Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Sinch?
Sinch er en global VoIP-udbyder, der tilbyder øgede kundekommunikationsmuligheder. Den kan håndtere globale kundeopkald, dataopkald og endda videoopkald. SMS’er er heller ikke glemt, du kan administrere tekstbeskeder, rich SMS og endda Facebook Messenger og Instagram via API.
Sinch lader dig vælge mellem forskellige nummertyper såsom virtuelle lange numre, shortcodes og gratisnumre. Sinch tilbyder også yderligere fantastiske funktioner såsom flash calling, stemmebekræftelse eller SMS-bekræftelse. Dets løsninger er velegnede til brug i forskellige virksomheder – sundhedspleje, finans, detailhandel, rejser og medier blandt mange andre.
Hvordan kan du bruge Sinch?
Brug Sinch som din VoIP-tjenesteudbyder og begynd at tage vare om dine kunder fra et samlet multi-kanal billetsystem, hvor du kan holde styr på alle kommunikationskanaler. Sinch kan være en fantastisk tilføjelse til dit LiveAgent callcenter. Brug Rest API-integrationen med LiveAgent til at viderestille alle de opkald, der kommer til dit Sinch-nummer, til LiveAgent call center.
LiveAgent kan hjælpe dig med at administrere samtaler med kunder og yde den bedste kundeservice. Vores callcenter er forbundet med andre kanaler, hvilket betyder, at du kan håndtere alt, hvad dine kunder byder på, og holde styr på hver henvendelse fra ét sted.
Callcenteret understøttes også af fantastiske funktioner såsom brugerdefinerede IVR-træer, brugerdefineredechatknapper, ubegrænsede optagelser af telefonsamtaler, eller automatisk tilbagekald. Se hele listen over callcenterfunktioner.
Hvad er fordelene ved at bruge Sinch?
- Varierede og nyttige funktioner
- Tilbyder omfattende sms- og videoopkald
- Anvendes i en række brancher
- Verifikations-API-muligheder
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Er LiveAgent-integrationen med Sinch gratis?
Integrationen med Sinch er inkluderet i en af vores planer, så der er ingen ekstra omkostninger. Du kan blot forbinde dit Sinch-nummer med LiveAgent og begynde at administrere kundeopkald.
Hvordan kan jeg integrere Sinch med LiveAgent?
Sinch er let at integrere takket være et indbygget plugin. Du skal bare give oplysninger til LiveAgent. Følg vejledningen nedenfor for at se, hvordan du gør det.
- Det næste trin er at gå til din Sinch-konto og åbne sektionen Apps i venstre panel. Klik på Create a new app. Navngiv den og giv en kort beskrivelse af appen. Når du er færdig, vil du kunne se den nye app på listen over apps.
- Klik på appen for at konfigurere den og gå til sektionen Voice and Video. Vælg Callback URL to SIP forwarding og indtast Host data fra det første trin i dette format: ” sip:{number}@your.asterisk.host “.
Tildel det Sinch-nummer, du har til rådighed for denne app, og klik på Update Voice & Video settings. Hvis du endnu ikke har et Sinch-nummer, er der mulighed for at leje et.
- Opret nu en anden app, og navngiv den. Brug Key og Secret til denne app til SIP-godkendelse i LiveAgent. Du skal også bruge dit Sinch-brugernavn og adgangskode til de næste trin.
- Åbn LiveAgent og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap for at Oprette et nyt nummer. I det nye vindue skal du finde og vælg Sinch fra listen over VoIP-udbydere.
- Det sidste trin er at konfigurere integrationen. Indtast dit Sinch-brugernavn, adgangskode og telefon nummer, samt key og secret fra andet trin. Du kan også vælge den afdeling, opkaldene skal dirigeres til, navngive nummeret og angive et præfiks. Når du er færdig, klik på Tilføj, og dit Sinch-nummer vil så blive forbundet til LiveAgent.
Du er nu færdig med at integrere Sinch med LiveAgent. Du er velkommen til at kigge på vores side med opkaldsfunktioner for at se, hvordan du kan bruge LiveAgent call center. Sørg for at tage et kig på vores Academy side for at få tips & tricks vedrørende telefonsupport.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Hvor meget koster Sinch?
Sinch-integrationen med LiveAgent er inkluderet i en af planerne, så der er ingen yderligere betalinger, og du kan begynde at bruge den.
Hvad er Sinch?
Sinch er en VoIP-udbyder med globale kundeopkald, dataopkald og endda videoopkald. De leverer tjenester globalt.
Hvordan kan jeg bruge Sinch med LiveAgent?
Brug den til at forbinde dit Sinch-nummer til LiveAgent og konfigurere dit kundecenter.
Integrer SIPcity med LiveAgent for at optimere dit callcenter med pålidelige og omkostningseffektive VoIP-løsninger. Udnyt avancerede funktioner som opkaldsoptagelse og voicemail til e-mail uden ekstra gebyrer. Start din gratis prøveperiode i dag og oplev den lette opsætning og skalerbare kommunikation til australske virksomheder.
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.