Leder du efter et HelpCrunch alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste HelpCrunch-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kunde service 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?

HelpCrunch er fantastisk, men du vil måske prøve noget andet. LiveAgent gør mere end bare live chat. Tilslut din e-mail, sociale medier, vidensbase og opkaldsudstyr for at levere en fuld service til dine kunder.

LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en fantastisk pris for at give dig den bedste måde at kommunikere med dine kunder på.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Spar meremed LiveAgent

HelpCrunch vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
HelpCrunch
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder billettering i plan for omkring $17,5/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder Live Chat i plan for omkring $17,5/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
HelpCrunch tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder selvbetjeningsportal i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder videnbase i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
HelpCrunch tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder API-funktioner i plan for omkring $17,5/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
HelpCrunch tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
HelpCrunch tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for omkring $29/agent/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt HelpCrunch-alternativ

Kundesupport bør handle om at give dine kunder flere måder, hvordan de kan komme i kontakt med dig. Øg dit kundeengagement og hjælp dem via enhver kanal, uanset om det er livechat, Instagram eller via telefon.

LiveAgent har tre betalte planer, der tilbyder dig præcis, hvad du har brug for for at dække alt. Et pålideligt billetsystem sørger for at organisere al kommunikation, og du kan fokusere på det vigtige – at hjælpe dine kunder.

Vil du have en hurtigere live chat?

Live chat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Da det handler om øjeblikkelig kommunikation, bør hastighed være en topprioritet.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Lad ikke dine sideseere vente og forvandle dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

Årsager til, at virksomheder skifter til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Rig på funktioner

Over 175+ funktioner for at gøre dit arbejde lettere og mere behageligt.

Overkommelige priser

LiveAgent pakker en bunke til en rimelig pris. Vælg en fra vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk

Professional built-in call center software

Call center support

Det er rigtigt. Udover e-mail, sociale medier, vidensbase og live chat, kan du også yde support via telefonopkald. Det er nemt.

Opsætningsprocessen udføres inden for få minutter, og du behøver ikke engang specialudstyr for at få det til at ske. Foretag opkald via browser, din smartphone eller andet udstyr efter eget valg. Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent tager sig af dette for dig.

Få mere og spar mere

LiveAgent har tre betalte planer spækket med funktioner for at give dig de bedste værktøjer til kundesupport. Hvis du har brug for noget ekstra, kan du købe separate funktioner for at tilføje værdi til din plan.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Se vores prisplaner og find ud af mere!

Do more customer support for less money

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

Sammenlign os med en anden live chat-software

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære live chat-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.

    Related Articles to HelpCrunch alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x