Prøveperiode

Leder du efter et HelpCrunch alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste HelpCrunch-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?

HelpCrunch er fantastisk, men du vil måske prøve noget andet. LiveAgent gør mere end bare live chat. Tilslut din e-mail, sociale medier, vidensbase og opkaldsudstyr for at levere en fuld service til dine kunder.

LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en fantastisk pris for at give dig den bedste måde at kommunikere med dine kunder på.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Spar meremed LiveAgent

HelpCrunch vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent HelpCrunch
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder billettering i plan for omkring $17,5/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder Live Chat i plan for omkring $17,5/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
HelpCrunch tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder selvbetjeningsportal i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder videnbase i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
HelpCrunch tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder API-funktioner i plan for omkring $17,5/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
HelpCrunch tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
HelpCrunch tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for omkring $17,5/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
HelpCrunch tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for omkring $29/agent/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt HelpCrunch-alternativ

Kundesupport bør handle om at give dine kunder flere måder, hvordan de kan komme i kontakt med dig. Øg dit kundeengagement og hjælp dem via enhver kanal, uanset om det er livechat, Instagram eller via telefon.

LiveAgent har tre betalte planer, der tilbyder dig præcis, hvad du har brug for for at dække alt. Et pålideligt billetsystem sørger for at organisere al kommunikation, og du kan fokusere på det vigtige – at hjælpe dine kunder.

Vil du have en hurtigere live chat?

Live chat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Da det handler om øjeblikkelig kommunikation, bør hastighed være en topprioritet.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Lad ikke dine sideseere vente og forvandle dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

Årsager til, at virksomheder skifter til LiveAgent

Phone icon

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Statistic icon

Rig på funktioner

Over 175+ funktioner for at gøre dit arbejde lettere og mere behageligt.

Money Bag

Overkommelige priser

LiveAgent pakker en bunke til en rimelig pris. Vælg en fra vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk

Professional built-in call center software

Call center support

Det er rigtigt. Udover e-mail, sociale medier, vidensbase og live chat, kan du også yde support via telefonopkald. Det er nemt.

Opsætningsprocessen udføres inden for få minutter, og du behøver ikke engang specialudstyr for at få det til at ske. Foretag opkald via browser, din smartphone eller andet udstyr efter eget valg. Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent tager sig af dette for dig.

Få mere og spar mere

LiveAgent har tre betalte planer spækket med funktioner for at give dig de bedste værktøjer til kundesupport. Hvis du har brug for noget ekstra, kan du købe separate funktioner for at tilføje værdi til din plan.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Se vores prisplaner og find ud af mere!

Do more customer support for less money

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med HelpCrunch?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over HelpCrunch: callcenter, integration af sociale medier, kundeforum, automatisering og regler.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HelpCrunch?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HelpCrunch inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo