websted. Når det drejer sig om at konvertere potentielle kunder til eksisterende kunder, har denne metode imidlertid lave succesrater.

Den bedste måde at forbedre konverteringsfrekvenser på er, at fokusere på justeringer af dine kundesupportstrategier. Et godt eksempel på dette er implementering af live chat og support i realtid til købere.

Et par små modifikationer som denne kan fuldstændig ændre din konverteringsindsats. Faktisk rapporterede virksomheder, der sagde, at de var fokuseret på at forbedre deres kundeservice en 11 % højere konverteringsfrekvens end virksomheder, der ikke gjorde det.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Hvad er konverteringsrater?

Din konverteringsrate er procentdelen af ​​besøgende på dit websted, der fuldfører et ønsket mål (tilmeld dig en prøve, tilmeld dig et abonnement, køb et produkt) ud af det samlede antal besøgende.

En høj konverteringsfrekvens angiver, at dine marketingstrategier er vellykkede, og at dit produkt er let opnåeligt på dit websted.

Hvad er en god konverteringsrate?

Konverteringsfrekvenser varierer efter branche og forretningsmodel, så du skal muligvis undersøge noget for at se, hvor du står. En god ressource til dette er værktøjet Google Adwords Industry Benchmarks. Imidlertid ligger en god traditionel konverteringsfrekvens et sted mellem 2% og 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Sådan forbedres din konverteringsrate

At øge din konverteringsrate betyder, at mere af din webstedstrafik konverterer til meningsfulde handlinger, der udvider din forretning, uanset om det betyder, at man skal udfylde en formular for at blive kundeemne eller foretage et køb.

En lav konverteringsfrekvens kan pege på et af disse problemer:

ikke lokkende tilbudIkke lokkende tilbud

stop signIneffektivt webstedsdesign

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

badges

De første trin til at forbedre konverteringen

Den bedste måde at forbedre din konverteringsrate på er, at genoverveje dit tilbud. Hvis dine kunder ikke køber det, du tilbyder, kan det betyde, at tilbuddet enten er for dyrt eller ikke giver tilstrækkelig værdi til dit publikum.

Det andet trin er at optimere dit websted til konverteringer.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Genovervej dit tilbud

– Sænk prispunktet

– Forbedre funktionaliteten

– Opret ekstra incitamenter såsom gratis forsendelse

– Opret et ganske enkelt uimodståeligt tilbud, som dine kunder ikke kan afslå

Growing trend of increased productivity

Optimer dit websted

– A/B test forskellige elementer

– Brug stærke CTA’er

– Gennemgå overskriftskopi og placering af knap/formular

– Sørg for, at dit indhold vises korrekt på mobilen

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Ekstra: Vær kyndig i enhver interaktion

Udover at levere hurtige svar til kunder, er det ekstremt vigtigt at værdsætte din kundes tid. Hvis du vil vinde dine kunder over på din side, skal du sørge for at være opmærksom på deres tidligere køb og alle deres tidligere interaktioner med din virksomhed, uanset hvilken kanal der bruges.

Ved at være forberedt og kyndig vil du være i stand til at begejstre dine kunder, når de kontakter dig for at få hjælp.

Mangler du stadig konverteringer?

Kæmper du stadig med lave konverteringsfrekvenser, høje afvisningsfrekvenser eller høje indkøbsvognopgivelsesrater? Hvis du svarede ja, oplever dine potentielle kunder sandsynligvis et af de følgende problemer:

Real time support Mangel på reel-tids support

Ring til os online knap Ingen on-site support

Shopping cart Kompliceret check-out

Usikkerhed Ubeslutsomhed

 

Still lacking good conversion rates

Det hele drejer sig om at reducere kundernes indsats

Dine kunder er kun én Google-søgning væk fra at finde alternativer til dit produkt. Giv dem ikke en grund til at vandre væk.

icon lightbulb

Forenkle betalingsprocessen

Gør ikke check-out-processen kompleks. Undgå at oprette for mange trin, stille unødvendige spørgsmål eller anmode om registrering, inden du tjekker ud.

Group 370 icon

Giv omnichannel support

Giv dine kunder flere måder at kontakte dig på og give hurtig support på tværs af alle kanaler. Brug vidensbaser, kundeportaler og ofte stillede spørgsmål til muligheder for selvbetjening.

Talker icon

Chat med kunder i realtid

Hjælp dine kunder i realtid. Besvar eventuelle spørgsmål, de måtte have om dine produkter, forsendelse eller levering for at skubbe dem gennem konverteringstragten.

