Partnere
Hvad er Dovecot?
Dovecot er en e-mailserverløsning, der fokuserer på at levere fantastisk ydeevne, fleksibel autentificering og selvoptimering. Den er nem at bruge på grund af dens selvfiksende egenskaber, som søger efter problemer og løser dem med det samme. Det er let at udvide og giver nemme administrationsmuligheder. Dovecot fokuserer også på sikkerhed for at beskytte e-mail-kommunikation og det tilbyder nemme migreringsmuligheder for folk, der flytter fra en anden e-mail-serverløsning.
Hvordan kan du bruge Dovecot?
Dovecot er en fantastisk løsning til virksomheder, der har brug for en pålidelig e-mailserverløsning. Selvom administration stadig er nødvendig, kan Dovecot løse nogle problemer på egen hånd uden hjælp udefra. Det giver også standardsikkerhedsmuligheder samt nem migrering og udvidelsesstøtte. Større virksomheder kan drage fordel af Dovecot ved at få OX Dovecot Pro. Integrer Dovecot med LiveAgent og brug det som en e-mail klient til at booste din kundesupport med en dedikeret og fuldt udbygget billetløsning . LiveAgent kan håndtere en stor mængde mailadresser, så du er velkommen til at tilføje så mange, der er behov for
Håndter indgående e-mail med et billetsystem, der hjælper dig med at organisere og filtrere dine meddelelser. Udnyt produktivitetsfunktioner som f.eks. standardbeskeder, der giver dig mulighed for at svare hurtigere, eller universel indbakke, der holder styr på af kundekanaler i én billettråd fra en kunde. Nemlig, uanset hvordan kunder beslutter sig for at kontakte dig, vil hver kommunikationslinje forblive organiseret ét sted.
Udnyt flere kommunikationskanaler og tilføj et callcenter, live chat, kundeportal eller sociale medier. Hver kanal kommer med sit eget sæt funktioner. LiveAgent tilbyder også en række andre integrationsmuligheder udover e-mail. Gennemse vores funktion og integrations sider for at se, hvad vores billetsystem er i stand til.
Hvad er fordelene ved Dovecot?
- Nem administration
- Selvfikserende evner
- Udvidelsesmuligheder
- Fantastisk præstation
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Hvordan integrerer man Dovecot med LiveAgent?
Det er muligt at integrere Dovecot med LiveAgents billetplatform via IMAP/POP3. Få adgang til det via LiveAgents konfigurationsskærm. De følgende trin viser dig, hvordan du integrerer Dovecot med dit billetsystem.

- Skal du installere Dovecot først? Gå til Dovecot-webstedet og download den seneste stabile udgivelse. Når Dovecot er konfigureret, skal du skifte over til LiveAgent og følge de næste trin.

- Hvis Dovecot er blevet installeret og er klar til at blive brugt, skal du logge ind på din LiveAgent-konto. Du kan tilmelde dig en gratis 14-dages prøveperiode her, hvis du ikke allerede har en. Klik på knappen Opret øverst i Konfiguration > E-mail > Mail-konti for at tilføje din e-mail-konto. Dette åbner listen over e-mailudbydere. Fra bunden skal du vælge Andet efterfulgt af IMAP/POP3.

- Du skal give LiveAgent dine Dovecot-oplysninger for at fuldføre integrationen. LiveAgent vil bede om din Dovecot-e-mailadresse, adgangskode og brugernavn. Når disse oplysninger er angivet, skal du angive en hentemetode og serveroplysninger. Vælg den afdeling, som billetter fra denne e-mailadresse vil blive sendt til. Når du er tilfreds med din konfiguration, skal du klikke på knappen Gem nederst i vinduet.

Når du er færdig, henter LiveAgent Dovecot-e-mails ind til dit billetsystem. Hvis du vil, kan du tilføje flere e-mail-konti eller oprette yderligere integrationer. For mere information om LiveAgent, se videoen nedenfor. Du kan også tjekke LiveAgent Academy, der giver oplysninger om, hvordan du yder kundesupport.
Frequently asked questions
Hvad er Dovecot?
En nøglefunktion ved Dovecot er, at den giver ydeevne, alsidige autentificeringsmetoder og selvoptimering. De selvfiksende muligheder i denne software gør det muligt for den automatisk at finde og reparere problemer, hvilket gør den meget nem at bruge. Softwaren er også meget fleksibel og giver en nem måde at administrere den på. Ud over at tilbyde sikkerhed til e-mail-kommunikation, tilbyder Dovecot nemme migreringsmuligheder, hvis du flytter fra en anden e-mail-server.
Hvordan kan du bruge Dovecot?
Virksomheder, der leder efter en pålidelig e-mail-server, vil se at Dovecot er en god mulighed. Selvom det stadig kræver administration, kan Dovecot ofte løse nogle problemer på egen hånd uden hjælp. Sikkerhedsmuligheder er også tilgængelige, ligesom migrerings- og udvidelsesmuligheder. En stor virksomhed kan drage fordel af Dovecot ved at få OX Dovecot Pro. Du kan tilføje Dovecot til LiveAgent som en e-mail-klient, så du kan øge kundesupporten gennem en dedikeret og fuldt udstyret billetløsning.
Hvad er fordelene ved Dovecot-integration?
- Nem administration
- Selvfikserende egenskaber
- Udvidelsesmuligheder
- Fantastisk ydeevne
Hvordan integrerer man Dovecot med LiveAgent?
- Gå til LiveAgent, og åbn Konfiguration > E-mail > Mailkonti
- Opret en ny e-mail, og vælg Andet
- Vælg IMAP/POP3, angiv dine oplysninger, og klik på Gem
Foruddefinerede svar, også kendt som dåsebeskeder, er skabeloner, som kundesupportmedarbejdere kan bruge til at besvare ofte stillede spørgsmål og fremskynde billethåndtering og svartider. De kan implementeres med en enkelt kommando eller klik, hvilket gør dem gode til at forbedre helpdesk-effektiviteten og strømline arbejdsgange. Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på tre måder, og de kan identificeres og implementeres ved hjælp af enkle genveje eller ved at oprette dine egne skabeloner. Der er mange kategorier for foruddefinerede svar, fra billetsvar til reklameslogans, så du kan skabe overbevisende kundeservicekommunikation og ved at sige de rigtige ord på det rigtige tidspunkt.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Teksten omhandler vigtigheden af en god kundeserviceløsning og hvordan man kan forbedre den ved hjælp af forskellige metoder som oprettelse af en vidensbase, træning, taleanalyse og overvågning af ydeevnen. Der er også en diskussion om prædiktive dialere, der kan være begrænsede for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi. Derudover beskrives vigtigheden af callcenter-software og hvordan en telefonløsning kan måles ved at dividere antallet af løste sager med antallet af modtagne sager. Der er også oplysninger om opsætningen af LiveAgent og en invitation til at planlægge en demo.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.