Increase conversion rates with chat button

Forøg konvertering med et klik

Undersøgelser viser, at tilføjelse af en live chat -widget til dit websted kan øge din konverteringsrate med 27%. Afhængigt af din branche kan dette tal være langt højere. Med livechats marginale omkostninger er det en no brainer.

Så hvordan kan live chat øge konverteringsfrekvensen så nemt?Shoppere har en tendens til at have mange spørgsmål, når de handler online. Der er dog kun en begrænset tidsramme, hvor de kan besvares. Hvis de ikke modtager øjeblikkelig support, vil de sandsynligvis lede efter alternativer og købe fra konkurrenter.

Giv muligheder for selvhjælp

Dine kunder kan have spørgsmål, der kan besvares ved at foretage en simpel søgning på dit websted. Men hvis de ikke kan finde de oplysninger, de har brug for, bliver de frustrerede og skuffede.

Giv dem et bestemt sted, f.eks. en kundeportal, hvor de kan se svar på ofte stillede spørgsmål om forsendelse, dimensionering og mere. Denne type support er meget værdifuld, da den kræver 0 indsats fra dine agenter, og den er tilgængelig 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Vær proaktiv

Hvis du ser potentielle købere på dit websted i mere end et par minutter, leder de klart efter noget eller er splittet med hensyn til at købe fra dig. Let din kundes bekymringer ved proaktivt at invitere dem til at chatte med dig.

Du kan besvare eventuelle spørgsmål, de måtte have om dine produkter, eller pege dem i den rigtige retning.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Serviceniveauet, du leverer, afspejler dit produkt

At have et godt produkt er simpelthen ikke nok. Ofte opgiver kunderne mærker, fordi serviceniveauet, de modtager, simpelthen ikke er godt nok. Shoppere vil føle sig værdsat for at handle med din virksomhed. For at undgå kundetab og øge konverteringer er det derfor vigtigt at skabe en kundeorienteret kultur i din virksomhed.

86% af kunderne er villige til at betale mere for en bedre serviceoplevelse.

86% af kunderne er villige til at betale mere for en bedre serviceoplevelse.

Jo mere tilfredse dine kunder er med din service, jo mere vil de købe.

Kunder, der har en dårlig serviceoplevelse, er 50% mere tilbøjelige til at dele det online med andre.

E-mail billettering

Med LiveAgent ender dine e-mails, chats, opkald, sociale medier og meddelelser fra andre kanaler i en universel indbakke. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Knowledge base builder

LiveAgent giver dig mulighed for at oprette flere interne og eksterne vidensbaser komplet med ofte stillede spørgsmål, fora, artikler & forslag. 

Voice & videoopkald

Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-channel help desk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til ét enkelt sted.

Voice and video calls supported

Hvorfor virksomheder vælger LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Integration af sociale medier

Integrer dine yndlingsprofiler på sociale medier i LiveAgent, og besvar offentlige kommentarer på dine indlæg, private beskeder eller Tweets direkte fra din konto. Fjern behovet for at følge og tage sig af flere konti på flere portaler og integrere dem i LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram og Viber er alle inkluderet for at gøre kundeservicen så smidig, hurtig og effektiv som muligt. 

Analytics & rapporteringspanel

Få et overblik over din kundesupportafdeling, den service du leverer og tilfredsheden hos dine kunder. Se, hvem der interagerer med din virksomhed, og se den glæde, de modtager. Fokuser på data, find plads til forbedringer, og byg videre på din succes. Giv din virksomhed lidt sjov ved at aktivere gamification funktioner

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Kundeportal

Opret kundeportaler, så dine kunder har et centraliseret område til redigering af deres kontaktoplysninger, oprettelse af betalinger og indsendelse af billetter. Opbygning af en omfattende kundeportal kan reducere billetbelastningen og også hjælpe dig med at levere kundeservice 24/7/365, selvom dine agenter er offline. Start med at oprette videnbase, inkluder FAQ, fora og tilføj feedback & forslag widget i slutningen. Alt kan tilpasses fuldt ud for at matche dine branding-retningslinjer. 

Hvad er det ved vores helpdesk-software, der gør det til det rigtige valg?

Mest anmeldt og #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til små virksomheder i 2020.

Foretrukket af 21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og endeløse tilpasninger, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.

Cloudbaseret og sikkert

Fuldt ud cloud-baseret, sikkert, let at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Pris-værdiforhold? Den er uforlignelig

LiveAgent er et avanceret helpdesk-system, der kan hjælpe dig med at forbedre din kundeservice og konverteringsfrekvenser på samme tid. Vores software har konkurrencedygtige priser og er et røverkøb i betragtning af den store mængde funktionalitet, den tilbyder. Prøv LiveAgent i dag.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan kan du øge konverteringsfrekvensen?

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo